+1 yılKaba olmak istemiyorum ama buna siz mi karar veriyorsunuz? Güzellik veyahut yakışıklılık göreceli bir kavramdır. Kime göre, neye göre...
Herkese göre değişir yani sana yakışıklı gelen esmerse, bana da yakışıklı gelen sarışın bir erkek olabilir. Bir bakıma tercih meselesi.
Sizi bir konu daha uyarmak istiyorum. ŞİŞMAN nasıl bir hitap şekli! Karşınızda ne olursa olsun , nasıl görünürse görünsün duyguları olan bir canlı. En az sizin benim kadar kırılgan... Uslubunuza ve sözlerinize dikkat edin. Kimin nasıl göründüğü kimseyi alakadar etmez. Sana bir şey söyliyeyim mi? Kimse seni sevmiyor. Aslında arkadaşın çok ama düşsen kaldıracak kimsen yok. Emin ol egon biraz olsun azalırsa daha mutlu olursun.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBu dediğini hiç görmedim belki de dikkat etmediğimden çünkü çiftlerin dış görünüşlerinin uyumuna dikkat etmeye gerek duymadığımdan da olabilir. Bana düşmez çünkü. Ayrıca bir insan kendisine yakışanla değil yanında kendisi gibi olduğu kişiyle birlikte olur ve bunu kilo etkilemez
02 Yorumla- +1 yıl
Bence kilo etkiler yani herkes neyse onu hak eder
- +1 yıl
İnsanların bir şeyleri hak etmesi kilolarıyla mı oluyor yani? Bu nasıl bir düşünce şekli ya
+1 yılDokunacak sevicek yerler daha bol. Yunusaciklar sevimliler tatlilar plajda falan zayif kizlara bakmazken gobegi portlemis kadinlara bakiyorum kiyafetleri yanlislikla acilsa belden gobeklerine bakmadan yapamiyorum neden bilmiyorum seviyorum o kadar kasli değilim ama benim tercihim de o yönde bakarim yani 😊
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Güzel olduğunu düşünen , bunun avantajını tribe çeviren , egolu , bencil , yüreği sevgi nedir bilmeyen kızlar kudursun diye.
Aferin onlara , iyi yapıyorlar.02 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Geçen bir kız gördüm bebek gibi , şişman bir erkekle çikiyordu :/
#hacıemre02 Yorumla- +1 yıl
Zıt zıttı çekiyor galiba
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılArmudun iyisini ayılar yer çünkü bro
14 Yorumla- +1 yıl
Burda ayı kim
- +1 yıl
Kızlar heralde sjdjjdjd
- +1 yıl
Şişko kızlar tavlar yani
- +1 yıl
Mesela şey düşün böyle kısa boylu göbekli çirkin adamların yanında taş gibi kadınlar varsa ye armudun iyisini ayılar yer çünkü ksjdjdjdjdkdkdkdkdkdkd
Kimse çirkin değildir. İnsanı güzel yapan dış görünüş değil ki? Tam tersine ben herkese yakışıklı gelenden hiç hoşlanmam çirkin olduğumu da düşünmüyorum 😀 ve kaslı erkekler bir tek bana mı itici geliyor o da ayrı konu 😀 en fazla medium giyse yeter yani. Small da giyse daha iyi yani.
15 Yorumla- +1 yıl
Bence sen tanıdığım en büyük yalancısın
- +1 yıl
Neden zayıf erkeklerden hoşlandığım için mi? Bu cevaptan benim en büyük yalancı olduğumu çıkardıysan hemen nasıl asosyalsin çözemedim. Senden daha nitelikli kızları kıskanacağına biraz kendini geliştirmelisin mesala soru aç bir tane. Pi sayısında tüm sayı kombinasyonları yer alıyorsa o zaman Gülden kız Feride solar mı gibi?
- +1 yıl
Kaslılardan hoşlanmamakta yalnız değilsin çok yapay duruyorlar
- +1 yıl
Sen gene iyisin ben kolay kolay vücut Beğenmiyorum 😂
- +1 yıl
Ahhahahahhaha
+1 yılHic oyle bir cifte rastlamadim kiloludan kastin nedir boyle her yeri sarkmis kizlara bakmiyo yakisiklilar boyle balik etli hafif kilolulardan bahsediyorsan izbandut gibi adam napsin zayif kadini sarilsa bir yerini kirar tabi biraz yapili olsu ister sevgilisini
01 Yorumla- +1 yıl
80 kilo filan
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Olabilir neden olmasın
Ben genelde spor yapan bayan tercih ediyorum ama zaten erkekler bile spor yaomazken bir bayan zor ihtimal 😏
Bazı kilolu bayanlar sempatik oluyor ilgi çekmesi normal07 Yorumla- +1 yıl
Spor yapan şişman kızlar da var
- +1 yıl
Yapan var cidden ama hala şişman
- +1 yıl
Evet ilk önce beslenme önemli
Şişman çirkin değilde erkekler anladıgım kadarıyla zayıf uzun kadınlardan değil balıketli hatta biraz kilolu kadınlardan hoşlanıyor
24 Yorumla- +1 yıl
Yok basbaya ince bel ve iri kalça meme
- +1 yıl
Benim koca göbeğim var
- +1 yıl
Gobeklide seven var misal ben 😂
Ben öyle kızlardan haz ettiğimi sanmıyorum ama kalbi güzel olduktan sonra pek dış görünüşe önem vermemeyi öğrendim :)
11 Yorumla- +1 yıl
Hepiniz demedim zaten
+1 yılSen yanlış görmüşsün ya da o insanlar dış güzelliğe bakmıyor çünkü dış güzellik değişebilir ama iç güzellik asla o yüzden bende bana uygun huylu kızı seçerdim zayıf kilolu farketmez.
015 Yorumla- +1 yıl
Bugün bile başıma geldi, alışveriş yaparken uzun boylu atletik bedenli tatlış bir genç vardı galiba bana bakıyordu birkaç kez bakışlarını yakaladım ama hemen kafasını çevirdi, tesadüf sandım ama sonradan tekrar oldu ama sanki bu sefer biraz ısrarlı baktı yanlış anladığımı belli etmek için sanki
ee yani sen çirkinmisin ne güzel kendine baktırmışsın - +1 yıl
Çirkinim bu kesin bilgi
- +1 yıl
kendine öyle dememen lazım özgüvenini yüksek tut be öyle deme :)
- +1 yıl
Ben gerçekçi birisiyim güzel olsam güzelim derdim
- +1 yıl
sen bilirsin ya banane arkadaşım güzelsin veya cirkin allah sahibine bağışlasın
- +1 yıl
Aynen sanane
- +1 yıl
allahalla kızım hastamısın ben senin iyiliğin için söylüyorum bunları ne atar yapıyorsun tamam çirkinsen çirkinsin o zaman iltifata da gelemiyorlar arkadaş.
- +1 yıl
Şaka yahu seni sinir etmek istedim takıldım kesin engellersin diye düşündüm veya küfür edersin sandım
- +1 yıl
neden öyle birşey yapayım sana garezim yok.
- +1 yıl
Aynen çabuk sinirlenen birisi değilsin
- +1 yıl
:D bu gibi şeylere sinirlenmem
- +1 yıl
Bazıları sinirlenir engeller bende gülerim ondan yani öyle yaptım
- +1 yıl
Anladım biraz psikolojide problem var sanırım :D
- +1 yıl
Bende mi evet
- +1 yıl
Tamam :D artık salıcak mısın beni, teşekkürler.
Secilmeyi seviyodur kolay geldi için veya egolardan uzak bir yaşamı tercih etti için kızda en etici yön guven vermeyi bilmeyen tipler
016 Yorumla- +1 yıl
Anlamadım güven şeysini
- +1 yıl
Kısaca anlamadım
- +1 yıl
Boşver en iyisi
- +1 yıl
Anlat o zaman döverim
- +1 yıl
Tamam döveyim
- +1 yıl
Dolaylı yön ne demek
- +1 yıl
Anladım mana eden kızı sevmez
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel kızlar neden maço kaslı tesbihli salak tiplerden hoşlanıyorda neden küpeli piecingli dövmeli duygusal iyi kalpli erkeklerden hoşlanmıyor
02 Yorumla- +1 yıl
Koruyucu oluyorlar kaslı lar o hissi veriyorlar galiba ondan ötekiler kız gibi görünüyor olabilir
- +1 yıl
Sizin için önemli olan öküz gibi kendinizi koruyacak erkek mi siz kızlar cadisiniz valla erkek koruyucu değildir erkek dediğimiz şey sizin yasam dostunuzdur erkek sizi korumak zorunda degildir fakat sahip cikmak sevdigini gostermek zorundadir dediğin kıllı maço olmaması ya da kaslı olmaması lazım erkek dediğin hatta tüysüz bakımlı güzelliğine önem veren vücudu fit olması lazım
- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBu biraz mantık dışı ama evet görüyoruz bazen. Bu adam bu kadını yanına nasıl yakıştırmis diyor ve bakakaliyoruz. Uyum önemli ama bu uyum değil
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen bence insani yardım gibi birşey
+1 yılsana göre çirkin, bana göre değil.
sana göre şişman belki bana göre değil?
göreceli kavramlarda genelleme yapamazsın.01 Yorumla- +1 yıl
Bu kızlara kimse ilgi duymazken o tarz erkekler ilgi duyuyor
jkshfdgkjsdkj şey diye bence kendisi zaten o güzelliklere sahip karşıda çok aramıyo olabilir o özellikleri
02 Yorumla- +1 yıl
İnsanda ne varsa ona ilgi duymaz galiba ondan
Yaptığın çok saygısızca bir sınıflandırma. Çirkin ve şişman.
