Ayrılık niçin insanlarda aşağılık kompleksi oluşturuyor?

Yani neden aldatılınca insanlar kendini dolandırılmış gibi hissediyor tamam inandığın duyguların karşılığının olmadığını görüyorsun yeniden bağlanma sorunu falan yaşıyorsun eyvallah da bence ilişkinin başlaması kadar doğal bir şey ayrılık birlikteyken yaşadığınız mutlu günlerin hesabıdır. Ayrılık bir şeyler yaşamak için bir şeyleri göze almanız gerekir bazen ve bunu yaparsınız demem o ki ayrılınca birisinden nasıl unuturum nasıl alışırım diye düşünmeyin üzülmeyin demiyorum üzülün tabi ki ama size kazandırdığı tecrübeden de faydalanın bunlarında farkına varın demek isterim...
Ayrılık niçin insanlarda aşağılık kompleksi oluşturuyor?
Cevapla