AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
Daha ne olsun daha ne olsun adamı yerden yere vurmuşsun..
Adamdan özürdile bir şekil uydur geri getir.
Ana avrat sövseydin daha iyiydi. Sözleriniz aleni boşanma sebebidir. Öyle bir şey yapın ki gönlünü alın. Ya da cesaretiniz yoksa boşanın gitsin. Bu sözlerden sonra bundan fazlası gerekmez.
dilin kemiği yoktur tek nefeste çıkıverir kelimeler cümleler ama nereye gittiğine bakılmadan...
sen adamın gururuyla oynamışsın resmen düzelir mi bilmem ama düzelse bile eskisi gibi olmaz bence
Adresini bul, şirinlikler yap, çiçek alıp falan git. Sürpriz yap yani, şaşırt ve mutlu et onu. Belli ki onun da bu konuda acısı var. Kötü olmuş ama düzeltilemez değil, özür dile.
Sen de çok değerli bir şey değilsin hani.
Vara vara hayatında hiç kız görmemiş bir erkeğe mi vardın? Evde kalacağım diye mi korktun da alel acele kendini attın üstüne?
Bunlar nasıl Peki?
Sindirebilecek misin?
Yok artik ya buda denirmi sen dua et esin sana siddet uygulamamis hem daha ne istiyorsun adam ilk senin elini tutmus ilk senin yuzune bakmis ilki olmusun adamin bununla gurur duyacagina yaptigina bak bana sorarsan git bul yalvar yakar af dili
Peki şöyle düşün aynı şeyleri eşin sana söyleseydi sen ne yapardın?
Keser döner, sap döner.. gün gelir devran döner ama kocan dönmezzz. çok ayıp etmişsin.
ama haklıymı tabi kırılmaması gerekir gerçekler acıdır yani :F
eşler arasında böyle gurur, onur ve kalp kırıcı şeyler söylenmemeli. Kalp dediğimiz organ bir kere kırılır onardığını zannetsen de izleri hep kalır. Özür dileyip eve döndürsen de eşinin sana bakışı, sevgisi ve saygısı artık eskisi gibi olmayacaktır. Ona her baktığında söylediğin bu sözün utancını yaşayacaksın. Tartışma esnasında bir taraf özellikle kadın sakin olmalı alttan almalı ve biraz susmayı bilmeli.. Keskin sirke herzaman küpüne zarar verir.
Bu cümle boşanma sebebi imiş. Mahkeme öyle karar verdi.
Ciddi misin? Sırf bu söz yüzünden boşanabilir yani :(
https://www.hurriyet.com.tr/gundem/28474524.asp
Buyurun, haberin linki...
Uffff :((( Bunu duymamıştım :((
Erkeklk gururuyla oynamissin
Acayip kil kaptim sana insan ayni yastiga bas koydugu birine boyle dermi mk
Sen hayatının golünü atmışsın kendi kalene. Allah yardımcın olsun
haddini aşmışsın, tertemiz adam bulmuşsun. tabiki sana dönmesi zor. emin ol o senin gibi bulur da, sen onun gibi bulabilecekmisin. hakkınızda hayırlısı. umarım geri döner.
Hiç sevmem bazı şeylerin yüzüme vurulmasını... :S
Adam ne güzel sana saklamış kendini ve bunu anlatmış sana ve İLK i sensin GURUR duyacağına el üstünde tutacağına laf sokmuşsun AFERİN... :S
Karı koca arasına girilmez ama SEN HAKSIZSIN. Bu kadar ileri gidecek kadar ne geçti aranızda bilinmez. Bence bu kadar güvenme derim.
niye hiç sevgilisi olmamış araştırdınmı onu? birşeyler bilmeden yüzüne vurmussun içinde desen bunları şu an yanındaydı
Yani...
https://www.youtube.com/watch?v=O8jkRlvdVJIYok ya ne aşağılaması…Hiç öyle şey olurmu…
Adama hayatında duyup duyabileceği en güzel en hoş sözleri söylemişsin…Daha ne olsun?
Acaba diye sorman yanlışın başlangıcı değil mi?
emin olmamanız bile yaptığınızın farkında olmadığınızdan
veya aşağılayıcı yönünüzdeki dozunuzun olmayışından..
Adama boyle söz soylenirmi. resmen asagilamissin adamı. Ah su kadın milletinin dili yok mu ah. bir tutmayı beceremiyorsunuz
Kadin milleti adam olmaz
genelleme yapmayın sonra şımarıyorlar
@baysemih bunda simaracak ne varki. elestirdim sadece.. ne yapsaniz yaranamazsiniz diye
kadın milleti dediğiniz vakit. dünyaya gelmiş geçmiş bütün kadınların hakkına girmiş oluyorsunuz.
bunu siz de biliyorsunuz ki, her kadın söylediğiniz gibi değildir. delikanlı kadınlar da mevcuttur. adamın hasları da vardır :D
Genelleme yapmayalım, işi kadın düşmanlığına çekmeyelim
Sen bundan once 10 larca buldunda ne oldu ona vardin umarim donmez sizin gibi deger bilmezlere faxlayiz biz size gundelikci lazim...
Onlarca bulduğumu söylemedim ben..
Misal verdim kactane oldugunu bilemem benide ilgilendirmez sadece adama yaptiguni yakistiramadim keske bende ilkle ve tek olsaydi karsimdaki benden dolayi sansli olaydi...
Saygısızlık etmişsin. Düzelir belki ama eskisi gibi olmaz. Zaten sen de eskisi gibi olmazsın bunun devamı gelir. Sen bu sözü söylediysen zaten üzerine çok yorum yapmanın anlamı yok. Evliliği ayakta tutan tek şey saygıdır.
Sende beğenmeseydin keşke, en azından gururu kırılmazdı adamın. Yıllarca koynunda besleği sokmazdı adamı, erkeklik gurunu ve onurunu incitmezdi hainin biri.
Hem adamın suçu ne? senden önce kadın tanımamış olması.
ALIRKEN NEREDEYDİ AKLIN KIZIM?
seni beğenmemezlik gibi bişey yapıp da bunları söyletmeye tahrik etmişse haklısın.
Öyle bile olsa haksız.
Sonuçta bu saatten sonra düşünce şu olucak.
Sen benim kolem ol. Dedigimi tepki açıkta kalmayasın
o adamı hiçbir insanla beraber olmadığı için utandırıyor ve aşağılıyorsun halbuki utanması gereken sensin o adam sana tertemiz gelmiş daha ne istiyorsun kıymet bilmiyorsun! soruyorum sana o adam kimseyle beraber olmamış peki ya sen?
Bence sen denizin dibindeki senelerdir seni bekleyen incinin kiymetini bilememissin ustune bir bardak soguk. su ic
Şimdi o adam gidip 3 tane kadınla yatsa sana müstehap hakketmişsin bir insan böyle alçalmaz. Sanki adam senden önce 5-6 kadınla yatsaydı daha mı iyi olacaktı tövbe tövbe
katılıyorum
(>‿◠)✌
https://i.hizliresim.com/N5o4E5.jpg
"sözü bilen kişinin, yüzünü ak ede bir söz
sözü pişirip diyenin işini sağ ede bir söz
söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı
söz ola ağulu aşı, yağ ile bal ede bir söz ( Yunus Emre.)
Allahım sen aklıma mukayet ol.
Hic sorun degil uzulmee sen ona layikk bir kadin degildinn allah soyletti sana bu sozlerii
+1 .
+1 nekii gotu bisee olmasinnnn korkarim benn gece yururken kurbagaya basmaktann :)
Sen beni tanıyor musun da ona layık olup olmamam hakkında yorum yapabiliyorsun?
Sen bizi taniyomusundaa soru soruyosun bizee niye alindinkii
Hayatının yanlışını yapmışsın. Zor bulmaktan değil onun zamanında bulamaması. Şerefinden, namusundan ödün vermediği için bulmamış.
Ama eskiden pek kız ortamı da olmamış. Üniversitede hep tek başına takılıyormuş, tanıdığı kız sayısı azmış. Ondan zar zor bulmuş dedim.
Tamam ben de öyleyim. Zor kız bulduğumdan mi simdi? Yanlış düşünüyorsun. Allah 'tan korktuğu için olamaz mı?
Yine inancı var ama öyle çok muhafazakar, aşırı dindar bir adam değil. İyi niyetli, sessiz sakin birisi sadece.
Belki açığa çıkarmak istemediği duyguları olabilir.
önemli olan yanındayken kıymet değer bilmek uzaklaşınca değer kıymet bilmek anlam yitiriyor o nedenle sevdiğiniz insanı kırmayın üzmeyin aldatmayın sevgi parasız verilen bir şey bol bol verin ki mutlu edin sevdiklerinizi ve değerini kıymetini bilin
Çok ayıp etmişsin sen kolay buldun noldu aşağıladığın adamla evlenmişsin anca :P
Günlük 15 dk dayak yemen lazım.. bu kafa başka türlü düzelmez :/
Ben şahsen seni boşardim anında. Fevri davranmis olsan bile kelimelerin ağirliğinin farkında degilsin herhalde
Oldurseydin bari, cok kirici olmus ya gonlunu al bence
yoo sen kendini aşağılamış olmuşsun :)
geri gelir mi gelmez mi bilmem ama ben olsam aynı onun yaptığı gibi yapardım
madem bunu sorun ediyordun niye onunla evlendin? başka erkek yokmuydu? yoktu da evlendin demekki.
eşine hak veriyorum, söylememen gereken sözler söylemişsin. adam akıllı özür dile gidip. eminim kırılmıştır.
Kocaman tebrikler...
Napatsan yap o adamin aklinda hep bu soylediklerin olucak...
Bu nasil bir asssagilamadir ya, pezewengin teki olaydida iyimiy di?
Senin kafana kürekle vurayım adam erkek olduğu halde kendini eşine saklamış senin dediğine bak hiç yardım etmiyorum boşasın la seni zalımın gızı
Yok artık. boyle sozleri soylemeden once hic mi dusunmedin.. Yazık adama
İyi olmuş sana, adamı aşağılarsan, bırakmaz beni nasılsa ben vazgeçilmezim edalarında gezersen... Adlatır aldatır eve döner ;)
Deseymiş, sen de kala kala kimsenin bakmadığı herife kalmışsın.
söz ola kestire savaşı söz ola uçura başı demişler sen uçurmuşsun başı eskisi gibi hiç olmaz ama düzelebilir aranız ve sana bir ön görü aranız düzelse bile artık aldatılma ihtimalin çok fazla
alınmada bak bizim ülkemizde kadınlar niye ölüyor biliyomusun çünkü patavatsızsınız işte hepsi böle biyerden iğneliyo hele o adamda gururluysa çekiyo tak tak:)
erkek kadınından güç alır. kadını onu ezerse sonucu bu olur. evlilik oyuncak değil küçük hanım... düşünmeden konuşursan olacağı bu. resmen adamın azına etmişsin... o adam seni kolay affetmez.
Bana biri böyle bir şey dese bir daha yüzüne bakmam demek ki aklının bir köşesinde hep bu dusunce varmış... Cok ağır olmuş adam yine hiç bisi demeden çekip gitmis tabi dogruysa.
Kadınlarla yatan kalkan bir adam olsaydı hoşunuza mı giderdi?
Bir anlık öfkeyle onu yaralayacak sözler söylemişin.
Özür dilesen bile geri döner mi bilemem
Tamam öyle olabilirde adamin gururuyla oynaminin ne anlami vardi simdi. ins. düzelir ama zor bence.
Ya tamam aşağıladın belki ama o ne kız gibi bırakıp gitmeler..
ha küsersin ayrı insan karısnı nasl yanlız bırakır ayıp valla.
Onu diyen insan benim karım olmazdı.
Keşke demeseydin gururu kırılmıştır yani tokat atsaydın daha iyiydi ama valla nasıl düzelir bilemicem yanına gidemiyosun
Allah askina kalp oyle tekrar onarilicak sey degil bir daha konusurken iki kere dusun. Ayrica barissaniz bile tekrar mutlu olamazsiniz.
Ağır konuşmuşsun. Bu sözlerin yaralayacağını tahmin edememişsin.
Önce hatanı kabul edip sonra da özür dilemelisin.
Erkegi rencide etmek gururu incitir. Ama akilli kadin cozum bulandir
Rencide olacağını tahmin etmemiştim.
Erkek egemendir yapisi iitibariyle. Ezikligi sevmez. Uzulmus besbelli
Anladım :((
Ona bir supriz yapin bence. Ruhunu oksayin. Mesela egzotik bir foto... anladiniz sanirim. Mum isiginda cekilmis bir resim yemek masasi. Ve cagirin onu...
Hemde çok asagilamissin güzelim sıkıntı olur ayrıca senden ayrıldı ve adamın kendisi açıldı diyelim elinden gecenin sayısı bilinmiyor o zaman ne yapıcan merak ettim
Cokkkk buyuk bir hata yapmissin. Sende onu bulduguna gore demekki sen de bulamazmissin bak onu da elinde tutamadin. Biraz zaman ver karsilik oturup konus ve sadece ozur dile
Buldugunu bari elinden kacirma bu soz bana soylense verecegim cevap harfien dudur.
"Cok gitmek istiyosan kapi orda cik s. git" der geri adimda atmam. Sonra gelip gelmemek ona kalmis.
Senin gibi karaktersiz, kişiliksiz, haysiyetsiz bir insana az bile. Dua et adam gibi adammış yoksa ağzın burnun yamulmuştu çoktan.
Hakarete gerek yok! Terbiyesizleşmeyelim.
Gerek var. O sana böyle şeyler dese nolucak? Durumlar tam tersi olsa?