Kıymet bilmez sevgiliye yol verdim. Doğrusunu yaptığımı düşünüyorum. Sizce?

Sevgili arkadaşlar. Bir kızı sevdim ve çok belli ettim. Çok ilgi gösterdim. 3 kere yanlışı oldu. Yanlış derken beni adam yerine koymamaya çalıştı. İlkinde daayanamadım görüşelim gerekeni yapalım dedim. Hemen özür diledi tamam sen nasıl istersen öyle olsun dedi. İkincisinde bağırdım, çağırdım. Deliye döndüm. olmayacak sen yoluna ben yoluma gideyim dedim. Yine özür diledi ve kapandı. Ama ben sevdiğimden ilgiye devam ettim ve 3. sünde yol verdim. Heryerden silmiş beni. Tınlamıyor havasındaydı. Sonra beni seviyordu felan demiş millete niye gitti ki demiş. Pişman değilim yhine olsa yine yol veririm. Ama o pişman mıdır SİZCE?
Kıymet bilmez sevgiliye yol verdim. Doğrusunu yaptığımı düşünüyorum. Sizce?
Cevapla