AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Ayrılır veya ayrılmaz artık dusunme bnce ama cok terbıyesızmıs beter olsun...
Gercekten cok kirdi beni ben insanim ya bu mesaj atilmaz 4 seneni bana verdin sen diyemedim ya 1.5 aylik iliskin icin beni kirdin diyemedim ya cok icimde kaldi
Bnce daha onun sevıyesıne dusme yol alsın gıtsın unutmaya calıs takma kafana
Belkide haklisin. Belki en buyun ceza sonsuza kadar bensiz kalmasidir
Erkeğin müsveddesi. Allah kurtarmış seni genç arkadaşım. geçmiş olsun.
Hemde ne musvetteydi bir bilsen. Sence onun bu iliskisinin durumu ne olur
valla öyle adama hiçbişey komaz gerçeği konuşacam ama. adam adam değil ki ne desek boş:)
Evet sende dogru soyluyosun ya
Onun için öyle arkadaşa rezilliğiyle mutluluklar dilemekten başka şey gelmez dilimden:))
Mutsuzluklar de ya
neden ayrılsınlarki sizin ilişkiniz bitmiş artık sende bırak onu düşünmeyi o seni çoktan silmişş
Sildigi icinmi 15. gun belki bigun yine olur dunya hali deyince bilemedim ben
boşlukta kalmış
Yani pekte silmek degil bide 4 yil ya silinmezki
Yakında ayrılırlar ya da ayrılmazlar bu seni artık ilgilendirmemeli
İlgilendirmez ama mutlu olmamasi gerekiyo bir mutsuzlugun ustune mutluluk olmazki ya
O zaten vakti gelince seni üzmesinin bedelini ödeyecek, için rahat olsun
Öyle bir oluyor ki. Sana da inadına başka bir mutluluk kurmak düşüyor maalesef. Üzgünüm
İnsallah dediginiz gibi olur. Yani ben onun bana yaptiklarinin yanina kalmasini istemiyorum. 4 seneyi boyle asagilikca bitirmesi cok acimasizcaydi. Onu allaha havale ediyorum. Ozurunu hep bekliycem ozur dilerse ona hakkimi helalde edicem ve sonsuza kadar onla olamiycagimida ekliycem cok kalbimi kirdi. Belki bu yuzden boyle ayrilsinlar istiyorum
bence artık onu dşünme ayrılıkları yakınsa ne olacak sana dönmesinimi bekleyeceksn :S
Bana donup bir ozur dilemesini isterdim. Yani en azindan diyebilirim ki 4 senem kotu bitti ama pisman olmayi bildi. Bu insani boyle kotu hatirlayabilicegimi dusunmezdim
hayat be kanka insanın karşısına neler çıkacagı belli olmuyor
Belkide
boşver kanka değmeyecek birisiymiş demekki artık onun içn üzülüp canını sıkma hayatına bak
Bakamiyorum o yazdigini unutmak mumkun degil
işte herzaman o yazdıgını düşün ve seni hak etmeyen birisi oldugunu her seferinde aklına getir kanka
bir erkek olarak yeni basladigin boyle bir iliskiyi ciddiye alirmiydin peki
kanka ben her ilişkime ciddi niyetle başlarım fakat bazılarının amaçları farklıdır yaşım geldi artık ciddi bir ilişki isterim ben çnkü
Himmm peki 4 senelik bir iliskiyi ciddiyetsizmidir ki baskasina gitmek istesin. Yani niyeti ciddiyet gibi degil bana oyle geliyo
kanka 4 yıl önce farklı niyetler ile sana yaklaşmış sonra senden ayrılınca boşluğa düşmek istememiş ve başkasını bulup sendn öyle ayrılmış olablir
Bilemiyorum. İnsallah daha buyuk bosluga duser
sen dediğimi yap kanka dşünme artık seni dşünmeyeni boşver sanki o hiç olmamış gibi seni hak etmiyor zaten
Evet ama uzulmesini ve beni anlamasini istiyorum baska bisey degil
kanka onda okadar kalp olsaydı 4 yıllık ilişkisini hiç birşey söylemedn bırakıp gitmezdi
Ayrilmadan 2 gun once cok sevdigini yuzume soyleyen insandi. Ayrildigi gun sabahi gunaydin mesajinda heryerde seni seviyorum diyen insandi. Ciddi uzuluyorum
sebeb neymiş peki?
