Sevgilimle ayrıldıktan sonra ona uzun bir mektup yazdım okudu cevap vermedi sizce neden olabilir?

Sevgilim benim öncesinde dostumdu, ben de ayrıldıktan sonra eski dostu sıfatıyla ona uzunca bir mektup yazdım. İlişkimizin en başından beri olanları, yanlış anlaşılmaları, benimle ilgili yanlış düşünmesini istemediğim için güzelce izah ettim her şeyi. Kesinlikle kötü söz kullanmadım. Aksine hep iyi dileklerde bulundum. Şu an hayatındaki insanla mutluluklar dilerim dedim. Mektubun sonuna da sana eski bir dost tavsiyesi:sevginden emin olmadan kimsenin elini tutma dedim. Cevap vermedi hiçbir şekilde. Aramadı bile. Söyleyecek bir şey bulamadığı için mi yazmadı yoksa sallamadı mı beni?
Sevgilimle ayrıldıktan sonra ona uzun bir mektup yazdım okudu cevap vermedi sizce neden olabilir?
Cevapla