Neden ayrılık sonrası sevgiliyi geri kazanmak için iletişim kurmamak gerekir?

Erkek arkadaşımla geçen hafta ayrıldık. Birbirimizi seviyoruz ama o kendi kafasında bazı şeyleri oturtamıyor sanırım. Okuduğum her yerde ayrılık sonrası birinin pişman olması için onunla iletişimi kesmek gerektiği falan yazıyor. Neden böyle? Zaten ayrılmak isteyen kişi yalnız kalınca ne değişiyor da pişman oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
İletişim kurmayarak birisinin size geri dönmesini sağladınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu bekleyip de sevdiğini elde eden? Gidip ısrar mı edeyim? Yardım edin ne olur.
Neden ayrılık sonrası sevgiliyi geri kazanmak için iletişim kurmamak gerekir?
Cevapla