Bana bir neden soyleyemezmis ayrilik icin oyle dedi gunlerce
senn yernde olsam 1 an bile dşünmem bana böyle deyip çekip giden birisini kanka
Peki oyle yapmaya calisicam
doğru karar kanka kendine hobiler edin arkadaş ortamını genişlet yalnız kalma çok fazla
Tesekkurler
rica ederm :)
neden zoruna gidiyorkı? giden düşünsün sen neden dusunuyorsun kı?
Bilmiyorum ben onu cok seviyodum
sevmeyeni sveme gibi bir kötü alışlkanlıgın olmasın salla gıtsın emın ol bunu yapabılırsın
Peki o mutlu olucakmi onunla
ondan sanane? sen mutlu ol gerisi senı ılgılendırmesın
Bazı insanlar böyle maalesef. Senin için hayırlısı olmuş bence. Ona gelince çok sağlam bir ilişki olmayacağı çok açık
Tesekkur ederim insallah dusundugun gibi olir. Onun benden ayrilmasi benim hayrima oldu onuda biliyorum
Benimde 2 ay önce bir sevgilim vardi. Bazı nedenlerden dolayı ayrılmak durumunda kaldık. bir hafta sonra başka biriyle gördüm hatta gözlerime inanamadım aradım doğruymuş. Ayrılırken iki göz iki çeşme kız. Ben sensiz yapamam diyen kız. Bir daha kimseyi sevemem diyen kız. 1 haftada başkasının kollarında. iyiki ayrıldık diyorum şimdi. Böyle basit kızın yanımda ne işi vardi diye kızıyorum kendime
Ayrildilar mi peki
Bilmiyorum beni ilgilendirmez zaten bu saatten sonra. Bence sende bekleme ayrılacak diye. kendini mahvedersin. Doğru düzgün hiç bir şeyden tad alamazsın.
Haklisin zaten okullarimiz ayri. İnsallah rastlasmayix
Bazen bende rasgelmek istemiyorum karşıma çıkarsa ne diyeceğimi bilmiyorum. İnşallah çıkmaz çıksada her halde sıradan birisi gibi davranırım.
Ben heralde baya kotu davranirim
Yazarlar bacim hepsini yazarlar. Onune bak artik 21 yasindasin. Evlenecek birini cikar karsina evlen..
Sence onlar mutlu olurlarmi inan icimde cok kirginliklarim var
Biliyorum. Benimde 4 yillik iliskim baskasi icin bitti.. bana kapıyı gosterdi ve daha yeni ama gercekten umrumda degil ben fazlayim ona onu anladim :) sende anla. Karsimiza cook daha iyileri cikacak.
İnsallah canim zaten karma diye bisey var illaki bulucaklar allahlarindan
Inşallah en buyuk istegim bu :)) sakin uzme tatli canini.
Sagol canimm
Demekki karaktersizmiş çikilotta hanım hayırlısını dileyin.
Bigun deger bilirmi? Bu sacma iliski boyle bir kotulukle baslayan iliski biter degilmi
Kim bilir hayat belki çok mutlu olur o kişiyle evlenir.
4 senelik iliskisine sahip cikmayan insan mi mutlu olup evlenir
Kim bilir belki hayat sonuçta kime ne göstereceği belli olmaz. Karaktersiz olduğu aşikar gerçide.
Belkide biter ya bilmiyorum bak oyle deyince moralim bozuldu
Sizde sizi sevecek birini bulursunuz.
Ben herseyden once onun pismanligini istiyorum. Yoksa ben 4 senenin arkadasindan erkek ariycak biri degilim olmasada olir
Diyelim oldu geri döndü ne yapacaksınız.
Ona mesajlarini gostericem ve onu ne kadar sevsemde bunlari yaptiktan sonra bir anlami kalmadigini soyliycem. 4 sene olan bu iliskide sonsuzluk aramadigimi ama terketmenin boyle adice olmamasi gerektigini soylemek isterim. Ama bidaha olmaz
Anladım garanti kandırılırsınız yani ^^ hayırlısı.
Donsun bir baska bisey demiyorum
^^Hayırlısı ama sanmıyorum.
Ya neden ki
Kimse heves için 4 senelik ilişkisini bir kenara atmaz neyse.
Kimse 4 yillik iliskisini baskasi icin bitirip belki bigun yine olur kismette demez
Bilmem hayat.
Ben anlamiyorum kisiliksiz oldugu icin bisey diyemiyorum
Öyle o yüzden sizi sevecek birini bulun.
Belkide dogru
Hakkınızda hayırlısı.
Olan olmuş. Belki yalan diyor kuyrul acısı var. Fakat bilemeyiz
Ben onu uzucek tek bisey yapmadim. Yani ne biliyim ayriligi nedensizdi belki o karsisina cikinca gitti. Ve dogumgununden hemen sonra ayrildi. O kiz yazdi belki. Okadar uzuluyorum ki olanlar acimasizca
Bırak zorla sevdiremezsin kendini. Yoluna bak
Ayrilirken beni cok sevdigini soyledi ve ozur diledi bilmiyorum belki geri donerim dedi hersey okadar igrenc ki yoluma bakamiyorum
dengesiz değişken ne istediğini bilmeyen biri sanırım kafası biraz karışık
Geri gelirmi boyle biri
bilmiyorum
Takma kafaya giden gitmistir giiti gun bitmistir sen gideni degil giden seni kaybtmstirr +gelen seni aratir m. etme
Yakın ya da uzak ne fark eder ki? Gerimi döncen bacım bu kadar erken başkasına bakabiliyosa salla gitsin.
Bu kadar erken bakiyosa bu kadar cabukta biter degilmi? Ya ben onla olmayi degil ozrunu istiyorum pisman olsun istiyorum ama egom icin degil 4 yilima pisman oldugum bir hayat gecirmemek icin
Öncesi yoksa biter diye düşünüyorum boşver ne hali varsa görsün sen önüne bak bacım
4 yildir bir oncesi yoktu. Ama bir eski sevgilisi vardi belki odur. Ve bu kiz onu hep birakip gitti 2 ayda bir
Senleyken başkasıyla konuşmuş olabilir mi?
Cok buyuk ihtimalle oyle. Bana oyle gelmeye basladi artik
Allah a havale et boşver sıkma canını değmez
İlahi adalet onuda bulur dimi
Aynen
Tesekkur ederim
Gidip Kaypak Erkeği Buluyorsunuz Ondan Sonra Ağlıyorsunuz...
Boyle oldugunu bilemezdim
Birliktelik Yaşadınız mı?
Ya bu ne degistirir
Çok Şey...
Mesela
Cinsellik Yaşadıysanız Ve Tek Derdi Seks'se Alacağını Almıştır Gider...
Tek derdi seks degildi
Emin Ol Öyledir...
Degildi
E Niye Gitti O Zaman?
Baska kiz isine geldi heralde
Zaten seni yeni biri icin bırakmıştır 4 yıllık ilişki 3. Kisi olmadan öyle şak diye bitmez
Peki ona bu kadar nasil guvenebilirki
hemen ayrılsınlar istiyorsun hasetlendin di mi :) mutlu olmasını istemiyorsun
Evet noolmus
iyi olmuş.
mesajı boşver... hayatına yeni bir yön koy ve unut herşeyi...
Nasil bu hale geldi bu dunya ya
İnan bilmiyorum benim durumum sayili acikli ayriliktan oda benin acimdan
Yok benim ayrilikta top 5 olurda bu durum mide kabul etmez yani ne diyelim saglik olsun arkadasim erken kultuguna sevin bence bu adam evlendiginde kimbilir ne çektirirdi Allah yardim etmis sana
Belkide haklisin. Zaten o donucek yani ben biliyorum
Donsede zaten yapilacak belli neyse arkadaşım senin için hayır olmuş sağlık olsun
Tesekkur ederim
Sana onu köpek gibi yalvartirim :)
onu nasıl yapıcan :D
Sagol
Yapmiycam
cevap yazdın mı sen bu mesaja?
Kusura bakma bilmiyodum kendine iyi bak dedim
Off hayal kırıklığı :( cok üzüldüm unut gitsinn :(
Sence donermi onlarinkisi uzun bir iliskimi olur
Donse bile kabul edicek msn?
Etmek isterdim ama etmiycem kendime soz verdim
Hm tamam :)
Ama donsun isterdim
:/ ne dym ki
Denicek biseyde kalmadi artik
Evet
İlişkisini bilemem de kişiliğinde sorun var onun
Bende buna inaniyorum
Onun amuhuna goyim ben bacım kızıı
bence kesin doğru. boşver gitsin.
Bencede dogru. Ama sence bu iliski bitermi bunun sonuda mutsuzluk olurmu sonucta beni mutsuz ettigini bilerek 4 seneye sirt cevirdi
umrunda değilsin bence. eğer zerre kadar umursasaydı şu yazdıklarının birini yazmazdı. sil at.
sen çoktan bitmişsin hacı
Donmezmi ya da pisman olmazmi
sen artık yoksun. sen aslında yoğsun.
Basina gelirse gorursun yoksunu
ben zaten bir hiçim hacı. Allah senin yardımcın olsun
Off düşman başına.
Çok kötü.
Sagol ya icin aydinlandi
Ben kaldiramazdim duygusal açıdan o yüzden oyle yazdim, yıllarını vermissin umarm tekrar gercek aski bulursun
Umarim. Tekrar degil demekki bu gercej ask degilmis
Koy ver gitsin ugraşma
Ugrasmasam degisen bisey olurmu onlar mutlu olurmu
Bak arkadaşım giden gitsin önemli olan sensin tamammı üzme kendini
Tesekkur ederim sagol
O ilişki uzun sürmez sikma canini
İnsallah canim. Ama bana dedigi dokundu. Onu duymak istemezdim
* et sana kocamı yok
Okadar kolay degilki yillarimi aldi. Ben onunda uzulmesini istiyorum
siktiri yemişsin kanka
Yasarsan bu dediginin kotulugunu anlarsin
Ozur dilerim ya :( bir an bos bulundm
ayrılsa geri mi dönecen
Yazsin sadece konusmak istiyorum geldiginde
Severse döner bence dde dmzkd
Benceden sonrasi yok anlamadim
seviyosa kalır aranıyorsa gider=)
bir insani birakip gidiyosa bir baskasina o insan birini seviyo olabilirmi? Ben anlamiyorum. 4 senelik insana neler yapti..
sanki şey gibi seni aldatmış gibimi hissetin
Eveet şey gibi hissettim. Sacma yorumlar yazmasan.
ben öyle hissederdim diye öyle yazdım saçmamı sence bu neresi saçma geldi ?
Seni aldatmis gibi mi hissettin de gec sey gibi seni aldatmis gibi yani hepten sacma. Neyse sagol baska yorum atmazsan sevinirim
Hayirlisi olsun ee naptin ya
veriştinizmii yoksa kurur kur selavat mıydı?
Ne farkeder
sen dul kaldın oda dallama fark buu
Hersey bakirelikte bitmez
zaten 4 yıldır arkadanda yapsa önden de yapsa senın vucudun onun olmustur.. sen şimdi kocanın yatagında da ne dıcen o daha ıyı vuruyudumu dıcen ya bıgıt adamı alacadın :d basaydın tamam dı.
Ay pismisin ya git isine
eic secseydın :DDDD
Garip tabii beni germeyen sey seni gerdi akli nerdeyse insanin orasiyla ilgili seyler yaziyo tabii
eğer arkadaşın dediği şeyi yaptınsa.. arkadaşı haklı buluyorum ve seni terkedenin neden terk ettiğini çok iyi anlıyorum.
nerden buluyonuz bunları acaba
Sorma
bütünleme hikaye seni aldatmış
Yok butunlemeyi ben sordum
onun ilişkiyi sonlandırmasından bahsediyoum sırf büt var diye sevgiliden ayrınlınmaz
Butunleme var diye ayrilmadi nedensiz ayrildi
nedensiz (başkası olduğu) için ayrıldı bende yaşadım anlıyorum gerçek bu...
Ne oldu peki dondumu onlar ayrildimi
5 ay boyunca geri dönmem için beni aradı ama malesef midem kabul etmedi ne olduklarını da bilmiyorum.
En iyisini yapmissin
Sende en iyisini yap
Donerse yaparim
Döner döner merak etme
Bilmiyorum artik okadar olumsuz konusmalarda olduki
dünya tersine dönüyor insanlar mı dönmeyecek sanıyorsun :)
Dogru soyluyosun
Sende tanıyamadım kimsiniz diye mesaj atsaydın?
unutmak için çıkabilir
Unutulurmu okadar zaman
unutulmaz ama acısını dindirir baskasıyla cıkıyosa
Benim acim vardi o ayrildi.
birliktelik yaşıyomuydunuz
vay adii pislik angut
Daha önce birlikte oldun mu?
Ya ne alaka bu soru ya sacma sapan
Sen bilirsin
Bu çocukla birlikte olduysan ına göre yazacağım.
Olmadim. Olsam ne degisirdiki baglanirmiydi cok sacma
Tamam
Cinsellik yaşamışmıydınız?
Yani 4 sene
Bekaretini mi verdin?
Hayir oyle bisey degil okadar ileri degil
Sevişme oral seks felan demi
Allahim ya napican
Adi pislik 💩
Hemde nasil
Pişman olacaktır!!
İnsallah canim insalh. Oyle dokunduki soylenenler
Haklısın anlıyorum seni canım hayırlısı olsun ama tavsiyem sen dönme geri..
