Konuştuğum kıza yazmadım. O da bana yazmadı sizce ne yapmalıyım yazmasi icin?

Merhaba. Kizla son konusmam bu şekilde. Kizdan çok hoşlanıyorum. Reelde görüştüğüm de cok sicakkanliydi. Ne bileyim hoşlandi saniyordum. En son ki konusmam bu.2 gün geçti üstünden. Burda sormuştum yazmayin demislerdi. Sizce yazması için ne yapmalıyım? (Seven insan yazar biliyorum ama cidden cok yalnızım tek konuştuğum kizda buydu) :( Hiç mi şansım gulmeyecek aşk konusunda. Sizce yazar mi? Yazmasi icin ne yapabilirim? Yoksa gurur yapip yazmamaya devam mi?
Konuştuğum kıza yazmadım. O da bana yazmadı sizce ne yapmalıyım yazmasi icin?
Konuştuğum kıza yazmadım. O da bana yazmadı sizce ne yapmalıyım yazmasi icin?
Cevapla