Eski sevgilime yazdım, görüldü attı cevap vermedi, neden?

3-4 gundur ayrildik, dun yazdim ona Merhaba nasilsin? Diye kiz cevap vermedi. 3 saat sonra aradim yine cevap vermedi. Bu sabah yazdim rahatsiz ettim kusura bakma sadece halini hatrini sormak istedim dedim ondan sonra göruldu yapti, birdaha aradim. Yine cevap vermedi. Kavgasiz bitridik yani nefret yok arada ama insan en azindan iyim tesekkurler der ya da konusmak istemiyorum birdaha yazma der.

Neden cevap vermiyorki?

Eski sevgilime yazdım, görüldü attı cevap vermedi, neden?
Cevapla