Sevgilm kirici konustu bende yazmadm o da yazmadi ozur bile dilemedi hic konusmadik kendimi kotu hissediyorum yazmali miyim?

Su an 2. gun
O yazsin
Sen yaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilm kirici konustu bende yazmadm o da yazmadi ozur bile dilemedi hic konusmadik kendimi kotu hissediyorum yazmali miyim?
Cevapla