Konuştuğum kız sadece boş kalınca bana yazıyor napmalıyım?

bir kız var. Çok güzel bir kız. Herkes manken mi diye soruyor. Neyse işte. Ben yazınca 2 gün sonra cevap veriyor. Ama o yazınca ben 3-5 dk da veriyorum. Çevrimiçi hep. Sevgilisi felan yok. Ama boş olunca veriyor cevap. Sizce napayım? Çok güzel kız diye konuşuyorum. Bırakmayı düşünmüyorum ama napabilirim
Konuştuğum kız sadece boş kalınca bana yazıyor napmalıyım?
Cevapla