Koç erkeği olarak her an arzuluyum... Yolculuk esnasında yanımda yakınımda yanıbaşımda sevgilim, ruh eşim, sevdiceğim olsun isterim. Onun kokusunu ve nefesini yol boyunca içime çekmek beni rahatlatır benzeri huzur verir. Direksiyonda ben de olsam, o da olsa farketmez. Onunla yol boyunca sohbet edip, aralarda tenini hissetmek bana iyi gelir ona da çok iyi gelecektir... Zamanı ıskalamadan dolu dolu yaşamak kazım. Ne dersin tatlım? 😎
Akrep burcu arkadaş olarak en sevdiğim burçlardan ama geçmişte akrep burcu bir tane eski sevgilim olmuştu. Yani ona da ilişki denirse. Çünkü kısa sürdü ve haliyle sanalda kaldı. Onu yanım sıra idare ettiği kızlarla buluşup ortaklaşa dövmek isterdim.
"Telefonda takılır" doğru ama yolculukta kitapta okurum müzikte dinlerim telefonda da takılırım meğerse telefonda takılmak burcumdan kaynaklanıyormuş 😂