AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
naptın kızım sen yaaa adamın dünyasını yıkmışsın sana olan bütün sevgisi aşkı bir anda bitmiş sen en iyisi mi git kendine yeni bir eş bul sessiz sakin hiç sevgilisi olmamış aahhh aahhh altın gibi bir erkeği bulmuşsun daha ne isterdin sen yaaa
Çekip vursan daha iyidi. Gidip kuma getirirse üstüne görürsün.
Ben bile delirdim adamın hakkıdır herşey. Sende evi terket bence
Döner döner bekle adam gururluymus demekki tipten daha onemli seyler varmış
Adam seninterketmis geri donmez bravo size devam bole
sen unut onu o gurur kırıldıysa yerine gelmez ben yerinde olsam bıdaha donmezdım ne halin varsa gör derdim
çok ağır konuşmuşsun ondan bir adım bekleme sende biliyorsunki sinirlede olsa haksızsın bu söylediğin sözlerde bence özür dilemelisin
ne kadar basit şeylerle uğraşıyorsunuz..
"Bu sözlerle adamı gerçekten aşağılamış mı oldum? "
aşağılamamışsın gömmüşsün, geçmiş olsun!.
Olay budur.
Kız haklı.
Dağılın :)
Bana benden olur her ne olursa, başım rahat bulur dilim durursa. Diye bir sözüm var benim. Ne güzel söylemişim dimi
dilin kemiği yok imiş..
aşağılamak da ne kelime. sen bitirmişsin ben olsam boşanma davası açarım, hak etmişsin sonuna kadar
Ama bir anlık sinirle söyledim
olabilir oda bir anlık sinirle, üzgünlükle boşanma kararı alırsa?
Keşke söylemeseydn erkeklik gururuna yediremeyip aklınca senden intikam almak için başka kadınlarladır bak istesem nasıl buluyorum dercesine sakın boş Bırakma erkeğini hemen koş ona derim
Adam haklı giderse zaten kimse suçlayamaz.
Katılıyorum ama evden gitmiş adam baksana boş bırakmasın her an herşey olabilir
@BuseCetın10 kendi kalesine gol atmış salak kadın :)
Empati yap, eşinin yerine kendini koy, nasıl sence? Ağır mı? Kaldırabilir misin?
Erkeklik gururu diye birsey var, cok yanlis konusmussun ayip etmissin.
Geçmiş olsun. Artık eskisi olması mümkün değil. Bir söz vardır; dökülen kabını doldurmaz.
sen nasıl bir patavatsızsın, eşinin yüzüne öyle şeyler söylenir mi be kadın
là ben o lafları dusmanima bile söylemem sen kalkmış biricik eşine soylemissin.
İnşallah şu an seni çatır çatır boynuzluyordur... Hakettin...
Dua ya bak..
hiç kalp kazanmayın zaten hep kalp kıralım nasıl toplum olduk
Birsürü kiz arkadasi olsa yok kullanilmis yok ikinci el yok capkin yok ilki ben degildim diye adamin ömrünü yersin. Nasil bir yaratiksin sen?
Hiç söylenecek söz mü yani adamın hasas yerine vurmusun çok dokunmustur. Hele bide gurur yaparsa yandin yani.
Benim eşim de öyle ama ben ona kapalı kutum gözüyle bakıyorum, bana özel o. Ona da 'sendeki cevheri ben gordum' veya seni tavladm' falan diyorum senin dediğin cidden ağır olmuş
O da sana diyemedi mi madem böyle biriydim sen benimle niye evlendin? Ben olsam boşanırdım tonla da kız var bulur birini evlenirdim sözlerini yuttururdum
Bunu söyleyeceğine belden bağlamalı ile dalsaydın kocana daha az acıtırmış
Akşına tükürim denir mi öyle adam ne güzel kimseye dokunmamış ilki sen olmuşsun daha ne
Düzelir git özür dile yalvar gerekirse yuvanı kurtar
Yuh be abla kufur etsen daha iyiiyiydi bu nasil bir laf yaaa :(
Böyle bişeyi insan düşmanına demez. Kötü olmus zor barışır barışsada
Ne güzel senden önce kimse olmamış hayatında bunun değerini bilememişsin..
aynen kendini eşine saklamış bakire bir kadına sen neden bakiresin demek gibi bişi bu
Aynen
Kusura bakmada Azına s*çmışsın adamın resmen farkındasn degil mi?
