Seyahat ederken en çok ne yapmayı seviyorsunuz?
Müzik dinlemek.
Kitap okumak.
Dizi/Film izlemek.
Öylece dışarıyı seyretmek.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Seyahat ederken en çok ne yapmayı seviyorsunuz?
Seyahat ederken en çok film dizi izlemeyi seviyorum ben.. ya da şarkı dinlemek.. oyun oynamak.. ama yolculuk türüne göre değişir.. arabadaysam genelde camı açar dışarıyı izlerim.. ama otobüs ise film izlerim
Müzik dinleyerek, etrafı izlemek.
Camdan dışarıyı izlemek 😂
Cevap
18Cevap
Kitap okumak. Çünkü bunun dışında ne yapsam beni yoruyor
Camdan dışarıyı izlemek tuhaf ama keyifli bir duygu. Belki güzel de bir şarkı eşlik edebilir.
Kulakliklarimi takip muzigi dinlerken, manzarayii izlemek veeeeeeee dusunmekkk :(
Yolculuk esnasinda yol aktikca insandaki düsünceler de akip gidiyor sanki:))
Uyumayı daha cok
Sartlara göre degişir
Öylece dışarıyı seyretmek
Dışarıyı seyretmek
Dışarı yi seyretmeyi seviyorum ben
Şıklardaki hepsini seviyorum 😄
Uyumak zorunda kalıyorum
Etrafı izlemeyi severim.
Uyumak ama pek mümkün değil 😂
Uyumak ve müzik dinlemek
Müzik dinlerken dışarıyı izlemeyi severm
Müzik dinlemek..
Dışarıyı seyreder düşünürüm
Ağlayan bebeği camdan atmak
Dışarıyı seyretmeyi severim.
müzik dinleyerek dışarıyı seyretmek
Müzik dinlemek
dışarıyı tabiatıseyretmek
Daha güzel oluyor
Sidari seyretmeyi sevrrim
sürat yapmak
Kulaklık takıp müzik dinlemeyi
Dalmak için harika bir yol!
Müzik de dinlerim
Muzik
Dışarıyı seyretmek
Müzik dinlemek
Müzik dinlemek
Bonus olarak uyumak
Müzik dinlemeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?