Genelde aşağılık kompleksine sahip insanlarda mi olur bu?

Mesela ben ergenken hatırlıyorum. Hayatımda aldığım ilk çıkma teklifini hemen arkadaşlarıma anlatmak istemiştim. Çünkü ben cirkinim ve kimse benden hoşlanmaz düşüncesindeydim. Bu kompleksimi aşmaya çalışıyordum ondan mı acaba

Genelde aşağılık kompleksine sahip insanlarda mi olur bu?
Cevapla