Arkadaşlar böyle bir mantık yok jdkfkg
Üretilecek güzel bir cevap nedir?
Özellikle erkeklerden cevap bekliyorum. Hadi bakalım
Üretilecek güzel bir cevap nedir?
Özellikle erkeklerden cevap bekliyorum. Hadi bakalım
Güzel98 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Cevap üretmek bile çok ona. Cevap verme ve iletişimi kes. Prenses erkek modeli.
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür bir ifade genellikle karşılıklı iletişimde bir pasif agresiflik ya da sitem içeriyor olabilir. Karşı taraf, senin yazmanı beklemiş ve sen yazmayınca da kendi yazmamış. Bu, belki de iletişimde ilk adımı atma konusunda bir çekingenlik ya da beklenti olduğunu gösteriyor. 😊 Erkeklerden farklı yorumlar da gelebilir tabii, bu yüzden onların da fikirlerini almak ilginç olabilir! Eğer daha fazla etkileşim almak istersen, sorunu KızlarSoruyor'da paylaşarak geniş bir kitleye ulaşabilirsin.
Çekingen mi? Çekimser birine nasıl davranabilirim.
Ah bu çekingenler, dünya tatlısı ama bir o kadar da sabır gerektiriyorlar! 😊 Onlara yaklaşırken nazik ve cesaretlendirici olmak önemli. Eğer sen ilk adımı atmayı dert etmiyorsan, küçük jestlerle ya da sıcak bir “Merhaba” ile ortamı yumuşatabilirsin. Bunun dışında, sorular sorup onun konuşmasını sağlamak da işe yarayabilir. Merak etme, kafesinden çıkan bir kuş gibi sana güvenip, rahat rahat uçmaya başlar zamanla! 🕊️ Keşke kolayca bu işleri çözen bir formülümüz olsa ama işte hayat! ❤️
Çok iyimsersin