Sanırım iç güzellüği gördükleri için03 Yorumla- +1 yıl
Ne diyon kız
+1 yılYa bende sunu merak ediyorum neden zamanimiz hep para ve dis gorunuse dayali?
03 Yorumla- +1 yıl
Çünkü ruhumuz boşlukta
- +1 yıl
Bizi aptal ediyorlar veya biz tembeliz beynimizi çalıştırmak için
- +1 yıl
Alışına bırak neden takıyorsun ki
+1 yılSana bakması değil hangi gözle baktığı önemli değil mi :)
013 Yorumla- +1 yıl
Lisede tüm sene sadece benle ilgilenen biri vardı ve o okulun gozdesiydi bense unutulmuş
- +1 yıl
Nerden biliyorsun bir başkasıyla ilgilenmediğini ya da bakmadığını mesela? Özelliğin nedir bu konuda?
- +1 yıl
Sınıfın güzel kızı onun peşindeydi hep ama o benim yanıma gelirdi, ben çirkinim şişmanım, o benim yanıma gelirdi susardım oda yanımda susardi yani oysa birçok arkadaşı vardı onun filan
- +1 yıl
Vücudunu neğenmiştir konuşmalarını beğenmiştir sesin ilgin vs herşey o olabilir
- +1 yıl
Sınıfta her kız sporcu tas gibi bense şişmandim göbekli filan neyimi beyenecek
- +1 yıl
Zevkler ve renkler tartışılmaz kadın dediğin azcık kilolu olmalı bence 😜
- +1 yıl
Bence bu zevk değil başka birşey
- +1 yıl
Neymil
- +1 yıl
Bilmiyorum ondan soru sordup
- +1 yıl
Cinsellikle alakalı olabilir
- +1 yıl
O erkekler en güzel kızlarla yatabilir biliyorsun
- +1 yıl
Bir kadınla yattıktan sonra ne güzelliği kalıyor ne başka bişey. İş bittikten sonra isterse dünya güzeli olsun erkek için :) o dediğin de bir etken ama bu zevk meselesi
- +1 yıl
Bilmiyorum
+1 yılkendileri zayıf göründükleri için sorulurmu buda be...
01 Yorumla- +1 yıl
Kimler
+1 yılVala ben hiç öyle görmedim. Tam tersi oluyor %90. Oda para avcılığından dolayı.
03 Yorumla- +1 yıl
Konuyla ne alk1
- +1 yıl
Kız çok güzel oluyor. Erkek tipsiz Şişman oluyor. Tam tersi derken bundan bahsettim. Bu dediğimde o tür kızların para için birlikte olduğu kanaatindeyim.
- +1 yıl
Anladım olabilir
+1 yılKişiliklerini seviyorlar qenelde seni sevmiyorlar sa ya denk qelmemişler sana ya da kişiliqinle alakalı olabilir 🙄🙄🙄
02 Yorumla- +1 yıl
Tanımadan oluyor bu belki hal hareketlerim etkiliyor bilmiyorum
- +1 yıl
ne yazdıysam o işte karşılaştır kendin ile 😇😇
+1 yılTürkçe vefat etti. :/
Tabikide komple yanlış ya.
Tabii ki de...09 Yorumla- +1 yıl
Nerede Türkçe hatası yaptım
- +1 yıl
Gösterdim ya, ''tabikide'' bu kelime komple yanlış. :D
Tabii iki i ile, ki ayrı ve de ayrı olacaktı. :/ - +1 yıl
Tabiiki?
- +1 yıl
Tabii ki? Bu mu doğru olanı
- +1 yıl
Hı hı, tabii ki olacak
- +1 yıl
Geçen konuşmuştuk senle tanıdım, kendini sevmeyen kız.
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Gülen kız Feridesin sen, kendi değerini bil.
- +1 yıl
Gülmüyorum demedim ki maşallah hergun gülerim
+1 yılgüzel kızlarda yakışıklıları reddediyor, tipsizle geziyor
01 Yorumla- +1 yıl
Galiba zıt zıttı çekiyor
+1 yılZevk meselesi şişman değil de genelde balık etliler ilgilerini çekiyor. Gerçi ben şu an kadar çöm yakışıklı kaslı bir erkeğin yanında öyle bir kız görmedim ama
02 Yorumla- +1 yıl
Çünkü o kız o erkeğe inanamaz ve yüz vermez ondan olabilir, bu kadar yakışıklı biri beni sevemez diye inanır
- +1 yıl
Aynen öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBildiğim kadarıyla öyle bir seçim kıyaslaması yok size muhtemelen istisna denk gelmiştir
04 Yorumla- +1 yıl
Nerede çok yakışıklı sevilen erkek var bana ilgisi var oysa beni genelde kimse sevmez yani
- +1 yıl
Şişman ve çirkin olduğunuzu mu düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Öyleyim tam bir canavar
- +1 yıl
😀 kuruntu yapıyorsundur muhtemelen
Çünkü elimizi sallasak ellisi. O yüzden artık uzunmuş kısaymış gibi dış güzelliğe değilde huyunu suyuna bakıyoruz. Çocukta bir an seni samimi bulmuş cana yakın bulmuş olabilir.
01 Yorumla- +1 yıl
Elini sallasa ellisi değil de binlercesi zaten ama neden bazı bu tarz erkekler çirkin şişman kimsenin istemediği kızları sever? Belkide acidilar insani yardım amaçlı bilmiyorum
Cirkin sisko bacim sakin ol uzaktan davulun sesi hoş gelir. jfjjf
01 Yorumla- +1 yıl
Tamm
Sadece görünüşe aldanma birde düşünceler var kişilik karekter var ;)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSadece seni cinsellik olarak elde edebileceğini düşünmüş olabilir
02 Yorumla- +1 yıl
O erkekler genelde en güzel kızları alabilirken ama
- +1 yıl
Daha hızlı oluyordur belki böyle
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞişman kızlar daha samimi daha ılımlı ve sahan güvenilir geliyor, onlara aşık olup güzel kızlarla takılıyoruz. Ne de olsa yakışıklı ve kaslıyız talibimiz çok 😊
04 Yorumla- +1 yıl
Olmaz öyle şişmanla takılın
Cevap sahibi+1 yılŞişmanlar sevilmek için var güzel kızlar si yani eğlenmek için var 😃
- +1 yıl
Olmaz öyle üzülür şişmanlar daha da yerler
Cevap sahibi+1 yılYok yok üzülmezler biz onları seviyoruz
onların hakkında kaslı erkekler geliyor demek ki ondan :)
00 Yorumla
+1 yılgenellemeye beden okucak bir ornek degil olur oyle seyler
00 Yorumla
+1 yılOnlarda onları seviyo demekki onlardan hoşlaniyolar 😀
02 Yorumla- +1 yıl
Yok ozguvensizlik oluyor o tarz kızlarda
- +1 yıl
Bilemedim bende valla ☹
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ola bilir hayat bu sevdimi insan kilo veya vs sorun teşkil etmez yeterki sevgi aşk olsun
00 YorumlaO onun ruh haline ve partner arayışına bağlı bir durum sanırım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHoşlandığını sanmam. Çok kilolu olanlara da garip bakabilirler
01 Yorumla- +1 yıl
Olabilir bu yaratık da neyin nesi à aaa insan galiba diye bakmış olabilir
tercihmi öyle güzel kızlarda odunları öküzleri seciyor kötü tesadüf
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılonlarında böyle şeylere ihtiyaçları olduğunu bildikleri için yaparlar
00 Yorumla Cok sempatik genelde iyi kalpli ve yapmacik olmadiklari icin olabilir
00 Yorumla
+1 yılEvet bende çok gördüm öyle. Aşık olmuşsa tip fizik önemli değildir onun için bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılYatakta iyiler çünkü.
115 Yorumla- +1 yıl
O kilo da mi? Kfkdkfk
- +1 yıl
Şişman oldukları için bunu farklı şeylerle telafi etmeye çalışıyorlar. İyi sakso çekiyorlar, anal yapıyorlar falan falan.
