4 yillik iliskim bir kiz icin bitti ve bana bunlari yazdi?

İlk basta bana soylemedi bir neden bile soylemedi ayrilirken. İlk 2 gun konustuk kararimda eminim dedi sonra ben yazdim bazen cevap verdo bazen vermedi bu boyle 15 gun gitti en sonunda engelledim onu. 1 ay yazmadim zaten cevap vermiyodu rahatsiz etmiyim diye aslinda ona degil kendime engel koydum ve bana bunu yazdi 1 ay sonra yazdigimda.*Bütünlemem guzel gecti tesekkur ederim madalya sorun degil artık baska bı mesaj atmani istemiyorum yeni bı iliskim var ve kız arkadasim bundan rahatsız oluyo dusundugun icin tesekkurler hoscakal* bu benim cok agrima gitti bilmiyorum dogru mu yalanmi. Ama boyle bir iliskinin ardindan bir iliskiye giden insanin iliskisi saglam olurmu? Sizce ayriliklari yakin midir
4 yillik iliskim bir kiz icin bitti ve bana bunlari yazdi?
Cevapla