1 yılEn agiri benim oldu tatlimm 2 senelik ilişkim çok güzel gidiyor du sonradan depresyon yüzünden kilo aldim 58 kilodan 70 e çıktım bu yüzden bence sevgilimle sebebsiz yere kavgalar başladı kilom mu soeun dedikçe hyr hee halin güzel dedi sonra ilişki bitti ve başka kizla çıkmaya başladığını öğrendim anlaşılan her şey kiloda o kötü anımda yanımda olmadı biraz ağır oldu ama şükrediyorum sonuçta gerçek yüzünü gördüm hamile iken de kilo alabilirim o zaman da bırakabilir di yani erken olması iyi oldu neyse şu an bilerek kilo veremiyor um 67 ye düştüm sonra şimdilik beni böyle sevecek olan biriyle olmayı düşünüyorum sonra kilomu veririm böylesi daha iyi sanırım. Bu muameleden sonra bende şişko erkekler den uzak durucam aynı muameleleri gormeliler bence
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kilolu kızı severim de biraz kendimi ona yakıştırmam hem zaten sağlıklı bir yaşam da değil kilo bazı kızlar "dış görünüş hiç önemli değildir" der ama kilo söz konusu olunca tabi ki çok önemlidir
Ben eskiden 105 kiloydum ve şu an 86-85 kiloyum çok da memnunum 😊 hem kas da yaptım boyum da yüksek ve kendime 65 kilodan fazla birisini istemem, istersem de kendisine bunun için öneri yaparım00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Herkesin güzellik anlayışı ve tercihi farklıdır, o yüzden genelleme yapmak çok doğru değil. Kimi insanlar daha fit vücutları beğenirken, kimisi de dolgun hatları tercih edebilir. Önemli olan senin kendinle barışık olman ve özgüvenini yüksek tutman 💪✨. Çünkü gerçekten önemli olan iç huzurun ve kendine olan sevgin. İnsanların farklı zevkleri olabilir, ama sen kendini sev ve kabul et. Enerjik ve pozitif ol, bu güzellik her şeyden daha kıymetli! 🌈💖 Ayrıca, unutma ki fiziksel görünüm geçici, ama karakter ve ruh güzelliği kalıcıdır. Kendini sev ve kendine iyi bak! 🌟😊
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yılkadınlar da sevmez çünkü aşk yok insanlar dışa bakar maalesef
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
1 yılYatakta sevmezler gadası
00 Yorumla
1 yılYoeumlara baktım her kes seviyor , iş tanışmaya florte gelse hepsi geri vites. Neden sevilmez;
- Çok fazla terlediklerinden terbkokusu çok oluyor
- ciplakken çatlaklar fazla ve hoş görüntü değil, bu da tensel yakınlaşmada soğumaya sebep oluyor
- Kilo hormonal ise kıl çok fazla oluyor bu da itici görünüyor
- Estetik bir görüntü olmadığından tercih edilmez.
- Spor yapmaya kalksan fiziken uygun değil.
Bu yazdıklarım herkeein aklından geçen ama soyleyemedikleri.40 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Erkek gözü kilolu/zayıf ayırımı yapmaz. Kıvrımlı hatlar ilgisini çeker. Kızlar zayıflığı güzellik kriteri sandığı için yanılıyor. Örneğin pop osuz, dumduz bel ve küçük go guslu bir kadın zayıftır ama görsel olarak güzel değildir. Ama daha dolgun ve Kıvrımlı hatlara sahip kadın güzel görünür. Kilosu vücuda doğru yayılmamış, tek bölgede toplanmış kadın her şekilde çirkin görünür.
10 Yorumla
1 yılYanında gezdirmek istemez çünkü o kız aşırı kiloluysa eğer.. Yanımda kötü gözükür der kendine yakkştırmaz.. Bizim bi. Arkadaşa kilolu bi kız yazdı çocuk bana geldi. -Abi ben bu kızla nasıl el ele tutuşçam dedi. Bende dedim -olum boş ver, takıl geç dedim. Yok ben öyle yapamam dedi ayrılmıştı kızdan 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılVucud u bakınca çirkin duruyordur ya da sekste her pozisyonu yapamaz kilosundan kaynaklı hamileyim zayıftım normalde hamile kalmadan önce şu an normal biçimde kilom oldu o bile yorucu oluyor eşim in ben üstünde olsam o kadar kilolu değilim normal olduğum halde onu yorabiliyor bebek gitsin kac kilo bana kalicak normalde gözükse eskisi gibi zayıflamaya donucem
31 Yorumla- 1 yıl
Ne varsa 34 bedenli küçük memeli kadında var
Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Kilo iki cinstede estetik durmuyor, hantal gösteriyor Cinsellikte de zor olur bence şahsen ben 65 im şu an bu kilodan bile rahatsızım. Kendin için ver kiloyu sağlığın için boş ver başkalarini..