- +1 yıl
Yuh artık yuh yani
- +1 yıl
Tecrübe etmesem boş yapmam burda
- +1 yıl
Bunu yapan şişman zayıf alakası yok
- +1 yıl
Oha cidden mi ama kolaysa sarilip ceviremessin
- +1 yıl
Şişman dediğimi 1,60 boya 100 kilo değil arkadaşlar burda ego tatmin etmeye çalışmayın boşuna
- +1 yıl
Neyse yahu
- +1 yıl
Ego tatmini değil de 160 60 kiloysa o balık etlidir yalnız
- +1 yıl
E yani fazlalığı olan fiziksel olarak zarif olmayan kızlar daha meyilli buna kısacası
- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
Sevilmek için yani diyorsun güzelin çaba zmsarfetmesine gerek yok şişman da çaba sarfediyor bumu demek istediğin
- +1 yıl
E yani. Güzel ve zarif olan diyor ki zaten vericem ekstra bir şeye gerek yok
- +1 yıl
Erkekler güzeli genelde hemen sever güzel birşey yapmadan sevilir, ama çirkin olanı sevmez erkek ve o kızda sevilmek istediği için birçok çabalıyor
- +1 yıl
Tam olarak bunu anlatmaya çalıştım. Anladığına sevindim.
Çok merak uyandırıcı bir soru.
01 Yorumla- +1 yıl
Yaşamak bu olayı daha da merak ettiriyor ve sebebini bulamadım
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılYağlı kiz sevmem de bakmam da
07 Yorumla- +1 yıl
Haklısın yani ama bakn var o şaşırtıcı
- +1 yıl
Bel ince ve popoda iyiyse bakılır dikkat ceker
- +1 yıl
Koca sallak göbek diyom
- +1 yıl
Sallak derken
- +1 yıl
Bildiğin yağlı göbek
- +1 yıl
Anladim. Ilginc bakmasi hadi bir kere baktin tamamda devaminda bsiey vardie
- +1 yıl
Evet
Yani ne demek istiyorsun :/
09 Yorumla- +1 yıl
Yeteri kadar açık değil mi
- +1 yıl
Kız engelledi beni
- +1 yıl
"Bugün bile başıma geldi, alışveriş yaparken uzun boylu atletik bedenli tatlış bir genç vardı galiba bana bakıyordu birkaç kez bakışlarını yakaladım ama hemen kafasını çevirdi, tesadüf sandım ama sonradan tekrar oldu ama sanki bu sefer biraz ısrarlı baktı yanlış anladığımı belli etmek için sanki"
Bunu diyorum. - +1 yıl
Evet nesini anlamadın
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Evet başka ne olacak
+1 yılÇirkinler sülük gibi yapışıyor
01 Yorumla- +1 yıl
Özgüvensizlik olduğu için o tarz kızlarda o erkeklere fazla yüz vermiyorlar ama
Hiç öyle bir şey yok.
01 Yorumla- +1 yıl
Var var eminim kaç kez başıma geldi
Kalbine aşıktır bedeninden çok
01 Yorumla- +1 yıl
Tanımadan mı
Hiç sanmam ama çirkin şansı var tabi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayir. Zevki başka oluyo sfsgsg
01 Yorumla- +1 yıl
Neyin zevki
bence öyle değil karakter meselesi
00 Yorumla
+1 yılHerzaman denk dengine olmuyor
00 YorumlaArayıslar farklı sanırım
00 YorumlaHiç sanmiyom yaa ben😂
09 Yorumla- +1 yıl
Bende sanmazdim aklimin ucundan geçmezdi
- +1 yıl
Fakir kız
- +1 yıl
Bence aldatıldı güzel kız tarafından
- +1 yıl
Belki
- +1 yıl
Aynen
Yağlı kiz sevmem de bakmam da
02 Yorumla- +1 yıl
Hepsi değil zaten
+1 yılKaslı erkekler cevaplayın bakalım 😂
04 Yorumla- +1 yıl
Nasıl taktik
- +1 yıl
Süper böyle devam 😂
- +1 yıl
Çaktırma şşş
- +1 yıl
Hahaha tamam
Güzellik görecelidir sana çirkin ona güzel ndmddm
04 Yorumla- +1 yıl
Bence göreceli filan değil kandırmayın milleti
- +1 yıl
Hoşlanmak güzellikte alakalı olmayabiliyor demekki
+1 yılKas yapmaktan beyinlerini unutuyorlar onlar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı. bizde bakıoz ama bise olmuo asdsa :D
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılMuamelesi güzel demek
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHsjj o zaman sanirim yakisikliyim tesekkurler😅
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Alakasi yok
06 Yorumla- +1 yıl
Bazıları öyle
- +1 yıl
Güzellik göreceli filan değil milleti kandırmışlar bunla
- +1 yıl
Bence de göreceli değil ya güzel güzeldir
En boy oranı başka bir şey değil
00 Yorumla- Devamını Gör (16)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar