AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
bence nısanlınla konus o çozer
öyl anneyi Allah düşman basına vermesin
sımdı o oglu doktor ya dunyada bı o var sanıyordur karkaya yavrusu sahın gozukur allah bılır oglanın ne kusurları vardır:):)
ona göre doktor olması herseyı örtüyor
doktor olan adam oluyorsa vay bu ulkenın halıne mılet vekılı analarını dusenemıyorum:):)
onları bende düşünemıyorum
nişanlına anlat. orta yolu bulacaktır
evlenince kabul eder dıyor nişanlım
haklı
bence etmeyecek hiç
nişanlın hep haklı olanın yanında olur bir taraf tutmazsa eğer bir sorun olmaz canım
taraf tutmuyor nişanlımdan yana sorunum yokta annesı çok cadoloz mastera baslayacağım dıyorum sen master yapsan nolur yapmasan nolur işin ne ki diyor bana
boşver sen onu takma. kendisinin işi ne acaba. aman sen söz anlatsan da başının etini yiyip seni bezdirmeye takmış kadın. alttan al sesini çıkarma bence. onu en iyi o şekilde yenersin
ben sustukça üstüme geldi bu zaman kadar
üstüne gelecek şekilde değil susman. yani onunla muhattap olmadıgını belirtecek şekilde yoksa hakkını savun tabiki
o kadar görgüsz ki ben onu muhattap almayıp sussam o susturdum sanır
Allah yardımcın olsun ya. yanlızken çok yanında bulunmaç eşin olsun hep yanında
koly değil bu akşam anne babama son kez danısacağım ne yapacağımı
tamam canım
Aılen ve nısanlına anlat hemen
ağlamaktan hiçbşy yapacak halım yok bir buraya yazabildim :(
Nişanlınla senin fikrin önemli
nişanlım evlenınce gececek dıyor ama ben umıtlı değilim
eski yeşilçam filminde bir kesit gibi olmuş
kesıt değil ta kendısı
bence nişanlın kararı versin
yüzüğğü verdım elıne annenı çekemem dedım
hakkında hayırlısı
sağol
Bence nisanlina anlatmalisin bunu. Cirkef kaynana
seviyorsan seviliyorsan bırakma.
bu kadına dayanamıyorum
dayanmak zorundasın cunku o sevdiğin adamı hayata getiren kadın arkadaşım..
ondan doğduğuna ınanmak ıstemıyorum
nisanlına anlat onunla konuş
konuştum sonra annesiyle kavga etti sonrada annesı benim annemın yanına gelıp kızına söyle oğlumu bıraksın dedii sonra da benim annem sınır krızı gecırdı
Piskopat kadın eminim herşey düzelir o çocuk seni sevip sevmedigini görmüş olacaksın
sevgısınden emınım ama böyle giderse sevgımızde yıpranacak
Küfür ettim istemsizce kadına.
ağzına sağlık
Sen s. et o kadını. Nişanlın senin yanındaysa sorun olmaz. Takma bırak surat assın, hiç bir şey yapamaz.
ayy inş
hangi firmada mümessilsin?
yoksa tanıdık mısın?
yok sadece merak ettim
Nişanlın ne diyor bu duruma?
daha konuşmadım ama farkında bşylerin :(
Öncelikle kendini üzme nişanlın ile bu konuyu konuş annesinin yaptıklarını söyle onun tepkilerine göre bir kararını verirsin.
peki :(
arkadaşım çok üzgünüm
Oğlunun mutluluğunu istemeyen anne modeli O. o
Böyle insanlar hala var mı gerçekten :/
var :((
Allah yardımcın olsun kardeş, aşıksan vazgeçme
çok kötü bir durum cidden ne mezunusun sen
ben işletme mezunuyum 4 yıllık
e üni mezunuysan neyin kafasını yaşıyomuş annesi , saçmalık yahu tıp okuyanları da görüyoruz.
işl mzeunuyum mastera baslayacağım 2 tane de dılım var ama ona göre işim devlet işi dğilmiş doğru dürüst bir bölümde okumamışım düşük bir okul okumuşum :( benı bunları söyleyerek yerıyor devamlı
evet tıpla işletme arasında dağlar kadar fark var tabi insanın yüzüne vurulması gerekmez erkek istiyorsa olur o kadın sana gıcık kapmış bence başka bahanesi olamaz. o cocuguda bırak başka hayata başla bence.
