Aioemin yaptığı mı doğru benin yaptığım mı?

Bana bu ay para yatacak 28 bin gelecek ayda 5 bin tl ben ehliyete yazılıyım diyorum birde telefon alıyım diyorum 500 tl annem durum oarasini versin sen aldoginda ver dediler bende ben yapacagim ehliyet telefon alacagim dedim kizdim simdi trip attilar bana kiziyorlar ben haksiz miyim
Güncellemeler
+1 yıl
Simdi kendilerine durum aliyorlar bana almiyorlar . lan ben size alsam bana yardimci bike olmayacaksiniz destek cikmayacaksiniz niye ben yapiyim guven miyorum size
Aioemin yaptığı mı doğru benin yaptığım mı?
Cevapla