Ağzına sıçsan daha iyiydi afedersin ama. yaptığı kötü bişeymi de böyle diyebiliyosun anlamadım?
nefret ettiğim kadın tipi.. ukala , küstah , ağzından çıkan sözü bilmez tip.
Şimdiye kadar boşanma dilekçesini gondermediyse o adam gerizekalidir!
Sen adamin gercekten a... na koymuş sun yaa biraz zor bence imkamsiz düzelmeniz
Adamın resmen gururunu incitmissin. Bunun için esinle gurur duycagina ezmissin. Yazıklar olsun. Bir an sinirle söyledim öyle demek istemedim vs. diyip kendini affettirmelisin.
Git yalvar, ama suç sende değil adamda şımartmış seni
zoruna gıtmıştır. kırıcı konuşmuşsun. olmamış bu konuşma
yaptığın hiç hoş değil. Ben olsam kapısında yatar ama kendimi affettirirdim
Al işte bacim yapma yuva yikma oda sana gecmiste motor olmuşsun dürüst saf bir adam bulmussun bidaha nerde bulcan deseymis keske
O adam sessizse içinde yaşar herşeyi ve o adam onu asla unutmak açık sözlü olmak gerekirse ben ayrılırdım cocuk yoksa.
Yakinda avkati evraklari yollar sen yeni bir koca bul salak olanindan. Salak olmassa zaten seni aln olmaz
Adamı çok fena aşalamış kalbini kırmışsın yarasını deşmişsin o yıllarca yanlız başına sevgi görmeden yaşamış ve sen ona neler diyosun yazık gerçekten
Dil işte her zaman söylerim. Insanın başına ne gelirse dilden gelir. Geçmiş olsun.
çeneyle şiddet dedikleri bu keşke 2 tekme tokat dalsaydın daha iyiydi
Adam gibi adammış sende onu kötü niyete çekmişsin bence yanlış şeyi terk etmiş
Adamı gerçekten aşağılamışsın, umarım evine geri döner
O kırdıgın kalp ananın porselen takımi degil. Ben olsam affetmem seni
Bana eşim böyle birşey dese hemen birini bulurum onuda bosarim
siz kadınların şerrinde ALLAH'A sığınırım yazık etmişsin adama
Şimdi seni gidip umarım aldatır senin gibi kadınlara bu gerek.
Hem sürekli heyecan istersiniz hemde kavga edince ağzınız tutamayıp sonra pişman olursunuz. Sİz adam olmazsınız.
bende sevgilimi çok aşağılyorum.2 gün snra dönüo merak etme
Eline ne geciyor?
dizginleri hiçbi zaman bırakmam
aşağılamak ile dizginleri elde tutmanın arasında ucurum olduunu göremeyen biri. Olgunluk bir insanı ezerek elde edilmez.
siz erkekler sizi el üstünde tutan hangi kzı sevdinz? bunu bir kendnze sorarmsnz
Bizi bilmem ben kendimi bilirim. Siz yaptığınızın yanlış olduğunu biliyorsunuz bu yüzdende gizliden yazıyorsunz.
fena aşağılamışsın adamı gururu incilmiş bence mesaj değilde nerde olduğunu bilip yanına giderek güzel bir özür dileyip gönlünü almalısın kocanın
ne istiyorsun böyle adamdan daha neden söledin acaba o sözleri merak ettim
ben olsam bıtırırdım ustune yenı sevgılı yapabılıyomuyum yapamıyomuyum dıye bide kız ayarlardım
İnsanın kalbi sandık, dudakları kilit, dili anahtar olmalıdır. Hz. Ali
aslında benim pek önemsemiceğim sözler bunlar ama eşiniz
bir kız bulana kadar gelmeyebilir
O da bitane daha bulmaya gitmistir kasinmisin bacim
Buldukça bunuyorsunuz. Her evlilikte olur tartismalar bence biraz agir konusmusunuz
adamı yerin dibine sokmuşsun ne yapcan daha ama haklılık patında var hani
baltayı taşa vurmuşsun o şimdi bu hızla bir tane daha bulur sana birde kuma gelir ohhh missss