26 yasındayım işinde gücündeyım namusumla şeferımle paramı kazanıyorum :( kötü bir niyetım olmadı sadece sevdım nişanlımı o da benı sevdı evlenmeye karar verdık şimdieen sonra ayrısam da ben artık normal hayatıma dönemem çok etkıendım yıprandım inan
yapacak bir şey yok inan. bırakacaksın
nişanlımla yarın tekrar konusayım o zaman aıleme de danısıp o caıdı da mutlu olur o zaman
son durum nedir güzelim
dün akşam bize geldiler annesiyle nişanlım... yıne annesı basladı bu ış olmaz eğer illa eveleneceksenız tanıdıklarına yalvar yakar senı devlet işine alsınlar koskoca doktor ilaççıyla evlendı dedırmem diye basladı :( bende 4 yıl okudum dedim senın okuduğun okulla oğlumun okuduğu okul bir değil herkes kendi işine göre birini bulmalı diye konuşmaya basladı yıne nişanlımda illa anne fazla oluyorsun dedi tartıştık dün akşam benım annemlerde artık soğudular bu işten :( çünkü annesi bize saygısını kaybetmeye basladı ama nişanlım illa eveleneceğiz diyor
valla bırak sen bence bu çocuğu
ben bıraksam da nişanlım ben sevıyorum illa mutlu oacağız annem de alışacak diyor ama gitgide annesi daha da beter oluyor bana karşı
her gelişmeyi bana aktar canım olur mu ne kadar da yazan olmuş maşallah
canım dün akşam dışardaydık nişanlımla ben istemediğimi yapamayacağımı söyledim bıraktım verdım yüzüğünü ikna etmeye çalıştı beni ama yapamadım geri dönemedim şu an çok moralım bozuk ailem saygı duydu kararıma nişanlım aradı bugun ama açmadım açmayacağım da nişanda takılanları da gönderteceğim bugun ya da yarın falan :((
bence en iyisini yapmışsın moralini bozma
ağlıyorum dün akşamdan beri sadece :((( ne kadar arasa arasın açmayacağım nişanlımın telefonlarını bu iş burada bitti :(
Standart doktor annesi :))
ne çekeceğim var ondan :((
Çekeceğin var zor iş :) benım anamda aynı :) hihiihihi :))
aynen bide tek oğlandır o hele evlenince bak sen
ya dizginleri elinde tutacaksın yada...
Valla benımki evliliğin e sini duyunca hastalandı :))) diyorum ya her iki taraf içinde çok zor
rezil oldum ya Allah bildiği gibi yapsın onları :((
Allah kolaylık versin bu iş olursa da uzak durmak en mantıklısı
haklısın
Kendisi ne iş yapıyor bu kadın ın?
çalışmıyor ev hanımı zamanında evlenene kadar gundelıkçılık falan yapmış sonradan çalışmamaya baslamış
e diyemedin mi sen bu kadına senin sosyal statün ne diye? Aslını nasıl çabuk unuttun diyemedin mi?
deme olur muyum dedım ben eskıden öyleydım şimdi ev hanımıyım ben kımseyı küçümsemıyorum ben herkes dengıyle olsun dıyorum dıyor
çok kötü küfür ettim senin kaynanana haberin olsun...
ağzına sağlık
hayırlısıı neysee oo olsunn ablasıı..
benım esım doktor bende eczacı kalfasıyım mesela
cidden mi
evet delı mı bu kadın ya olurmu oyle sey
hayat herkese esıt sartlar sunmuyo kı mucadelemız esııt degıl onun ıcın herkes doktor ya da herkes fakulte bıtırecek dıye bırseymı var
ben Ankara mezunuyum mastera baslayacğım sen master yapsan ne olur en fazla özelde çalışan birisin diyor bana
kadın ne ıs yapıyo kocası ne ıs yapıyo cok merak ettım. ayrıca kadının dedıgınden yola cıksak duz mantık yurutsek nısanlının annesını de terk etmesı lazım cunku koskoca doktor annesı ev hanımı ya da emeklı
kadın orta okul mezunu zamanında gundelıkçılık yapmış evlenene kadar kocası da lise mezunu tıcaretle falan uğraşmış
ee o zaman ne konusmaya hakkı var kendı emeklı savcı ya da emeklı vekıl mı cahıllıkten baska bırsey degıl ya
cok sevmıyosan ayrıl derım o kadın basına bela olur
çok svıyorum ıste :(
o zaman adam agırlıgını koyacak anasını kırmadan ıncıtmeden karısmaması gerektıgını soyleyecek senın yapabılecegın bırsey yok kı daha fazla sanada yazık senı ugrastırtmasın nısanlın
nişanlım evı terk edıyor annesını görmek istemıyor o da çok yıprandı annesınden o da dertli ama kadın arsız susmuyor
valla o kadın bela olur evlendıkten sonra bıle ne kadar evınız yurdunuzz ayrı bıle olsa bayramlarda dugunde dengesız senı kucuk dusurmeye calısır
hep yaptığı şey artık kendımı küçük biri gibi hissediyorum
ya cırkef bırısı olcan ya da kocan halledecek sanada yazık yanı reva mı bu annenın babanın bırıcık kızısın sende
nişanlıma söylüyorum o da uğrasıyor ama elımızden bşy gelemeyebiliyor bazen yetersiz kalıyoruz
valla sunu dusun ya o kadın senı ılgılendırmez sana yazık benım annem esıme oyle bırsey demez dedırtmem annemle esımı muhatap ettırmem kotu anlamda ne esım anneme ne annem esıme terbıyesızlık yapamaz. cunku o kızda ana kuzusu sonucta onada yazık ha sunuda dusun evlenırım evımı ayırırım gelıp gıtmem kurtulurum dıye dusunme oyle olmuyo o ısler muhakkak bır cok kez gorusmek zorunda kalıyosunuz
işte bizde mecbur görüşeceğiz evlensek bile bir de babası da haytata değil tek annesıyle 2 kız kardesı var
o daha tehlıkelı ya
kızkardeslerı ıyıler hıç annesıne benzemıyorlar
zaten hep oyle olur ya :(
ıyı kızlar onların da yolları açık olsun ben hayatlarından cekılıyorum
skyp var mı
yok
burdan degılde daha derınlemesıne konusalım ıstersen
gerek yok
pekı tamam
anneye bak git nişanlına de
dedım
Ayyyy yani bu kaynanalarda hiç çekilmiyor yaa
bana bu sözü söylüyor ama kendi lise bile okumamış hatta zamaında temizlikçilik yapmış ben söylemek istemedim :(
Giciklar illa bir pürüz cikarcaklar iste
zamanında nişanlım diş dokoruyla çıkmış ondan istemıyormuş benı kaynanam
Allah yardım etsin ne diyim zaten hayırlıysa olur
amşn canım
sen görürsn moruk oğlun avucumn içinde deseydin :)
zaten çok hırslı bana karsı sadece o değil onun ailesi de hırslı bana sen unufak aklında oğlumuzu kandırdın dediler bana herkes karsımda sankı kötu bsy yaptım
canım sakın pes etme inadına üzerine git. sen kazan bu savaşı
şimdi adım ne o zaman napayım
sen ayrılmayı dşünme. nişanlına söle annen bana bunları söledi die. iyi kız rolünden çıkma
öyle yaptım zaten deliye döndü nişanlım kayınvalide de evde terör estirmiş ben senı boşuna 6 sene okutmadım diye ösylenip söylenip duurmuş annesine babasına giderim ayrımazsanız demış görücem anlattı o ıyı bır kız annesı gıbı değil :(
nişanlın sennle ne knuştu peki canım
kabullenecek zamanla sen üzme kendini annem böyledir özür dilerim ben onun adına falan dedi ama ben dayanamıyorum :(((
annesiyle knuşma canım sen. gitme evlerine falan. yüz göz olma. nişanlınla muhatap ol sadece
o da olmaz kı işte hiç mi karsılaşmayacağız
ya bir düğünde bide bayramda o kadar. evlennce eve flan almzsn olur biter
zaten nişanlıma ben evınıze asla gelmem ona evlneırsen benı yok say demış
çok iyi kız bayram et :)
deliye dönü annesiyle kvga edip evdne ayrılmış annesi de bir doktor bir eczacı bulamadın da ne diye gttın olmayacak boş biribi buldum o hamıle olsa zaten çalışmaz işte bulamaz sonradan diye çıkışmış söylenmiş söylenmiş sen br evın bır oğlusun ben ıstemez mydm oğlumda doktor gelınım de doktor demeyı demış :(( görümce kz anlattı
sen takmaa. üzülmee. nişanlınn dşüncesi öenmli
anneme de rezıl ettı benı bugun :(( eve gelıp annemle konuşmuş bu sten azgecırın denk değiller doktorla mümessil olmaz senınde oğlun var demış :((
annen çok üzülmüştür ne dedi sana. s
annemde benim kızım namusuyla seferıfyele parasını kazanıyor herkes doktor olacak dıye bşy mı var bu ülkeye çöpçüde lazım gündelikçide lazım demiş
Kaynana dan çekeceğin var
o onun karaktersizliği boşver kardeşim :)
nişanlınla konuşçan ne yapıcan başka
Öyle kaynananın ben ta!
nasip kısmet işi bu işler kimse engel olamaz
uh kardeş o iş çok dertli
nişanlına anlat hemen. anlatmamazlık yapma
anlattım neler oldu neler
ne oldu
istersen mesj at konuşalım. sapık degilim
bence de anlat ortak karar alın
sonra nişanlımın annesi annemın yanına gelıp ona da aynı seyleri söylemış sonra ben nişanlıma anlattım annesıyle tartıştı sonra annesını alıp bizim eve yzulesmeye geldıler annesı yıne bana hakaret etmeye basladı okumamış dedi işsiz dedi saydı da saydı
annen ne cevap verdi.
annemde bizim evımızde bızım kızımıza böyle diyemezsınız ben çocuğuma kefilim siz kimi neye göre değerlediriyosunuz dedi
Nisan nasil oldu?
orada da huysuzluk yaptı ama nişanlım bastırdı hep
o zaman nisanlin bunuda çözmeli
ya da kendin için hayırlısıni dile artık bu ayrılikta olsa
galiba bitecek bu ıs çok sevsem de ben bu kadar alçalmayı hak edecek hiçbşy yapmadım çok fena birisi aynısı senın basına gelse düşünsene ne acı felaket facia :((
allah başa vermesin! zor gerçekten bence duygusal davranma yani kayinvalide huzursuzluk verip durursa. Tabi nisanlina tamam men inanıyorsan uzak bir yerde kalip bayramda seyran da görürseniz sorun olmaz heralde. Ailenle konus onksrla bir karar alin
annem allah ona da kızlarından göstersın dedi :(
nişanlına söyle sıçsın ağzına
söyledim
ne dedi
annesıye kavga edıp evı terk ettı annesı de hızını alamayıp bızım eve geldı anneme söylendı sonra nişanlım tekrar aldı annesını geldı bıze yuzleşmeye annesı bu seferde benim anne babamın yanında basladı sızın kızınız okumamış vs demeye rezıl ettı bızı
takmıycaksın annesını felan. annesıyle evlencek değilsin ya işi gücü yerındeymiş nişanlının ayrı evde gerekırse ayrı şehirde mutlu mesut yaşarsınız.
ayrı şehırde yasayamayız çünkü tek erkek çocuk ve sadece annesıyla kızkardeslerı var kızlar evlenir birkaç yıla annesı ne olacak bızle yasamazda aynı şehırde bulunmak zorunda kalırız yıne nışanlım o zmaan alışır dıyor
öyle kaynanayla ömür mü? geçer çek resti gitsin.
Ne görgüsüz kadınmış
kendı de zamanında gundelıkçıymış üstelik
Bencil ya insan olduğunu unutmuş.
evet :(
Ayağının üstünden araba geçti mi?
ne?
Nişanlın ne diyor?
ben ayrıldım o benı bırakmıyor
nişanlına söyle
söyldm
dizilerde ki gibi
hayat bir dizi zaten canım
kıyamam ya:(
Seviyorsan bırakma.
sevıyorum bıraktım :(
nişanlına anlat.
altta yorumları oku
tamam allah yardımcın olsun,
sağol
Zor işler
CADI KAYNANA :)
cadolozun önde gideni
Pskopat valla senin isin zor
zor da ne zor
Halbuki benim annem bir melek. p
ne şanslı eşin olacak insan inş ona karsı da hep melek olur
Müstakbel esim çok şanslı. p abimin hanimina yemek yapip evine goturuyo ac kalmasın diye. p
özendim bende olsam öyle olurdum
Neguzel sende iyi niyetlisin ahh cadi ahhh bu kizcagizin degerini nasi bilemiyosun. p
bana sen dktor değilsn olmaz dedi davul bile dengı dengıne çalar dedi
Kendisi neymis pardon anayasa Mahkemesi Başkanı mi. p
hayır kendısı hiç çalışmıyor zamanında evlenmeden önce de temızlıkçilik gündelikçilik falan yapmış
Ya bunlari nerden buldun sen ya neyse aska saygim sonsuz
nişanlım kötu bırı değil ki
Uzuldum sana ya
gececek bu da ((
türbanlı mısın
ne alaka
türbanlı mısın değil misin alla alla
değilim niye sordun böyle bı soruyu
değilsen anlatmaya gerek yok :D
anladım demek ıstedığını
neyi
ver yolu gitsin