Eşim evlenmeden önce hiç sevgilisi olmamış birisi, sessiz sakin bir adam. Bizi annesi tanıştırdı. Evlendiğinde 27 yaşındaydı.
Geçen gün aramızda bir konuda tartışma çıktı. Ben de kendimi tutamayıp onun yüzüne karşı "zaten benden önce sana kimse bakmamış, kız bulmayı bile becerememişsin, annenin yardımıyla zar zor kız bulmuşsun, zar zor bulduğun kızı elinden kaçırma bari, yenisini hayatta bulamazsın" türü sözler söyledim.
Sonra adam evi terk etti. O günden beri ne arıyor ne soruyor. Aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermiyor.
Sizce aramızın tekrar düzelmesi mümkün mü, eskisi gibi olabilir miyiz? Eskisi gibi olmamız için ne yapmam lazım? Bu sözlerle adamı gerçekten aşağılamış mı oldum?
Geçen gün aramızda bir konuda tartışma çıktı. Ben de kendimi tutamayıp onun yüzüne karşı "zaten benden önce sana kimse bakmamış, kız bulmayı bile becerememişsin, annenin yardımıyla zar zor kız bulmuşsun, zar zor bulduğun kızı elinden kaçırma bari, yenisini hayatta bulamazsın" türü sözler söyledim.
Sonra adam evi terk etti. O günden beri ne arıyor ne soruyor. Aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermiyor.
Sizce aramızın tekrar düzelmesi mümkün mü, eskisi gibi olabilir miyiz? Eskisi gibi olmamız için ne yapmam lazım? Bu sözlerle adamı gerçekten aşağılamış mı oldum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar