İletişimsizlik eski sevgiliyi kendine getirir mi?

Erkek arkadaşım tarafından senden soğudum seni sevmiyorum denilerek terk edildim. Ortada ona karşı yaptığım hiçbir şey yok. Çok uğraştım haftalarca mesaj attım aradım kendinden iyice soğutma beni rahat bırak dedi. Böyle söyleyen adamdan intikam almak istiyorum. İletişimsizlik taktiğini uyguluyorum o yazana kadar asla yazmak yok saçma sapan aşk acılı şeyler paylaşmak yok. Sizce bir süre sonra vazgeçmiş benden hissiyatına kapılır mı? Veya ne düşünür uzun süre boyunca benden haber alamazsa.
İletişimsizlik eski sevgiliyi kendine getirir mi?
Cevapla