Yok canim o yazicak mi tek derdim bu ben ona soyleyemediklerimi soyleyip bitirmek istiyorum
Aa bak onu yap işte içinde ne varsa kalmasın söyle..
Donerse tabii ama donermi bilmiyorum
İnşallah döner
İnsallah pismanligi bile yeter
Öyle olacak belki unutucağın zamanda olacak ama elbet pişman olacak.
Biride dedi ki bu kizda bitiyo seks manyagi yapip bagliycak falan. İcimi karartti. Boyle seyler olursa bidaha hic donmez oyle degilmi
Öyle biriyse zaten uzaktır canım ya hayır gelmez daha o insandan..
Cocuk oyle biri degil ama bilmiyorum artik
Niye böyle oldu peki?
Ben yazin yaninda olamadim ailemle hep biyerlere gitmen gerekiyodu belki ondan bilmiyorum
Ee yanında olamadığında sevgimi bitiyor?
O hep bunu yapti bu zamana kadar
Aa öyle sevgi olmaz canım seni hep yaralar boşver hayatından çıktığı için şükret...
Edemiyorum ki sadece uzuluyorum hergun
Elden ne gelir içine atma ağla iyi gelir..
o ilişki yürümez.
İnsallah canim benimde gonlumden gecen bu. Sonucta 4 senenin sonunda o kisiyi unutmak icin bile 6-7 ay gerekiyo. Bu beni unutmayi birak kendine zaman bile vermemis
yalan da olabilir. takılma böyle şeylere. değmez.
Neden yalan soylemis olabilir sence
4 yıl kısa bir süre değil. erkek bu, sıkılabilir.
Geri donermi ozlermi sonucta 4 yil
ozlemesin yaa aman. o seref size mi kaldın
Yani dogru soyluyosunda insanin egosu ya
:) gecmis olsun
Sagol...
Yas kac bacim
21.
ayrılıkları yakındır
Umarim oyle olur.
Yazık sana
Ne guzel :)
Bide gülüyor
Agliyimmi sacma bir yorum yani senin yaptigin gun gelir yazik derim sana pepsicik
O zamana sen saha ben selamet anlacık
Kurabiya aşkina
Vay armuta bak
Madalya ne icin?
O tenis macina gitmisti dondugunde onu bana vermisti. Maca gittiginde beni kiricak seyler olmustu. Biz bulusucaktik ama o mac yuzunden bulusamamistik. Yani elimde kalmasin istedim onun emegi cunku. Ve ben ona senin alabilicegin bir yere birakabilirim demistim. Hic anlam veremedim bu yazdigina bir anda. Ben ona hic boyle davranmamistim
Ya bilemiyorum canim. Sogumustur belki detaylari anlatsan?
Sogudu diye 4 sene sonunda aldatilirmi? Seni seviyorum deyip gitti. Ona sordum bir ayrilik nedeni soyle yok ben bisey soyleyemem deyip durdu. Kimseye soyleyemedi
Belki ailevi bir sebeptir. Umarım en azından sebebini söyler yoksa yaptığı tam terbiyesizlik olur..
Ailevi oldugunu sanmiyorum ailesi beni severdi. Tamamen bu kizmis nedeni simdi anliyorum. Bana bigun donerim dunya hali dedi hersey cok acikmis ama ben gorememisim. Cunku donucekse neden biraksin ki
bir sey soracağım. Siz birlikte oluyor muydunuz?
Evet
Hani belki de sen birlikte olmuyorsun diye o kizla olmustur belki dedim
Hayir keske nedeni bu olsaydi
O zaman tam emin degilim ama seninle iliskisi varken tanismistir belki kizla. Ama seni seviyorum diyerek ayrılmasını anlamadim :/ orda bir bit yenigi var..
İste bunlarin hepsi kafami okadar karistiriyoki. Okadar uzuyoki. Oysa bir neden olsa ya da seni aldattim bitti dese hersey ne kadar net olurdu
O zaman cik karsisina adam gibi her seyi söyleyene kadar sıkıştır. Soz ver hatta her seyi adam gibi anlatirsan bir daha karsina çıkmayacagim de. Bilmek istiyorum hakkim filan dee.. ben olsam oyle yapardim.
Bidaha karsisina nerde cikiyim ki ancak evlerinin onune gitmem lazim
Oyle yap. Yani sokaga cikinca sor. Ya ben sinir oldum burda. Ben gidip sorcam simdi.
Yokya ben yapamam yapabilicegimden fazlasini yaptim cok yoruldum
O zaman bosvet. Hayat kisa. Uzulmeye degmez.
Haklisin