Yoksa bir anlık sinir ile söylendiğini düşünür müsünüz?

Yoksa gerçekler öfke halinde mi söylenir?
#Himalaya

#Himalaya

Evet, ciddiye alırım. Bir anlık kızgınlıkla ağzından çıkmış bir söz olsa bile içten içe yaralar bu söz beni.
Çok fena ciddiye alırım.
Alabilirim
Teşekkürler :)
Alırım.
Cevap
46Cevap
Psikolojide bu çok yanlış bir tutumdur. Yani sevgiyi şartlara endeksleyen insanlar çıkarcıdır ve sizden ümidi kestikleri an onlardan korkabilirsiniz.
Bir insan ya sever ya da sevmiyodur
ufak tefek durumlara göre değişmez bu.
ciddiye alırım
çünkü ben en şiddetli kavgada bile sinir anında bile seni sevmiyorum demem kızgın olsam bile beni sevmiyor musun diye sorsa seviyorum derim
Ağızdan çıkan söz yayından çıkan ok gibidir. Öldürmese de yaralar. Bazı sözler kavga da bile söylenmez. Bunun gibi.
İstediği kadar sinirli olsun o cümleyi söylediyse bitmiştir, çünkü gerçekleri dışa vurucak cesareti öfke anında bulabiliyor insan
Tartışma anında öfkeyle söylenmiş bir söz. Sonuçta sevgilisiyim ve beni sevdiğini bilirim. Ama tripte atarım yaniii =)
Erkeklerinki dogru oluyor o yuzden seni sevmiyorum dedigi anda sevmiyodur. düz mantiktir erkek👍🏻kadinlarinki ciddiye alinmaz diye dusunuyorum.
O söz doğrudur. Öfkeyle ağızdan çıkan düşünceler gerçektir. Ama o durum farklı. Beni sevmese zaten benle olmaz. O anlaşılır zaten .
Ciddiye alırım.
Hesabını da sorarım.
Ağzından çıkanı bilmeli bir insan her daim.
Al benden de o kadar.
Hiç ciddiye almam sinirliyken ona bakarken biri sen araba alaman diyor agizdan çıkanda araba alacam lan diyorsun ama almıyorsun
Tartışma anında söylenmiş bence çok bir önemi yok
Almam. Komik şeyler söyler yumuşatırım. Yine de yumuşamıyorsa susarım. Sakinleşeceği zamanı beklerim.
Öfkeli halinde Her şeyi söyleyebilir mazur görmek lazım. 👍
Cok yanlıs kelimeler. Ciddi olmasa bile alınılabilir
Alın bence çünkü insan sinirlenince doğruyu söyler:D
Senin bu huyunu sevmiyorum demek istemiştir belki dicem de, sevgililik hoş bişey değil yani
Ciddiye almam o zaman ama bana bunu nasıl dersin diye ayrılabilirim
Öfke ile ağızdan çıkan inciler derinden gelir, hoş karşılamam.
öfke anında bile söyleyememesi lazım gerçekten seven birinin, olay bitmiştir o andan itibaren
Alirim. Insan neyi düşünüyorsa agzindan onu kaçırır
bence asıl gerçekler tartışma anında söylenenler zaten
Alırdım. Ciddiye almamaya çalışsam da bu cümle içimden çıkmazdı
Oldukça kibar bir söylem. tartışma esnasında daha kötülerini bile söyleyebilirdi
Öfkeli bir insanın ağzından çıkanlar içindeki yatan düşünceleridir.
Ciddiye almam ya alırmıyım hiç ne var bunda zaten tartışmada illa denir o cümle saçmalama istersen 😒
Şunu da unutmamak gerekir. Insanlar sinirliyken doğruyu söyler
Bu yüzden ayrıldım zaten tartışıyorduk ben alttan alttan almak için beni sevdiğini söyle barışalım dedim sevmiyorum seni dedi bende kapattım telefonu köpek gibi pişman oldu ama ne çare söz ağızdan bir kere cıkar
Iliskinin bu noktaya gelmemesi gerekir. Eger ciddiyetsiz ise civiklasmis demektir
Bunu duyunca bütün tartışmayı bırakır giderim herhalde
İnsan öfkeliyken gerçekleri daha rahat ifade eder..
Daha kötüsünü bile söyleyebilir ama seni sevmiyorum diyemez
Yoo almıyorum... çocuklar genelde bunu ciddiye alır
Ağzına çakarım yumruğu dişlerini dökerim nedemek beni sevmemek ulen
tartışma anında söylenen sozlerı ciddiye alın !!!
@lenii
Normalde soypeyemediğini hararetli tartışmada söylüyor insanlar
bende seni seviyorum der.
tartismaya devam ederim 😂
Evet sinirliyken söylenen çoğu şey insanın içinde olan gerçek şeylerdir
Sinir içindekileri dışına vurur :D dışarı attırır yani :D
Yok öyle bir anlık sinirle.
O bir anlık sinirle ağzına direk o cümle geliyorsa altında yatan şeyler vardır.
Ciddiye alırım.
Ne kadar sinirlenirse de baska seyler söyler ama onu soylemez. Demek ki sevgisi bitmis. Ciddiye almali.
Ciddiye almam çünkü bende defalarca söyledim ama hiç aslı yok
Bir anlık sinir bazen kardeşlere bile denilebiliyor takma
Ciddiye almam çünkü sinirlenince bende diyorum ama kendisini çok seviyorum
Alırım tabiki insan kızgınken söyleyemediklerini söyler
Sinirli an da söylemiştir
Ciddiye almam
Niye üzülmez misin
@ArtizPrens Hayır. Sinirli söylemiş sonuçta.
Olsundu
Sinir anında ciddiye almam
Tabiki. yelkenler iner hemn
Kavgada söylencek en kötü cümlelerden bir bu bence
Bu işi sürekli yapıyorsa o ilişki bitmiştir zaten
Alırım.
Ne işin var o zaman yanımda derim
Başkası olsa takmam da onu ciddiye alırdım😂
Gercek dusunceleri ofke aninda gosterir kendini
Öfke halinde de olsa bir insan bunu söylememeli
Almam, anlık sinirle söylenir
Yüz ifadesine göre değişir.
kesinlik ile ciddiye alırım...
Yolun açık olsun paşam
tartışmanın boyutuna göre değişkenlik gösterebilir
Sevmiyor ki sinirli anında bunu dile getiriyor
Cıddıye aldıgım tek cümlesi o olurdu zaten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar