Bir kızı sürekli arayıp yazmakmi yoksa arada az sormakmi gerekir?

Mesela flört aşamasında olunan ya da arkadaş sevgili olunan kız arkadaşa sürekli yazıp konuşursak bunalırmi bunun dozunu ne şekilde ayarlamak gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela geç mesaja bakıyor diye sürekli neden geç bakıyorsun diye sormalimiyimda
Bir kızı sürekli arayıp yazmakmi yoksa arada az sormakmi gerekir?
Cevapla