• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

4 yillik iliskim bir kiz icin bitti ve bana bunlari yazdi? (Sayfa 2)

Çikkolatta
Çikkolatta Takip Et
Xper 5 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
4 yillik iliskim bir kiz icin bitti ve bana bunlari yazdi?
Cevapla
Mesaj Soruları Engel Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

75

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • armanjack
    armanjack Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ayrılır veya ayrılmaz artık dusunme bnce ama cok terbıyesızmıs beter olsun...

    0
    3 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Gercekten cok kirdi beni ben insanim ya bu mesaj atilmaz 4 seneni bana verdin sen diyemedim ya 1.5 aylik iliskin icin beni kirdin diyemedim ya cok icimde kaldi

      Yorumla
    • armanjack
      armanjack
      +1 yıl

      Bnce daha onun sevıyesıne dusme yol alsın gıtsın unutmaya calıs takma kafana

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Belkide haklisin. Belki en buyun ceza sonsuza kadar bensiz kalmasidir

      Yorumla
  • devilsadvocate
    devilsadvocate Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Erkeğin müsveddesi. Allah kurtarmış seni genç arkadaşım. geçmiş olsun.

    0
    5 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Hemde ne musvetteydi bir bilsen. Sence onun bu iliskisinin durumu ne olur

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      valla öyle adama hiçbişey komaz gerçeği konuşacam ama. adam adam değil ki ne desek boş:)

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Evet sende dogru soyluyosun ya

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      Onun için öyle arkadaşa rezilliğiyle mutluluklar dilemekten başka şey gelmez dilimden:))

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Mutsuzluklar de ya

      Yorumla
  • can3er
    can3er Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    neden ayrılsınlarki sizin ilişkiniz bitmiş artık sende bırak onu düşünmeyi o seni çoktan silmişş

    0
    3 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sildigi icinmi 15. gun belki bigun yine olur dunya hali deyince bilemedim ben

      Yorumla
    • can3er
      can3er
      +1 yıl

      boşlukta kalmış

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yani pekte silmek degil bide 4 yil ya silinmezki

      Yorumla
  • kurabiyediyorki
    kurabiyediyorki Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Yakında ayrılırlar ya da ayrılmazlar bu seni artık ilgilendirmemeli

    0
    4 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İlgilendirmez ama mutlu olmamasi gerekiyo bir mutsuzlugun ustune mutluluk olmazki ya

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      O zaten vakti gelince seni üzmesinin bedelini ödeyecek, için rahat olsun

      Yorumla
    • iyidinleyici
      iyidinleyici
      +1 yıl

      Öyle bir oluyor ki. Sana da inadına başka bir mutluluk kurmak düşüyor maalesef. Üzgünüm

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İnsallah dediginiz gibi olur. Yani ben onun bana yaptiklarinin yanina kalmasini istemiyorum. 4 seneyi boyle asagilikca bitirmesi cok acimasizcaydi. Onu allaha havale ediyorum. Ozurunu hep bekliycem ozur dilerse ona hakkimi helalde edicem ve sonsuza kadar onla olamiycagimida ekliycem cok kalbimi kirdi. Belki bu yuzden boyle ayrilsinlar istiyorum

      Yorumla
  • gokhan389
    gokhan389 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    bence artık onu dşünme ayrılıkları yakınsa ne olacak sana dönmesinimi bekleyeceksn :S

    0
    22 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bana donup bir ozur dilemesini isterdim. Yani en azindan diyebilirim ki 4 senem kotu bitti ama pisman olmayi bildi. Bu insani boyle kotu hatirlayabilicegimi dusunmezdim

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      hayat be kanka insanın karşısına neler çıkacagı belli olmuyor

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Belkide

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      boşver kanka değmeyecek birisiymiş demekki artık onun içn üzülüp canını sıkma hayatına bak

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bakamiyorum o yazdigini unutmak mumkun degil

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      işte herzaman o yazdıgını düşün ve seni hak etmeyen birisi oldugunu her seferinde aklına getir kanka

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      bir erkek olarak yeni basladigin boyle bir iliskiyi ciddiye alirmiydin peki

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      kanka ben her ilişkime ciddi niyetle başlarım fakat bazılarının amaçları farklıdır yaşım geldi artık ciddi bir ilişki isterim ben çnkü

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Himmm peki 4 senelik bir iliskiyi ciddiyetsizmidir ki baskasina gitmek istesin. Yani niyeti ciddiyet gibi degil bana oyle geliyo

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      kanka 4 yıl önce farklı niyetler ile sana yaklaşmış sonra senden ayrılınca boşluğa düşmek istememiş ve başkasını bulup sendn öyle ayrılmış olablir

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bilemiyorum. İnsallah daha buyuk bosluga duser

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      sen dediğimi yap kanka dşünme artık seni dşünmeyeni boşver sanki o hiç olmamış gibi seni hak etmiyor zaten

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Evet ama uzulmesini ve beni anlamasini istiyorum baska bisey degil

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      kanka onda okadar kalp olsaydı 4 yıllık ilişkisini hiç birşey söylemedn bırakıp gitmezdi

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ayrilmadan 2 gun once cok sevdigini yuzume soyleyen insandi. Ayrildigi gun sabahi gunaydin mesajinda heryerde seni seviyorum diyen insandi. Ciddi uzuluyorum

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      sebeb neymiş peki?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bana bir neden soyleyemezmis ayrilik icin oyle dedi gunlerce

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      senn yernde olsam 1 an bile dşünmem bana böyle deyip çekip giden birisini kanka

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Peki oyle yapmaya calisicam

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      doğru karar kanka kendine hobiler edin arkadaş ortamını genişlet yalnız kalma çok fazla

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Tesekkurler

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      rica ederm :)

      Yorumla
  • 06demon
    06demon Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    neden zoruna gidiyorkı? giden düşünsün sen neden dusunuyorsun kı?

    0
    4 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bilmiyorum ben onu cok seviyodum

      Yorumla
    • 06demon
      06demon
      +1 yıl

      sevmeyeni sveme gibi bir kötü alışlkanlıgın olmasın salla gıtsın emın ol bunu yapabılırsın

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Peki o mutlu olucakmi onunla

      Yorumla
    • 06demon
      06demon
      +1 yıl

      ondan sanane? sen mutlu ol gerisi senı ılgılendırmesın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bazı insanlar böyle maalesef. Senin için hayırlısı olmuş bence. Ona gelince çok sağlam bir ilişki olmayacağı çok açık

    0
    7 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Tesekkur ederim insallah dusundugun gibi olir. Onun benden ayrilmasi benim hayrima oldu onuda biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benimde 2 ay önce bir sevgilim vardi. Bazı nedenlerden dolayı ayrılmak durumunda kaldık. bir hafta sonra başka biriyle gördüm hatta gözlerime inanamadım aradım doğruymuş. Ayrılırken iki göz iki çeşme kız. Ben sensiz yapamam diyen kız. Bir daha kimseyi sevemem diyen kız. 1 haftada başkasının kollarında. iyiki ayrıldık diyorum şimdi. Böyle basit kızın yanımda ne işi vardi diye kızıyorum kendime

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ayrildilar mi peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum beni ilgilendirmez zaten bu saatten sonra. Bence sende bekleme ayrılacak diye. kendini mahvedersin. Doğru düzgün hiç bir şeyden tad alamazsın.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Haklisin zaten okullarimiz ayri. İnsallah rastlasmayix

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bazen bende rasgelmek istemiyorum karşıma çıkarsa ne diyeceğimi bilmiyorum. İnşallah çıkmaz çıksada her halde sıradan birisi gibi davranırım.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ben heralde baya kotu davranirim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yazarlar bacim hepsini yazarlar. Onune bak artik 21 yasindasin. Evlenecek birini cikar karsina evlen..

    0
    5 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sence onlar mutlu olurlarmi inan icimde cok kirginliklarim var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biliyorum. Benimde 4 yillik iliskim baskasi icin bitti.. bana kapıyı gosterdi ve daha yeni ama gercekten umrumda degil ben fazlayim ona onu anladim :) sende anla. Karsimiza cook daha iyileri cikacak.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İnsallah canim zaten karma diye bisey var illaki bulucaklar allahlarindan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Inşallah en buyuk istegim bu :)) sakin uzme tatli canini.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sagol canimm

      Yorumla
  • UnhappyKing
    UnhappyKing Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 695 cevap paylaştı.

    Demekki karaktersizmiş çikilotta hanım hayırlısını dileyin.

    0
    20 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bigun deger bilirmi? Bu sacma iliski boyle bir kotulukle baslayan iliski biter degilmi

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Kim bilir hayat belki çok mutlu olur o kişiyle evlenir.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      4 senelik iliskisine sahip cikmayan insan mi mutlu olup evlenir

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Kim bilir belki hayat sonuçta kime ne göstereceği belli olmaz. Karaktersiz olduğu aşikar gerçide.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Belkide biter ya bilmiyorum bak oyle deyince moralim bozuldu

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Sizde sizi sevecek birini bulursunuz.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ben herseyden once onun pismanligini istiyorum. Yoksa ben 4 senenin arkadasindan erkek ariycak biri degilim olmasada olir

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Diyelim oldu geri döndü ne yapacaksınız.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ona mesajlarini gostericem ve onu ne kadar sevsemde bunlari yaptiktan sonra bir anlami kalmadigini soyliycem. 4 sene olan bu iliskide sonsuzluk aramadigimi ama terketmenin boyle adice olmamasi gerektigini soylemek isterim. Ama bidaha olmaz

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Anladım garanti kandırılırsınız yani ^^ hayırlısı.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Donsun bir baska bisey demiyorum

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      ^^Hayırlısı ama sanmıyorum.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ya neden ki

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Kimse heves için 4 senelik ilişkisini bir kenara atmaz neyse.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Kimse 4 yillik iliskisini baskasi icin bitirip belki bigun yine olur kismette demez

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Bilmem hayat.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ben anlamiyorum kisiliksiz oldugu icin bisey diyemiyorum

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Öyle o yüzden sizi sevecek birini bulun.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Belkide dogru

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      Hakkınızda hayırlısı.

      Yorumla
  • linstinctdemort
    linstinctdemort Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Olan olmuş. Belki yalan diyor kuyrul acısı var. Fakat bilemeyiz

    0
    6 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ben onu uzucek tek bisey yapmadim. Yani ne biliyim ayriligi nedensizdi belki o karsisina cikinca gitti. Ve dogumgununden hemen sonra ayrildi. O kiz yazdi belki. Okadar uzuluyorum ki olanlar acimasizca

      Yorumla
    • linstinctdemort
      linstinctdemort
      +1 yıl

      Bırak zorla sevdiremezsin kendini. Yoluna bak

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ayrilirken beni cok sevdigini soyledi ve ozur diledi bilmiyorum belki geri donerim dedi hersey okadar igrenc ki yoluma bakamiyorum

      Yorumla
    • linstinctdemort
      linstinctdemort
      +1 yıl

      dengesiz değişken ne istediğini bilmeyen biri sanırım kafası biraz karışık

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Geri gelirmi boyle biri

      Yorumla
    • linstinctdemort
      linstinctdemort
      +1 yıl

      bilmiyorum

      Yorumla
  • mehmet20k
    mehmet20k Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Takma kafaya giden gitmistir giiti gun bitmistir sen gideni degil giden seni kaybtmstirr +gelen seni aratir m. etme

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yakın ya da uzak ne fark eder ki? Gerimi döncen bacım bu kadar erken başkasına bakabiliyosa salla gitsin.

    0
    9 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bu kadar erken bakiyosa bu kadar cabukta biter degilmi? Ya ben onla olmayi degil ozrunu istiyorum pisman olsun istiyorum ama egom icin degil 4 yilima pisman oldugum bir hayat gecirmemek icin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öncesi yoksa biter diye düşünüyorum boşver ne hali varsa görsün sen önüne bak bacım

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      4 yildir bir oncesi yoktu. Ama bir eski sevgilisi vardi belki odur. Ve bu kiz onu hep birakip gitti 2 ayda bir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senleyken başkasıyla konuşmuş olabilir mi?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Cok buyuk ihtimalle oyle. Bana oyle gelmeye basladi artik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah a havale et boşver sıkma canını değmez

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İlahi adalet onuda bulur dimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Tesekkur ederim

      Yorumla
  • seexxyygenc
    seexxyygenc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gidip Kaypak Erkeği Buluyorsunuz Ondan Sonra Ağlıyorsunuz...

    0
    11 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Boyle oldugunu bilemezdim

      Yorumla
    • seexxyygenc
      seexxyygenc
      +1 yıl

      Birliktelik Yaşadınız mı?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ya bu ne degistirir

      Yorumla
    • seexxyygenc
      seexxyygenc
      +1 yıl

      Çok Şey...

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Mesela

      Yorumla
    • seexxyygenc
      seexxyygenc
      +1 yıl

      Cinsellik Yaşadıysanız Ve Tek Derdi Seks'se Alacağını Almıştır Gider...

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Tek derdi seks degildi

      Yorumla
    • seexxyygenc
      seexxyygenc
      +1 yıl

      Emin Ol Öyledir...

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Degildi

      Yorumla
    • seexxyygenc
      seexxyygenc
      +1 yıl

      E Niye Gitti O Zaman?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Baska kiz isine geldi heralde

      Yorumla
  • patiklipenguin
    patiklipenguin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zaten seni yeni biri icin bırakmıştır 4 yıllık ilişki 3. Kisi olmadan öyle şak diye bitmez

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Peki ona bu kadar nasil guvenebilirki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    hemen ayrılsınlar istiyorsun hasetlendin di mi :) mutlu olmasını istemiyorsun

    1
    2 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Evet noolmus

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      iyi olmuş.

      Yorumla
  • Yalnızca_Ben
    Yalnızca_Ben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    +1 yıl

    mesajı boşver... hayatına yeni bir yön koy ve unut herşeyi...

    0
    0 Yorumla
  • Untouc
    Untouc Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı.

    Nasil bu hale geldi bu dunya ya

    0
    5 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İnan bilmiyorum benim durumum sayili acikli ayriliktan oda benin acimdan

      Yorumla
    • Untouc
      Untouc
      +1 yıl

      Yok benim ayrilikta top 5 olurda bu durum mide kabul etmez yani ne diyelim saglik olsun arkadasim erken kultuguna sevin bence bu adam evlendiginde kimbilir ne çektirirdi Allah yardim etmis sana

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Belkide haklisin. Zaten o donucek yani ben biliyorum

      Yorumla
    • Untouc
      Untouc
      +1 yıl

      Donsede zaten yapilacak belli neyse arkadaşım senin için hayır olmuş sağlık olsun

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Tesekkur ederim

      Yorumla
  • Powerby_MusTi
    Powerby_MusTi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl

    Sana onu köpek gibi yalvartirim :)

    0
    3 Yorumla
    • aşkistann
      aşkistann
      +1 yıl

      onu nasıl yapıcan :D

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sagol

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yapmiycam

      Yorumla
  • iladrodavlas
    iladrodavlas Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    cevap yazdın mı sen bu mesaja?

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Kusura bakma bilmiyodum kendine iyi bak dedim

      Yorumla
  • Nurum98
    Nurum98 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Off hayal kırıklığı :( cok üzüldüm unut gitsinn :(

    0
    8 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sence donermi onlarinkisi uzun bir iliskimi olur

      Yorumla
    • Nurum98
      Nurum98
      +1 yıl

      Donse bile kabul edicek msn?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Etmek isterdim ama etmiycem kendime soz verdim

      Yorumla
    • Nurum98
      Nurum98
      +1 yıl

      Hm tamam :)

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ama donsun isterdim

      Yorumla
    • Nurum98
      Nurum98
      +1 yıl

      :/ ne dym ki

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Denicek biseyde kalmadi artik

      Yorumla
    • Nurum98
      Nurum98
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Gunzero
    Gunzero Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    İlişkisini bilemem de kişiliğinde sorun var onun

    1
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bende buna inaniyorum

      Yorumla
  • SovalyeRuhlu
    SovalyeRuhlu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Onun amuhuna goyim ben bacım kızıı

    0
    0 Yorumla
  • portakalçiçeği
    portakalçiçeği Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    bence kesin doğru. boşver gitsin.

    0
    2 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bencede dogru. Ama sence bu iliski bitermi bunun sonuda mutsuzluk olurmu sonucta beni mutsuz ettigini bilerek 4 seneye sirt cevirdi

      Yorumla
    • portakalçiçeği
      portakalçiçeği
      +1 yıl

      umrunda değilsin bence. eğer zerre kadar umursasaydı şu yazdıklarının birini yazmazdı. sil at.

      Yorumla
  • oozzee
    oozzee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    sen çoktan bitmişsin hacı

    0
    4 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Donmezmi ya da pisman olmazmi

      Yorumla
    • oozzee
      oozzee
      +1 yıl

      sen artık yoksun. sen aslında yoğsun.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Basina gelirse gorursun yoksunu

      Yorumla
    • oozzee
      oozzee
      +1 yıl

      ben zaten bir hiçim hacı. Allah senin yardımcın olsun

      Yorumla
  • levresrouges2
    levresrouges2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Off düşman başına.
    Çok kötü.

    0
    3 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sagol ya icin aydinlandi

      Yorumla
    • levresrouges2
      levresrouges2
      +1 yıl

      Ben kaldiramazdim duygusal açıdan o yüzden oyle yazdim, yıllarını vermissin umarm tekrar gercek aski bulursun

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Umarim. Tekrar degil demekki bu gercej ask degilmis

      Yorumla
  • irresistible85
    irresistible85 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Koy ver gitsin ugraşma

    0
    3 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ugrasmasam degisen bisey olurmu onlar mutlu olurmu

      Yorumla
    • irresistible85
      irresistible85
      +1 yıl

      Bak arkadaşım giden gitsin önemli olan sensin tamammı üzme kendini

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Tesekkur ederim sagol

      Yorumla
  • nilya1732
    nilya1732 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    O ilişki uzun sürmez sikma canini

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İnsallah canim. Ama bana dedigi dokundu. Onu duymak istemezdim

      Yorumla
  • CenKKızıltan
    CenKKızıltan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    * et sana kocamı yok

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Okadar kolay degilki yillarimi aldi. Ben onunda uzulmesini istiyorum

      Yorumla
  • nietzsche10
    nietzsche10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    siktiri yemişsin kanka

    0
    2 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yasarsan bu dediginin kotulugunu anlarsin

      Yorumla
    • nietzsche10
      nietzsche10
      +1 yıl

      Ozur dilerim ya :( bir an bos bulundm

      Yorumla
  • YakupEfe
    YakupEfe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    ayrılsa geri mi dönecen

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yazsin sadece konusmak istiyorum geldiginde

      Yorumla
  • sayslint
    sayslint Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Severse döner bence dde dmzkd

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Benceden sonrasi yok anlamadim

      Yorumla
  • evo31
    evo31 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    seviyosa kalır aranıyorsa gider=)

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      bir insani birakip gidiyosa bir baskasina o insan birini seviyo olabilirmi? Ben anlamiyorum. 4 senelik insana neler yapti..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sanki şey gibi seni aldatmış gibimi hissetin

    1
    3 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Eveet şey gibi hissettim. Sacma yorumlar yazmasan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben öyle hissederdim diye öyle yazdım saçmamı sence bu neresi saçma geldi ?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Seni aldatmis gibi mi hissettin de gec sey gibi seni aldatmis gibi yani hepten sacma. Neyse sagol baska yorum atmazsan sevinirim

      Yorumla
  • majeste34
    majeste34 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Hayirlisi olsun ee naptin ya

    0
    0 Yorumla
  • yakışıklı1616
    yakışıklı1616 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    veriştinizmii yoksa kurur kur selavat mıydı?

    1
    8 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ne farkeder

      Yorumla
    • yakışıklı1616
      yakışıklı1616
      +1 yıl

      sen dul kaldın oda dallama fark buu

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Hersey bakirelikte bitmez

      Yorumla
    • yakışıklı1616
      yakışıklı1616
      +1 yıl

      zaten 4 yıldır arkadanda yapsa önden de yapsa senın vucudun onun olmustur.. sen şimdi kocanın yatagında da ne dıcen o daha ıyı vuruyudumu dıcen ya bıgıt adamı alacadın :d basaydın tamam dı.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ay pismisin ya git isine

      Yorumla
    • yakışıklı1616
      yakışıklı1616
      +1 yıl

      eic secseydın :DDDD

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Garip tabii beni germeyen sey seni gerdi akli nerdeyse insanin orasiyla ilgili seyler yaziyo tabii

      Yorumla
    • himene
      himene
      +1 yıl

      eğer arkadaşın dediği şeyi yaptınsa.. arkadaşı haklı buluyorum ve seni terkedenin neden terk ettiğini çok iyi anlıyorum.

      Yorumla
  • Burak3
    Burak3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    nerden buluyonuz bunları acaba

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sorma

      Yorumla
  • mami2013
    mami2013 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    bütünleme hikaye seni aldatmış

    0
    13 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yok butunlemeyi ben sordum

      Yorumla
    • mami2013
      mami2013
      +1 yıl

      onun ilişkiyi sonlandırmasından bahsediyoum sırf büt var diye sevgiliden ayrınlınmaz

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Butunleme var diye ayrilmadi nedensiz ayrildi

      Yorumla
    • mami2013
      mami2013
      +1 yıl

      nedensiz (başkası olduğu) için ayrıldı bende yaşadım anlıyorum gerçek bu...

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ne oldu peki dondumu onlar ayrildimi

      Yorumla
    • mami2013
      mami2013
      +1 yıl

      5 ay boyunca geri dönmem için beni aradı ama malesef midem kabul etmedi ne olduklarını da bilmiyorum.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      En iyisini yapmissin

      Yorumla
    • mami2013
      mami2013
      +1 yıl

      Sende en iyisini yap

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Donerse yaparim

      Yorumla
    • mami2013
      mami2013
      +1 yıl

      Döner döner merak etme

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bilmiyorum artik okadar olumsuz konusmalarda olduki

      Yorumla
    • mami2013
      mami2013
      +1 yıl

      dünya tersine dönüyor insanlar mı dönmeyecek sanıyorsun :)

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Dogru soyluyosun

      Yorumla
  • xzxxxz
    xzxxxz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Sende tanıyamadım kimsiniz diye mesaj atsaydın?

    0
    0 Yorumla
  • heaven55
    heaven55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    unutmak için çıkabilir

    0
    4 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Unutulurmu okadar zaman

      Yorumla
    • heaven55
      heaven55
      +1 yıl

      unutulmaz ama acısını dindirir baskasıyla cıkıyosa

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Benim acim vardi o ayrildi.

      Yorumla
    • heaven55
      heaven55
      +1 yıl

      birliktelik yaşıyomuydunuz

      Yorumla
  • umutdewrim
    umutdewrim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    vay adii pislik angut

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Daha önce birlikte oldun mu?

    0
    5 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ya ne alaka bu soru ya sacma sapan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen bilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu çocukla birlikte olduysan ına göre yazacağım.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Olmadim. Olsam ne degisirdiki baglanirmiydi cok sacma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cinsellik yaşamışmıydınız?

    0
    5 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yani 4 sene

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bekaretini mi verdin?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Hayir oyle bisey degil okadar ileri degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevişme oral seks felan demi

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Allahim ya napican

      Yorumla
  • Cansuca
    Cansuca Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Adi pislik 💩

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Hemde nasil

      Yorumla
  • leemerii
    leemerii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Pişman olacaktır!!

    0
    18 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İnsallah canim insalh. Oyle dokunduki soylenenler

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Haklısın anlıyorum seni canım hayırlısı olsun ama tavsiyem sen dönme geri..

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yok canim o yazicak mi tek derdim bu ben ona soyleyemediklerimi soyleyip bitirmek istiyorum

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Aa bak onu yap işte içinde ne varsa kalmasın söyle..

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Donerse tabii ama donermi bilmiyorum

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      İnşallah döner

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İnsallah pismanligi bile yeter

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Öyle olacak belki unutucağın zamanda olacak ama elbet pişman olacak.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Biride dedi ki bu kizda bitiyo seks manyagi yapip bagliycak falan. İcimi karartti. Boyle seyler olursa bidaha hic donmez oyle degilmi

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Öyle biriyse zaten uzaktır canım ya hayır gelmez daha o insandan..

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Cocuk oyle biri degil ama bilmiyorum artik

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Niye böyle oldu peki?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ben yazin yaninda olamadim ailemle hep biyerlere gitmen gerekiyodu belki ondan bilmiyorum

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Ee yanında olamadığında sevgimi bitiyor?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      O hep bunu yapti bu zamana kadar

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Aa öyle sevgi olmaz canım seni hep yaralar boşver hayatından çıktığı için şükret...

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Edemiyorum ki sadece uzuluyorum hergun

      Yorumla
    • leemerii
      leemerii
      +1 yıl

      Elden ne gelir içine atma ağla iyi gelir..

      Yorumla
  • birikiucdortbesalti
    birikiucdortbesalti Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    o ilişki yürümez.

    0
    7 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İnsallah canim benimde gonlumden gecen bu. Sonucta 4 senenin sonunda o kisiyi unutmak icin bile 6-7 ay gerekiyo. Bu beni unutmayi birak kendine zaman bile vermemis

      Yorumla
    • birikiucdortbesalti
      birikiucdortbesalti
      +1 yıl

      yalan da olabilir. takılma böyle şeylere. değmez.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Neden yalan soylemis olabilir sence

      Yorumla
    • birikiucdortbesalti
      birikiucdortbesalti
      +1 yıl

      4 yıl kısa bir süre değil. erkek bu, sıkılabilir.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Geri donermi ozlermi sonucta 4 yil

      Yorumla
    • birikiucdortbesalti
      birikiucdortbesalti
      +1 yıl

      ozlemesin yaa aman. o seref size mi kaldın

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yani dogru soyluyosunda insanin egosu ya

      Yorumla
  • gnyshnn
    gnyshnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    :) gecmis olsun

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sagol...

      Yorumla
  • Exxplosive
    Exxplosive Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Yas kac bacim

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      21.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ayrılıkları yakındır

    0
    1 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Umarim oyle olur.

      Yorumla
  • pepsicik
    pepsicik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yazık sana

    0
    4 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ne guzel :)

      Yorumla
    • pepsicik
      pepsicik
      +1 yıl

      Bide gülüyor

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Agliyimmi sacma bir yorum yani senin yaptigin gun gelir yazik derim sana pepsicik

      Yorumla
    • pepsicik
      pepsicik
      +1 yıl

      O zamana sen saha ben selamet anlacık

      Yorumla
  • kurabiyecanavarı-
    kurabiyecanavarı- Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Kurabiya aşkina

    0
    0 Yorumla
  • RayOwens
    RayOwens Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Vay armuta bak

    0
    0 Yorumla
  • CiCeK6
    CiCeK6 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 36%
    +1 yıl

    Madalya ne icin?

    0
    17 Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      O tenis macina gitmisti dondugunde onu bana vermisti. Maca gittiginde beni kiricak seyler olmustu. Biz bulusucaktik ama o mac yuzunden bulusamamistik. Yani elimde kalmasin istedim onun emegi cunku. Ve ben ona senin alabilicegin bir yere birakabilirim demistim. Hic anlam veremedim bu yazdigina bir anda. Ben ona hic boyle davranmamistim

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      Ya bilemiyorum canim. Sogumustur belki detaylari anlatsan?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Sogudu diye 4 sene sonunda aldatilirmi? Seni seviyorum deyip gitti. Ona sordum bir ayrilik nedeni soyle yok ben bisey soyleyemem deyip durdu. Kimseye soyleyemedi

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      Belki ailevi bir sebeptir. Umarım en azından sebebini söyler yoksa yaptığı tam terbiyesizlik olur..

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Ailevi oldugunu sanmiyorum ailesi beni severdi. Tamamen bu kizmis nedeni simdi anliyorum. Bana bigun donerim dunya hali dedi hersey cok acikmis ama ben gorememisim. Cunku donucekse neden biraksin ki

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      bir sey soracağım. Siz birlikte oluyor muydunuz?

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      Hani belki de sen birlikte olmuyorsun diye o kizla olmustur belki dedim

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Hayir keske nedeni bu olsaydi

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      O zaman tam emin degilim ama seninle iliskisi varken tanismistir belki kizla. Ama seni seviyorum diyerek ayrılmasını anlamadim :/ orda bir bit yenigi var..

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      İste bunlarin hepsi kafami okadar karistiriyoki. Okadar uzuyoki. Oysa bir neden olsa ya da seni aldattim bitti dese hersey ne kadar net olurdu

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      O zaman cik karsisina adam gibi her seyi söyleyene kadar sıkıştır. Soz ver hatta her seyi adam gibi anlatirsan bir daha karsina çıkmayacagim de. Bilmek istiyorum hakkim filan dee.. ben olsam oyle yapardim.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Bidaha karsisina nerde cikiyim ki ancak evlerinin onune gitmem lazim

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      Oyle yap. Yani sokaga cikinca sor. Ya ben sinir oldum burda. Ben gidip sorcam simdi.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Yokya ben yapamam yapabilicegimden fazlasini yaptim cok yoruldum

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      O zaman bosvet. Hayat kisa. Uzulmeye degmez.

      Yorumla
    • Çikkolatta
      Çikkolatta
      +1 yıl

      Haklisin

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 4 yillik iliskim bir kiz icin bitti ve bana bunlari yazdi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Is yerinde agirbasli gencin kitaba yazdigi notlar ve alintilar hoslanma imi mi? 8 cevap verildi
Eski sevgilim bana ayrilirken bunlari yazdi ? 12 cevap verildi
Boga erkegi iletisim kurma takintilisin gercek sevgi boyle degil dedi ayrildi? Tuhaf... 4 cevap verildi
Görücü usulü tanştgm biri var.. en son 4 saat önce konuştuk ben yazsam ayıp mı olur? 8 cevap verildi
Yasli bakimi okuyan kazanan? 4 cevap verildi
Daha bana yazma dedi, yazdım:(( yazmasa mıydım? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