- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKilo tek başına sadece bir değerdir. (rakam) Boy, yağ oranı ve kas kemik yoğunluğu çok önemlidir. 1,60 boyunda 80 kilo olup yağ oranı % 5 olan bir erkek için mükemmel bir kilodur. (80 kilo) Bu kilo işinin bilinçli olarak ele alınmış halidir. Erkekler neden kilolu kadın sevmez kısmı ise bütün erkekler için geçerli olmadığını büyük ihtimalle sende biliyorsun :) kilolu kadın seven erkekler az olsa da var. Sen tüm erkekler kilolu kadın sevsin istiyorsan işte o zor. Ben fit ya da zayıf hatun seviyorum aşırı derecede kilolu ve bakımsız kadınlar bana itici geliyor. Elbette sağlık sorunu olabilir veya geçerli mazereti olabilir bunları kastetmiyorum 👍 Hangi kadın kilolu, kel, fodul, ilgisiz ve fakir erkek peşinde koşuyor. Lütfen gerçekçi olalım.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yıl.
Bu kesinlikle çok aptalca.
Kadın zaten doğası gereği toplu olmak zorunda.
Şu marketlerdeki barby bebek gibi deri ve kemik yığını kadınlar ne kadar da itici.
Şu barby bebek gibi kadınlarda ne bulurlar hiç anlayamıyorum.
.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
+1 yılKişilerin kendi görüşleri gadası. Herkes herşeyi beğenmek zorunda değildir.
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 470 cevap paylaştı.
+1 yılBence itici değiller.. Kötü vücut yoktur, vücudunu sevmeyen kişi vardır, vücuduyla barışık olmayan kişi vardır. Aurası yüksek şişman insanlar var, hatta obez kişiler var ama çok mutlular.. Özgüvenli, komplekssiz, huzurlu, giydiğini kendine yakıştıran şişman kadınlar var.
Fit bir vücuda sahip olmaktan ziyade önemli olan kişinin dışarıya yansıttığı enerjidir bence.. Bazı şişman, obez kadınlara öyle yakışıyor ki taşıdıkları kilo, ben onlar için "ya zayıflamasınlar" diyorum..
Gerçekten kişinin içinde yaşadığı enerji dışarıya yansıyor. Mesela Sedef Akalın oyuncu ve şişman bir kadın, öyle güzel ki. O zayıflamasın..
Onun o bir çift yeşil gözleri yeter 💚
Sevgiyle bakan, mutlu gözleri yeter.
Herkes sıfır beden olmak zorunda değil, güzelliğimiz buna bağlı değil..
Güzellik olgusu bununla ilgili de değil.
Başkalarının dayatmalarına göre güzelliğimize değer biçmeyelim..
Var olduğumuz hal üzere güzeliz111 Yorumla- +1 yıl
Ya cidden ne güzel konuştunuz tebrik ederim👏🏻👏🏻👏🏻💯💯💯Erkekler zayıflardan hoşlanır sözü tamamen bir yalan. Kendiyle barışık, özgüvenli, başkalarının dediklerine kulak asmayan ve gayet bakımlı olan en az 150 kilo olan kadınlar inanılmaz çekici geliyorlar bana ve gelecekteki eşimin de öyle olmasını istiyorum. En az 150 kilo olanlar tercihimdir. Her kadın güzeldir bakımlı olduğu sürece ve her kadın çok özeldir.
- Güzellik & Bakım konusunda 508 cevap paylaştı.
+1 yılBen tam tersi bu isin toplumsal tabu oldugunu dusunuyorum. Buz hep otekilestiririz ya dul ya da sisman ya da engelli vs seklinde... Ama dunya da biyle degil ki insanlar "o"oldugu icin asik oluyor. Sisman ama aradigi erkek/kadin oldugu icin... Ayrica dunya markalarina bak instagramda hepsi kreasyonlarina plus eklemeye basladi. Yani demem o ki bu olay toplumsal bi olay... Otekilestirmemeyi ogrendigimiz zaman bakis acimiz cooook degisecek cok...
😇💙83 Yorumla- +1 yıl
@angelofthecity erkekler kendilerini brad pitt sandığı zaman bu tip sorunlar olabilir. Her kadın ya da erkek güzeldir. Yeter ki bakımlı ve kendini geliştirmiş olsun
- +1 yıl
@Baranliveme kesinlikle katılıyorum
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum ağzınıza sağlık.
+1 yılYa arkadaş erkeklee zayıf sever diye bir şey yok. Bunu kim uydurdu?Ömrünüz hayatınız boyunca hiç mi görmediniz kilolu seven erkek? Ben en az 150 kilo olanlardan hoşlanıyorum zayıflar fizik olarak gram ilgimi çekmiyor. Ayrıca benim gibi morbid obez seven bir aürü insan var ve sadece morbid obezde değil, balık etli seven de var, balık etliden de kiloou seven var, obez seven var bide benim gibi morbid obez seven var.Ömrünüz hayatınız boyunca hiç feederism ve ya bbw, ssbbw, ussbbw gibi kavramlar duymamışsınız belli. Her erkek zayıf sevmez.
00 YorumlaBakım demek bir nevi ya kendisi için bir zahmet kilolu olmasın sağlık için aslında buna dikkat etmediği için farklı bakılır aaa kilolu bu değilde kendine bakmıyor sağlıksız kendini düşünmüyor derim daha çok sonuçta allahın verdiği vücuda bakmak lazım en iyi şekilde doğuştan bir hastlığı yoksa tabi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasıl aşırı zayıf kemikli biri itici ise aşırı
kilolu sarkan yağları olan biride itici geliyor.
Fit olmak lazım. Kendine değer veren, öz saygıya sahip biri biri zaten fit olmaya çalışır. "1.60 ım ama 77 kiloyum ve kendimi böyle seviyorum "🤷♀️ boy kilo indeksi 24,99 u bile geçmiş hatta 29,99'u geçmişken kendini seviyor musun gerçekten?30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLömbür lömbür yağ
Göbeğinden aşşağısını göremiyor.
Adam sevişicek gücü yetmiyor oynatsın
Bir çok sebep var bence 😒🤷🏻♀️105 Yorumla- +1 yıl
Katilmiyorum malesef
- +1 yıl
Hiç katılmıyorum
Cevap sahibi+1 yılSizler neye katılıyorsunuz peki? Herkesin görüşü farklı tabi sizde kendinize göre haklı olabilirsiniz o benim yorumum görüşüm dü
- +1 yıl
Evet ama basbaya gömmüşsünüz
Cevap sahibi+1 yılGömmedim doğru olanı söyledim
(Benim adıma doğru olan)
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİtici çünkü kendine değer vermiyor. Yok Özgüvenli, kendini seviyormuş, önemli olan dışarı verdiği enerjiymiş... Kendine değer veren biri aşırı kilolu ya da aşırı zayıf olur mu, kendine bunu yapar mı? Ne zayıflık ne de aşırı kilolular fark etmeksizin hepsi itici.
Kendine değer vermeyen, kendine saygısı olmayan, kendi bedenine özen göstermeyen birini sevmem.10 YorumlaZevksizler de o yüzden bir de yetemediklerini düşünüyorum.. bilirsin bamya tipler balık etli kadınları pek doyurmaz hani 😁😁😁
Not ; kilolu değilim keşke olsam..
Biraz feministlik var 😌30 YorumlaYorumları okudukça, inadıma kilo alasım geliyor bdkdnkd
50 YorumlaSıfır beden ya da zayıf kızları sevmem baliketlinin bı tık alti severim. Fazla kilolu olanları da itici bulurum ne yalan söyleyim. İradesiz diye düşünürüm. hastalığı yoksa tabi. Bu yüzden itici gelirler bana
00 Yorumla
+1 yılHiçte bile ben itici bulmuyorum ki👍

Şimdi bu kız çekici değil mi 😊 00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkekleri bilmiyorum ama adam olan sevdiğini her haliyle sever.
82 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim :)
+1 yılSon 2 exim 80di. Kısa olanlarını itici buluyorum top gibi oluyorlar. Ama uzunları çekici oluyor. Kilolu kavramı da obez olmadığı sürece kötü bir şey değil
00 Yorumla
+1 yılkim demiş ne kadar etli o kadar zevkli olur yüzleri güzelleşiyor vücutları daha bi kadinsilasiyor olgunlasiyor mukemmel bişey bence
14 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle. O göbek sarkıp her adım da oraya buraya sallanıp çalkalanacak, o kalçalar kocaman kocaman olacak, bacakların kalınlığı ayakların genişliğini, kolların kalınlığısa ellerin genişliğini geçecek, yüz yusyuvarlak olacak, göğüsler göbeğin üstüne sarkacak🤤
- +1 yıl
biliyorsun agizinin tadini deniz 😄
- +1 yıl
bıngıl bıngıl selülitler yumuşacık avuclanasi bir doku ortaya çıkarıyor anlattığın gibi bir kadına şöyle güzelce her santimini yogura yogura masaj yapsam bi de üstüne sevindirsem onu 😉😄😄
- +1 yıl
Umarım hayalimizdeki kadınlara kavuşuruz
Gizli Üye(30-35)+1 yılKilo sadece sayısal bir değer hiçbir şey ifade etmiyor 165 biri 65 kilo olup yağ oranı %17 gibi ise taş gibi kadındır. Yağ oranı kadınlarda %30 u geçtimi itici oluyor.
246 Yorumla- +1 yıl
Kadın nasil 165 boyunda 65 kiloyla %17 yağ oranında olacak bunu allah bile yapamaz
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz jcldjdlsksşdş, düşünmeden salladım. 170 boy 67 kilo %21 yağ oranı diyim o zaman.
- +1 yıl
O kadının kaç porsiyon steroidi sek içip damardan testo alması lazım biliyor musun akdkkd kadınların yağ oranı 22-26 arası en ideal olarak kabul edilir hem estetik hem sağlık açısından
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz yo gerek miyor abartma, arkadaşımın oranlarını yazdım.
- +1 yıl
Bir kadın dediğin değerlere doğal beslenme ve ağırlıkla gelemez 55 kilo fit bir 1.70 bile yeterince dolgun bir vücuda sahipken 67 ne demek
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz valla arkadaşım dediğim değerlere ulaşmıştı.
- +1 yıl
Dogal bir değer değil
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz gayette doğal bir değer.
- +1 yıl
Kadında %20 yağ oranı = erkekte %8 ve bu insani çabayla ulaşabileceğin maksimum değer
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz zaten bende %21 dedim.
- +1 yıl
67 kilo ile %21 yağ oranı çok yüksek paralar vermediyse hayal
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz yok doğal diyoruz ya
- +1 yıl
Olamaz diyorum bende olamaz bir kadının o değerlere ulaşması için testosteron takviyesi alması lazım zaten ondan sonrs bir kadınlığını kalmıyor
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz evet biraz kaslı bir kadındı ama gayet doğal. 165 boy 57 kilo %23 te olamaz mı sence?
- +1 yıl
Olur 2-3 yıldır sağlam yapıyorsa o kişi
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz buna da olamaz deseydin yuh artık diyecektim 3 yıl önceki benim bedenim di.
Ama 170 dediğim kadında hormon filan almadan o oranlar ulaşmıştı sen inan ya da inanma.- +1 yıl
Olabilitesi olan bir değer söylüyorsun, senin arkadaşının vardır kullandığı bir şeyler çünkü gerçekten imkansız hormon kullanmadan o vücudu yapmak kadın anatomisiyle
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz dediğim gibi yoktu babası polisti küçüklükten beri hep belli bir şekile beslenmiş ve küçüklüğümde bile box filan da yapmış, genetik yatkınlığı filanda vardı her halde, doğaldı.
Cevap sahibi+1 yılBoks*
- +1 yıl
Doğal olamaz ifbb pro kadınlar bile o kilo o yağ oranına ulaşamamış şimdi biraz baktım. Öyle bir vücudu varsa her yere yazsın milyarder yaparlar
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz artık bilmem belki kiloyu karıştırmışımdır ama üç aşağı 5 yukarı kilosu böyleysi, en iyi ölçüm aletinin bile %3-%4 hata payı oluyor.🤷♀️
Gözümle gördüğüm bana söylenen böyleydi.- +1 yıl
62 kiloya inanırım 67 imkansız bak imkansız
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz 62 ya da 67 gibi hatırlıyordum zaten, 62 de olabilir. 👍
- +1 yıl
Arkadaşını konuşmak yerine seni konuşsam sevgili olmuştuk şuraya bak akdkdk
Cevap sahibi+1 yıl@yakışıklıvedengesiz arkadaşım dediğim 3-4 yıl önce konuştuğum biriydi ama şu an çokta yakınlığımız yok o yüzden soramadım.
🤣
İyi geceler- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz Allah bile mi yapamaz
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 yapamaz çünkü yok öyle bir şey
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz Allah isterse her şeyi yapar
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 önce allahin varolması gerek
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz var zaten
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 hani
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz illa görmeniz mi gerekiyor?
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 evet
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz Yani şu mantıktasınız, internette bir kuş türüne rastladınız fakat bu kuş türünü daha önce hiç görmediğiniz için bu kuş türünün varlığını inkâr ediyorsunuz.
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 o kuş türüne en azından internette rastlıyorsun allahta öyle bir durum da yok :D
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz bu kuş türünün şuana kadar hiç fotoğrafı çekilememiş fakat var ve internette bu kuş türüyle ilgili bir sürü makale var.
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 o kuş diyelim amazon ormanlarında, paraya kıyıp gidip yerinde görebilirim çok istersem ama allah yok izi de yok
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz Allahı da öldüğünüz zaman göreceksiniz. Ayrıca Allah'ın varlığıyla ilgili bir sürü kanıt var. Peki neden Allah'ın varlığını inkâr ediyorsunuz? Yanlış anlamayın amacım size sataşmak değil sadece bu konudaki görüşlerimizi merak ediyorum. Ayrıca Allah'ın varlığıyla ilgili kanıt olarak bir sürü şey var. Rabbimin benim dualarıma karşılık vermesinden tutun bu çevremizdeki gördüğümüz her şeye kadar bir sürü kanıt var.
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 ben kanıt istemiyorum allahın kendisini görmek istiyorum o zaman ikna olurum
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz işte o zaman çok geç olacak ve ne yazık ki alevlerin içine atılmış olacaksınız çoktan. Kur'andaki kavimlerin hepsinin sonu da böyle aynı. Yani verdiğimiz örnek üzerine konuşacak olursak, o kuş türünü bulmak için paraya kıydığınız an eceliniz gelecek ve o kuş türünü göremeden göçüp gideceksiniz ama o kuş türünü diğer Dünyada Allahtan isteyip görebileceksiniz ama bunun için tabiikide Allah'a inanmanız gerekli
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 yok kardeş sağol ben allahla bir ara çok sıkı fıkıydım bu hikayeleri de başkalarına anlatıyordum ama dediğim gibi hikaye, kurgu yani :) doğru yolu bulman dileğiyle
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz eğer olur da bu konu hakkında sohbet etmek isterseniz kapım her zaman açık istediğiniz zaman bu konu hakkında tartışabiliriz. Yine de dediklerimi bi değerlendirirseniz sevinirim. Size bir soru daha sormak isterim. Peki sizi Allahtan vazgeçiren düşünce nedir?
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 ya kardeşim sülük müsün allah mallah yok akşam akşam bela mısın kuran muran da umrumda değil git allahın takıldığı mekanı bul gitmezsem en adiyim başka türlü de ikna olmam din rezaletini de konuşacak vaktim yok gider tuvalette otururken iddia kuponu yaparım daha verimli vakit geçer uzatma hadi
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz neden çıkışıyorsunuz ki şimdi? Size küfür mü ettim? Kötü bir söz mü söyledim? Bu konuşmadan rahatsız olduğunuzu belli etmeniz yeterliydi. Bu saatten sonra sizle daha muhattap olmam. O kadar nezaketle yaklaşıp size yardımcı olmak istedim ama nafile.
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 sıkıcısın sinir bozucusun ısrarcısın iticisin yapışkansın ne kadar antipatik özellik varsa hepsini bir araya toplamışsın seninle konuşmak sadece insanı sinir ediyor açık net
- +1 yıl
@yakışıklıvedengesiz ben istenmediğim ortamda durmam sadece nazikçe bu konu hakkında konuşmak istemediğinizi söylemeniz yeterliydi. Halâ saygımı bozmuyorum. Daha bu saatten sonra muhattabım değilsiniz ve hakkımda da çok yanılıyorsunuz.
+1 yılGuresmesi zor oluyo etlerden orasını burasını bulmak tutturmak zor oluyo citipiti hatun öyle değil hertürlü çevirip hedefi net görebiliyorum 😀
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇok itici geliyor bana. Giydikleri kıyafetler bile yakışmıyor. Kız dediğin fit veya çok çok az kilolusu olur (ör:160/50-170/56 vs.)
00 Yorumla
+1 yılİtici değil kilonun estetik olduğu vücutlar var ama kalkıpta aşure kazanı gibi dengesiz olursa beğenmem tabi
00 YorumlaBu pek de böyle sayılmaz. Kilo genel olarak kişiyi olduğundan kötü gösteren bir şey olduğu için, kimileri adına çekici görünmüyor olabilir insan.
00 Yorumla
+1 yılKadınlar da kilolu erkekleri itici buluyor ona bakılırsa
80 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 486 cevap paylaştı. Kızlar neden kilolu ya da kısa boylu erkekleri itici buluyorsa ondan
10 Yorumla
+1 yılbende anlamış degilim kilolu olupta güzel kadınlarda var zevk meselesi
11 Yorumla- +1 yıl
Her erkek zayıflardan hoşlanmaz. Mesela ben
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılValla orasını erkeklere sormak lazım neden acaba 🤔
11 Yorumla- +1 yıl
Çünkü öype bir şey yok
- Güzellik & Bakım konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılSadece bakan erkekler itici olduğunu düşünebilir. görmedikleri için , görmeyi bilmedikleri için.
00 Yorumla kilolu olabilir bir insan ama sağlıkta önemli kilo almamak en iyisi
00 Yorumla
+1 yılKilolu kızları itici bulmuyorum. Tek dikkat ettiğim vücudunun orantılı olması
00 YorumlaSen şişman ve göbekli erkekleri çekici buluyor musun?
00 Yorumla
+1 yılkızlar kilolu erkekleri itici bulmuyor mu? erkekler niye böyle demiş andaval
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yılKilolu erkekte kadında itici bulunur cinsiyet ile ilgilisi yok yani 😅
03 Yorumla- +1 yıl
Yanlış kilolu sevenler var
- +1 yıl
Balık etli diyelim ona
- +1 yıl
Ben balık etlininde üstünü seviyorum
- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSiz çirkin erkekleri niyet itici buluyorsanız bu işte böyle.
00 Yorumla Ben itici bulmam. Aksine zayıf kız sevmem. Kız dediğin balık etli olmalı.
00 Yorumla
+1 yılseks sırasında kötü kokuyorlar çünkü, leş gibi öğğğğğğ
00 Yorumlaİtici değil de kendine bakmayan güvensiz biri gibi görülür benim gözümde
00 YorumlaAşırı kilolu itici gelir hafif balık etli çok güzel duruyor
00 Yorumla
+1 yılOhoo seveni çok duyduğuma göre ne fanteziler kuranlar var
00 Yorumla
+1 yılKendisine değer vermeyen kendine bakmaz bana nasıl bir şey katabilir ki öyle bir insan
00 Yorumla
+1 yılVücut etrafa yayılıyor orantı bozuluyor sarkik oluyor o yüzden şişman erkek de hoş gözükmez
00 YorumlaYoo ben gayet iyi buluyorum Hele ki balık etli ise süper, çok zayıf sevmiyorum zaten.
00 Yorumla
+1 yılAslında herkesin kendine göre güzel yanı var ama aynı zamanda zevkler ve renkler de tartışılmaz gibi
00 Yorumlakilolunun cinsi olmaz kilolu insanı hiç sevmem mesela.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEle avuca gelmeyen, göğüsleri küçük olan kızlardansa, kilolu balık etli kızları seviyorum. Sarılırken kollarını dolduracak. Zikerken göğüsler sallanacak vs...
00 Yorumlaben kilolu kız seviyorum, zayıfları itici buluyorum
10 Yorumla
+1 yılİtici bulmam sadece beni etkilemiyor ama tabiki herkesin tercihi ve seçimi farklıdır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle birşey yokk kiloluları istemeyenlerin genelinin ufak sorunları var tatmin edememekten korkarlar😂
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKilolu kızlar candır 😉
Ya ama gerçekten iticiler
70 Yorumla
+1 yılSiz neden kasli ve parali erkekleri daha cok kabul ediyorsunuz.
Kilolu kadin nefsine hakim olamaz ki? Cunku bogazina hakim degildir. Netice de kendine hakim olamaz.00 Yorumla
+1 yılÇok terliyor ve fiziksel olarak hoş değil ayrıca kişisel bir tercih bu
00 YorumlaFotoğraftaki kızlar dışındaki kilolu kızları itici bulurlar bence asdfghdasg
21 Yorumla- +1 yıl
Yanılıyorsunuz
+1 yılKilolu değil de balık etli olsa hiç yok demem 😄 itici bulmayiz sadece yanına yakışan isterler iç güzellik dienlerde yalan soyleyenlerdir 😄
00 Yorumla
+1 yılBen seviyorum kilolu bayanlar guzel oluyor
Cok sicakkanli oluyorlar
Sarilmak falan cok guzel oluyor00 YorumlaBen gayet hoş buluyorum en azından sıskalar gibi değiller gayet çekiciler
10 Yorumla
+1 yılObez insanı kim ister balık etli mahkûl ama obez olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Ben isterim
Erkeklerin yüzde doksanı balık etli sever ama sarkık olmayan
00 YorumlaBöyle kız vardıda bizmi itici bulduk yaa bunlar cekicilikte kamyonları bile gecer😂
00 Yorumla
+1 yılMidem bulandı, kilolu insanin yaşamaya hakkı yok, çünkü abi doğru düzgün sevisemiyosun bile
00 Yorumla
+1 yılHer yerden yag fırtladıgı için
21 Yorumla- +1 yıl
O yağlar benim hoşuma gidiyor işte
+1 yılİtici oldukları için😏
21 Yorumla- +1 yıl
Değiller bence
+1 yılKim demiş ben çok severim tontişlerimii🌹
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılbence yuzleri cok tatlı oluyor
10 Yorumla - Devamını Gör (53)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
