kulagimdaki hafif calan muzikle yola anlamsız bakarak kurduğum güzel hayaller sanırım. Aslında insan sehrin büyüsünü gece anlarmis sebebide yanan ışıkların manzarasını olagan üstü yapmasiymis. sadece gece yolculugunda degil manzaraya bakan bir tepeyede çıksan o ışıkların altinda güneşin doğuşunu izlemek bile bir baska huzur katıyor insanın icine. Hersey gunduz yaşanıyor insan hayatında ama gecenin verdiği hüznü huzuru hic bir şeye degismem
Yoldayken sabaha karşı gunes ufuktan kendisini gosterdigi sirada arabayi bir yere cekip o sabahin ayazinda cay ve sigara icmek ya da kahvalti yapmak. İnanilmaz keyifli degil mi ya