31 Yorumla- 1 yıl
Bazi erkekler hantallıktan tahrik oluyordu belki :) sizce kac kilo fazlaniz var
1 yılSadece erkekler değil, kilo maalesef hoş duran bir şey değildir. Daha önemlisi sağlıklı değildir, bunla övünmek de çok yanlıştır bence.
30 YorumlaEle avuca gelir ne demek yahu ahahaha 😂😂 Nasip işleri bu. Demek ki sana senin nasibin olmayan kişiler denk gelmiş. Üzülme.
20 Yorumla
1 yılŞişman kız ın vücudu pürüzsüz olmuyor dolayısıyla çekiciliği yok olmuyor. Ayrıca şişman bir kiz iradesiz gözükür. İradesiz kendine hakim olamayan kızları da sevmeyiz biz erkekler.
00 Yorumla
1 yılYani çok ultra olmadığı sürece ben problem etmiyorum da. Sen de kilolu bir erkeği sevmezsin geçeceksiniz bu işleri.
Ele avuca gelme meselesi de tamamen tercih. Kiloyla olmuyor o işler00 Yorumla
1 yılBalık etli bir yere kadar hoş ve çekici olur ama bariz kiloluysa yok olmaz. Ben nasıl kendime dikkat edip spor yapıyorsam ve yememe dikkat ediyorsam aynı şeyleri karşımdakinden beklerim
00 Yorumlaşu an hayatımda en çok sevdiğim arkadaşım kilolu ve bir kadın (akrabam değil) enerjisi çok yüksek, hayat dolu, özü sözü bir, etik, düşünceli, nazik.. vs yani onu benim gözümde en sevilen insan yapan şey dış görünüşü değil bu görüşe kendi adıma katılmıyorum
00 Yorumla
1 yılBir kere yazın kilolu kızlar çok terlediginde leş gibi kokuyorlar sanırım bu sebep tek başına yeterlidir...
10 Yorumla
1 yılKilo sağlıklı bir şey değil çünkü. Ve görüntüde hoş olmuyor.
20 Yorumla
1 yılGenelleme yapmayın bende balık etli, şişman hatun seviyorum yeter ki dengeli bir vücut yapısı olsun.
00 Yorumla
1 yılPardon sevmek zorunda mı? Sevene neden seviyorsun sevmeyene neden sevmiyorsun denmez. Zevkler renkler
00 YorumlaOlması gereken kilodan azaldıkça çocuksu arttıkça sevimli gözükürsün karşı cinse olması gereken kiloda ise çekici
00 Yorumla
1 yılSever sevmesine.. ama ne kadar kilolu olduğu önemli tabi. 15-10-15 kg. fazlami? 30-40 kg. uada boyuna göre daha fazlamı? Çok fark var arada :)
00 YorumlaBalık etli severler ama çok kiloluysa tabii bakılmaz aynı şekilde erkek de bu şekilde ise kız da bakmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÖyle bir severim ki valla. Sadece ben hiçbir kadına bağlı kalabilen biri değilim. O kadının bedeninden ziyade bakış açısı beni etkiler. Eğer o da bana hayranlık besliyorsa onu kraliçe gibi hissettiririm.
00 Yorumla
1 yılSevmiyormu ki ne bilim herkes balık et diye tutturmuş gidiyor aşırısıni sen bile sevme yani öyle diyim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKim diyor sevmiyor diye? Siz adamına denk gelmemişsiniz. Sevgilim 1.82 boyunda kilosu 65-70. Ben 1.55 boyunda 80 kiloyum ve 2 yıldır bana aşık. Bir kere bile ağzından kilom ile ilgili söz duymadım
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılFiziğe bağlı mesela ince belli ve kilosu meme ve kalçadaysa kıvrımlı bilekler inceyse gayet severler kadınsı hatlar önemli düz kapı gibi zayıf fizikte çuval gibi kilolu fizikte sevilmez normal
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 775 cevap paylaştı.
1 yılhımbıl her yanından yağ fışkırmış bilmemnesi olmuş 1 kg nasıl seveceksin?
00 Yorumla
1 yılGörüntü hoş mu sence ele avuca et gelse ne olur
01 Yorumla- 1 yıl
Görüntü asiri hos
1 yılBak kilolu var balık etli var dolgun balık etli severim ben kilolu sevmem
00 Yorumla
1 yılCevap sorunun içinde "kilolu" çünkü..
029 Yorumla- 1 yıl
Şu sıfata göre fazla özgüvenlisiniz😂
- 1 yıl
Hiç yoktan iyidir ama bence mesela sende ki özgüven sıfır
- 1 yıl
😂😂😂😂Ağlayın
- 1 yıl
Bu kadar guldugune göre kesin kilo da var kuduruyorsun
- 1 yıl
@blindguardian08 makina gibi vücudum var ve reelde görsen şelale olursun
- 1 yıl
Ya vücut olsa ne olur😂surata bak bók atsan yapışmaz😂bu kadar çirkinsin ya sokağa çıkmaya utanmıyorsun😂birde kilolu kadın sevmezmiş ulan sanki o kilolu kadınlar sana bakıyorda sen beğenmiyorsun😂ay gece gece iyi güldüm. Bayılıyorum şu çirkin erkek özgüvenine ya Ahahaha ezìk
- 1 yıl
Patates kafa ahahahah😂😂
- 1 yıl
@blindguardian08 çirkin erkek özgüveni demek hahcjenwkzmdlwlwqö bak şimdi ben de güldüm.. Şişko kızlar bana bakamaz zaten kum saati gibi kızlarla takılıyorum 😂😂 siz diyetisyenden devam
- 1 yıl
Kilolu olduğumu nerden çıkardın àmcık😂o kızlar sana bakmaz he şu tipe bakıyorlarsa paran vardır başka türlü istediğini elde edemezsin zaten vàroş patates kafa😂😂😂
- 1 yıl
Sende hiç tıp yok ama o ne olacak
- 1 yıl
Ne bu erkek dayanışması mı😂
- 1 yıl
Ulan bir kız için birbirinizin arkasından iş çeviren erkekler olarak çok fazla özgüvenlisiniz he😂
- 1 yıl
Kız için hiçbir dostumu satmadım ama satan oldu demek ki dost değilmiş. Bu başka mesele ince derin konular.
- 1 yıl
Okey orada kalsın o zaman
- 1 yıl
Ama evet şu an ki erkek dayanışması. Çünkü sıfatla dalga geçene tahammülüm yok.
- 1 yıl
Eziklik kompleksi diyorum ben buna
- 1 yıl
Bence bu seni ilgilendirmez bırak o savunsun kendini sana giren çıkan ne😂ayrıca seninde fotoğrafın yok gelip bana tipin yok demende ne bileyim yani
- 1 yıl
Cesaretin varsa dm gel. Ben kişisel gizlilik ten ötürü profil fotoğrafı koymuyorum
- 1 yıl
Bende o sebepten koymuyorum. Site àbaza dolu kime ne benim kim olduğumdan sitenin amacı zaten gizlilik
- 1 yıl
Cesaretin varsa fotoğraf at görelim
- 1 yıl
Ne bu çocuk muyuz😂atmıyorum fotoğraf cesaretsiz miyim şimdi? Ya da sadece erkeklerle gereksiz sohbete girmek istemiyor muyumdur?
- 1 yıl
Sohbet edelim demedim sadece fotoğraf dedim. Hodri meydan dedim. Kendin mükemmel gibi başkasıyla dalga gecmen komik bı durum
- 1 yıl
Ben zaten süperim🤍bırak dalga geçtiğim kişi savunsun kendini Sanane be😂sadece sana girmedi anlaşılan yazdıklarım sende çirkinsin yoksa😂
- 1 yıl
Belki de çirkinim kim bilebilir senin gibi kendimi mükemmel göstermeye çalışan biriyimdir belkide
- 1 yıl
@blindguardian08 ben seni insan yerine koymadığım için cevap vermiyorum, barbaros isimli kullanıcı yinede iyi niyet gösterip cevap vermiş ona da leş gibi cevaplar vermişsin. Boşuna da özgüven kasma, ben senin ruhundaki varoşun kokusunu alıyorum
- 1 yıl
Ya sen şu tiple konuşmaya hâlâ utanmıyor musun😂😂birde vàroş diyor bana mahalle serserisi😂😂
- 1 yıl
@blindguardian08 tamam en uzağa sen işiyorsun hadi defol git
- 1 yıl
Kusura bakmada kardeşim sen kilolu diye laf edersen o kız da tipine laf eder hersey karşılıklı
- 1 yıl
@Rumeysatoz ben soruya cevap veriyorum, o neye cevap veriyor? Sırf cevap hoşuna gitmediği için kendi kendine tipime laf ediyor habzbdhwnskskalq
Kim diyor onu ben bayılıyorum öyle kızlara zaten kadın dediğin etli butlu olmalı 😊😊
00 Yorumla
1 yılSevdigim kizlar hep kiloluydu ama gereksiz egolari vardi
00 Yorumla
1 yılNeden sevilmesine onlarda insan sonuçta bakımlı olduğu sürece sıkıntı olacağını düşünmüyorum
00 YorumlaBence sever neden sevmeyesin içi güzel olsun yeter ki
00 Yorumla
1 yılSevmek zorunda mı? Onlar kendilerini seviyor mu önce?
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.
1 yılKendilerinin mükemmel olduklarını düşündükleri içindir
00 Yorumla
1 yılKişiye göre değişir ama ben dolgun balık etli kadınlardan hoşlanırım etkilenirim
00 Yorumla
1 yılvalla ben zayıfım bakan olmadı sdkuhvkusdhvk
00 Yorumla
1 yılŞişman olmak herkesi itiyor zaten güzel bir şey de değil 70 geçmemek lazım
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Benden şişman olunca sanki benden uzun kiz gibi geliyor aynı mantık
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. aşkı fiziğe tercih ettikleri için.. bizde biyolojiye tercih edelim
00 Yorumla
1 yılKilo demek sağlıksız olmak demek. Kilo demek kendine bakmamak demek... Daha sayayım mı?
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 300 cevap paylaştı.
u 1 yılKilo var kilo var. Sanki siz kilolu erkek seviyorsunuz da :D
00 Yorumla
1 yılAşırı şişman sevmez aslında empati yap kadınlar severmi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbeni zayıf olduğum için kimse sevmedi? tam tersine hep dalga geçildim rüzgarda uçarsın diye. kafanızdan kilo mağduriyeti uydurmayın kısacası.
11 Yorumla
1 yılGüzellik ve estetik standartları sürekli değişiyor eskiden kilolu kadınlar beğenilirdi şu an zayıflar tabii kişiden kişiye de değişir. Ben de kilo almak istiyorum biraz ama ne kadar yersem yiyeyim alamıyorum bir türlü.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 437 cevap paylaştı.
1 yılSen ne diyorsun kilolu hanım sevilmez mi ah ah bir bilseniz içimdekileri a dostlar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılNeden sevmeyelim ya
Bakımlı çekici ne hoş kızlar var.
Sen öz bakımını eksik etme, biraz flörtöz ol bak nasıl seviyorlar.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılŞöyle güzel beyaz tenli kilolu bi kız olsa f*ck olmak isterdim ama dışarda falan çok zaman geçirmeden evde yemek seks müzik vs
00 Yorumla
1 yılYa kilolu kızların pıttığı çok kokuyor diyorlar. O yüzden uzak duruyorlar. Arka kapıları hiç iç açıcı değilmiş. Erko milleti işte aklı hep orada. Testesteron seviyesi çok olunca erkolarda akıl hep orada oluyor beybisi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok değilse şişman sevilir neden sevilmesin ama aşşırı olmicak tlc deli ağır yaşamlar gibi olmasın 😀😀
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılKadında ki seksilik onun kıvrımlarından geçer
10 YorumlaDolgun olmak farklı yağlı olmak farklıdır yağlı göbeği sarkmış erkeği tabiki istemem o yüzden bende fizigime dikkat ederim
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKızlara bak erkekleri gömmüşler, yakışıklı birini görünce kendi sevgililerini unutan kızlar…
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYakışıklı olmayan bir erkek görünce bu bile nefes alıyor yaşıyor dünyaya zarar diyorsunuz ama
Gizli Üye(36-45)1 yılkolay s. kımlık olmuyor.. her erkekte o güç kudret bulunmuyor.. neyiz biz amele mi.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBi taraflarımız yetişmez de rezil oluruz korkumuzdan
00 Yorumlaerkekleri bilmiyorum ama kilolu ve zayiflamaya calisan bi kiz olarak sagliksiz oldugunu dusunuyorum insanin kendine saygisiyla da ilgilidir bence bu durum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılErkeği kadını yok kilolu insanı bende sevmem, sevilecek yanı yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen severim de kilolu kız bulmak da zor. Herkes 38 beden
02 Yorumla- 1 yıl
Var hocam var
Cevap sahibi1 yılBana ulaşsınlar 😃
Gizli Üye(45 üstü)1 yılAnneleri bile sevmez şişkoları, biz nasıl sevelim?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılosurunca çok pis kokutuyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKilolu kızları sadece erkekler değil, kimse sevmez.
09 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAma doğrusu bu
Cevap sahibi1 yıl@Ugurx2023 75 sanırım maalesef 😃
Cevap sahibi1 yıl@Ugurx2023 yemeği seviyorum. Kilo vermem gerek farkindayim ama yine de mutluyum.
Cevap sahibi1 yıl@Ugurx2023 aslında çok da yemiyorum, eskisi gibi ayni yiyorum. Ama Kilo vereyim denken aldım 😃 boyum uzun 175cm. Ama yine de 10 Kilo verseydim iyi olurdu. Bir de eskiden daha zayifken sıcakta filan bayiliyordum, aslında şimdi çok daha iyiyim, kendimi güçlü hissediyorum ve bayilmam hiç yok
- Devamını Gör (125)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer