Sabah uyandığında sevgilinin yatağına kahvaltı getirmesini ister misin?



sürekli olmasını istemem. bu sefer doyumsuz biri haline gelirim. hep eksta şeyler beklerim. bu karşımdakini yorabilir ilerleyen süreçte. bazen olabilir... :)
Yatağa getirmesin :) Beni masaya götürsün :)
*Gecen bol olsun.*
Getirmesin ekmek kirintisi dusecek sonra o kirintinin ustene biz neler yapicaz carpilcaz gerek yok oyle seylere 😂
Getiririm, sorun olmaz.
Cevap
54Cevap
Istemem yatağa kırıntı dökülecek hep sonra gelsin uyandırsın kahvalti hazir yuzunu yika gel dese daha hoşuma gider. s
Yatakta olmaz eşle beraber hazırlamak daha zevkli olur bence
Ben çok huysuz oluyorum sabahları lütfen kimse bana dokunmasin
O Kadar ruhsuzlaştım ki inan onlar bile beni mutlu etmez galiba...
İsteklerimi çok yüksekte tutmam olmucak şeyler...
Hayaler romantik koca gerçeklerse çok acı ama çoraplarını kirli sepete atamıcak kadar üşeng koca...😂
Eşi buldukya yatağa kahvaltı getireni kaldı 😂😂😂😂😂 insAllahh bulurum amin 😄
Hatakta kahvakrıdansa güzel bir sevişme sonrası terasta ya da balkonda kahvaltı daha hoş olur. Yatakta yemek krıntısı kay kahve döküldüsü filan riskide olmaz. Hem daha hijyenik hem daha zevkli
Birlikte hazırlamak daha zevkli olur bence.
Hayır ben istemem ve istemedim hiç lâkin çok götürdüm. Lazım böyle şeyler bazen romantizmi ateşlemek için
Hayır. Yatağıma getirmesini istemem. Dökülür falan :)
Ama hazır olması sevindirir. Sabahları açken ben, ben olmuyorum. :)
o yatakta nasıl yiycekmişim kahvaltıyı halen çözemedim masada bile aman düşmesin diye dikkatli yerden :))))
Hayatımda istediğim ve eninde sonunda yapacağım şeylerden biride bu, eğer eşim olursa yaparım her fırsatta
Çok romantik. Çok hoşuma gider. Kesinlikle isterim.
İstemem. Elimi yüzümü yıkamadan hayatta yemem. Bir de mazallah kırıntı falan dükülecek yatağa. Sonra karabasanla uğraş dur. 😀
Istemem carparlar valla 😂 Yatakta hic kahvalti olur mu
Birlikte hem cilveleşip hem hazırlamak daha romantik ve eğlenceli.
sevgilim olursa ayni evde kalmam. eşimin getirmesi hoş olurdu :)
Çok abartılı. Yapmam da kendime de yapılmasını istemem. Yatak odasını mutfak yapmanın anlamı yok.
İstemem masaya hazırlasın adam gibi orda kahvaltı ederiz..
Yatağa değil de uyandığımda hazır olsa mutlu olurum
İstemezdim ama ben sevgilime jest olsun diye getirirdim.
Istemem her yer kirinti olur uyumama izin versin sabah aksam yatayim yeter bana
Aksine ben eşime hazırlarım.. Gül dökmelisin sevdiğinin yoluna, Çiçek açmalısın 😌
yatakta yemek yenmez ya gerek yok kendi gelsin yeter
Hayır istemem. Masaya hazırlarsa güzel olur ama yatakta kahvaltı yapmak saçmalık bence..
Getirmez ki kahvaltı hazır gelde ye der ve dahası özel.
Yapmasını isterim ama söyleyerek değil çok ateşli olur
Evet hoş ama ben sevmem öyle birlikte yapalım birlikte hazırlayalım sonra oturup uzun uzun yiyelim falan ghfhf
Çok saçma bişey gavur icadı yatakta kahvaltımı olur ben onu kucaklar masaya getiririm öpe öpe uyandırırım güzel yerlere kahvaltıya getiririm yatakta kahvaltı ne ya
İstemem o kahvaltının kesin arkasından bir şey çıkar , ben hazırlarım kahvaltı mı 🧐
Ben getiririm. O totosunu dönüp yatsın.
Yatağa kahvaltı ne laaa beni kucağına alıp masaya götürsğn daha iyi😬
Kahvaltı için be 🙄 aklınaa kötü şeyler getrmeee
hayır..
kahvaltı yapmayı sevmem..
öperek uyandırsın yeter..
Günah ya yatakta yemek mi yeni , bu bir üşengeçlik sendromu öghh
Hic yapmayi dusunmedim ama esimin mutlu olacaksa niye yapmiyimki😎🙂
Gece şeytanlar işediği yüzünü yıkamadan kahvaltı mı? Bu kadar midesiz biriyle bir arada yaşayacağımı sanmıyorum
İsterim sene de 1 kere büyüsü bozulmasın. :d
Ona ben hazırlamak isterim.
İsterdim bence güzel olurdu😊
Birlikte hazırlamayı tercih ederim. :) Yata
İsterim hatta ben bile sürpriz yaparım.
Hayır kahvaltıyı beraber hazırlama taraftarıyım
yok istemem sevmem öyle şeyler
Yatakta yemek yinmeez :D Sofranın suyu mu çıktı.
Sence ben böyle birşey istermiyim?
Isterim de yaparım da.
Neden istemeyim ki..
Ama nerde o günler 😑
İstemem.
Hiç yaşamadım ama evet...
Olabilir
Yatağa kırıntısı dökülür istemem
İstemem gerek yok böyle şeylere
Istemem mutfakta yeriz yardım etmek isterim.
Istemez miyim Benim için en tatlı sürpriz olur
Hangi kiz istemez be? 😂😍🤷🏻♀️
Yatakta yemek yemeyin olum çarpılırsınız
hazirlamasi kafi yatak sart degil:)
Ben götüreyim o zahmet etmesin
Hayır kahvaltyi masada seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar