Kırılır mısınız o sözlere yoksa aman alıştım deyip susar mısınız?



Eğer çok iyi tanıdığım ve beni gerçekten yürekten seven bir sevgili ise mutlaka söylediklerinde haklı olamalı olduğunu kabul ederim.. Bu her zaman yaşanan bir olaydır ve karı koca arasında da çok olur.. İşte o zaman biri sinirli ilken diğerinin sessiz kalması çok önemlidir... İtidal her şeyin çözümüdür..
Ciddiye almam çünkü bende sinirliyken pek fazla düşünmem söylediklerimin hepsi hayal ürünüdür
Bunu bildigimiz iyi oldu.
Sebep?
Boşver.
Hahahahahahahaha
Gülecek ne var?
Boşver.
Soran bunu demedi ama illa zıttıma gidecek kendi bilir ama :)
Zittına gitmedim ki. Sadece boşver dedim.
@-Eyll- Tamam susuyorum.😑
@-Eyll- Makyajım bile hazır.😀
Ciddiye alırım. Çünkü insanlar duygularını ne kadar yoğun yaşıyorsa gerçekleri o kadar söyleme oranının arttığını düşünüyorum
içinden geçmese söylemezdi diye düşünerekten ciddiye alırım evet
Cevap
41Cevap
Aslında içinde tuttukları bir takım sorunları bağırarak dile getirirler doğruyuda söylerler aslında ama sevgilim olsaydı üzülirdüm nihayetinde çünkü benim hakkımda düşündüğü şeyler buymuş meğer derdim.
Ciddiye alırım. Sonuçta hiç birimiz hayatımız boyunca mutlu yaşamıyoruz. Her sinirlendiğinde benim canımı sıkacak şeyler söyleyemez. Her ne olursa olsun bana saygısını kaybetmemesi gerekli.
Senin parmak aralarına jilet atıp tuz serperim seni kıtır kıtır kesip etinle balık tutarım senin kellerini koparıp basketbol oynarım lan !!
Canım yaaa. s s. s
Canı sağolsun derim mutlu ettikleri daha fazla nasılsa..
Fevri cikislarina sasirim tabiki insan kendini tutmali ofkesinin esiri olmamali en guzeli sakin kafayla konusmak ve ortamdan uzaklasmak...
Hiç öyle bişey olmuyor 😊 İkimiz de insanız, konuşup anlaşabiliyoruz ve ikimiz de aşığız, sevdiğimizi üzmüyoruz.
Sinirlilik haliyle söylenen kelimeler tamamen karşı tarafı tahrik amaçlı olduğundan dolayı önemsemem. Sinirinin geçmesini beklerim..
Alırım tabi yani içinde var ne tok görürüm az çok ne söylediğine ne düşündüğüne bakarım olayla tepki arasında fark var mı bilmem lazım
Bir insanın karakteri sinirliyken belli olur.. Mutlu anda herkes iyidir.. bir insanın fikri neyse zikri de odur.. kavga anında saygısız konuşuyorsa o ilişki bitmeye mahkumdur... sevgi emek ister bunun temeli saygıdır...
aslında siirliyken söyledigi sözler gerçek düşüncesidir
ciddiye alırım ona göre davranırım
Ben görünce gevşiyor sinir yok stres yok sorun yok 😏
Saka da bile gerceklik payi varsa sinirlenince dogrulari soyluyordur
Asıl dogru seyler o zaman soylenir. Tabiki kirilir ve tavrimi koyarim
Kesınlıkle kırılırım ve hep hatırlarım hatırlatırım
Böyle fırsat olur mu kızımnm tabiiki de bişi diyim mi sinirli haliyle en ufak bir kelimesi sanaa en az 3 ay trip bahanesi olur 😄😄😂😂😂
Susuyorum genelde,, ciddiye almam sinir anında düşüncesizce bir sürü laf söylüyoruz her birimiz,,
Kırılırım ama onun öfkesi geçince zaten benim kırgınlığım biter
Alırım dil yarası ağır olur kalp kırılırsa bir kere tamir edemez onu kimse
Sinirliyken söylenen sözleri ciddiye almam, ama seni sevmiyorum, sana guvenmiyorum gibi cümleler kurarsa kırılırim..
Tabikide ciddiye alırım..
Bir insanın gerçek kişiliği öyle zamanlarda meydana çıkar, öncesi bir tiyatrodan ibarettir..
genelde ciddiye almam sinirle söylemiştir o sözleri :)
Ciddiye alırım sonra burnundan fitil fitil getiririm
Bende sinirlenebilirim onun yüzünden belli süre konuşmazdım ama cok hayal kuruyom la sevgilim yokki :D
bence ilşkinin zamanına boyutuna saygı çerçevesine bağlı
laf anlamaz kız sevgilimin asıl sinirli iken söylediği sözleri ciddiye alırım çünkü insanların geneli sinirli iken gerçek düşüncelerini söyler ve sonra da sinirliydim kusura bakma yalanını söylerler.
Genelde alttan alır espri ile cevap vermeye çalışırım
Genelde ben sinirlendirdigim icin sorun etmem sakinles te gel derim o da evi terkeder sonra yine gelir belli yani ne olup biteceği
alırım çünkü sinirli iken söylenen sözler içinde biriken sözlerdir
Susarim insan sinirlenince ne dedigini bilmiyor aradan vakit gecince oturup konusmak daha mantikli
Sinirliyken, kendinde değilken söylediği şeyler bunlar. Dikkate almam
Almam,
Ama belli de olmaz.
Kacinci hesap bu?😀
Bizde sayamadık.
Assfs.😂😂
evet insan sinirliyken dogurulari soyler cunki
Almam ben şahsen ben bırakırım kussun sinirini.
Gelsin desin bak ben nasil s*ciyom ağzına bxhdj
Sabrettim tak etti ayrıldım
Sevgililik durumumu sorgulardim
duruma göre deyişir :)
Kendisine hakim olamayanla sevgili olmam
O hayırdır alırım tabi
Çok ağır bir şey demediği sürece almam :D
Sevgilim olmadı hiç bilmiyorum😕
Başka şeyler dusunurum
Ayrılığa bile götürebilir ama sevgilim yok fjfj
Ee tabi yani. Öfke kontrolü olmalı
ciddiye almıyorum kednsini hiç bir türlü yok
Ne söylediğine bağlı.
Normalde bile ciddiye almıyorum..
Alırım sinirliyken söylenen söz düşündükleriymiş
Onun karakterine bağlı bu.
Kırılırım tabi konuşmasına dikkat edecek
alırım bin yıl geçsede yüzüne vururum
Agzini burnunu kirarim cekemem 😎
Olayın ciddiyetine bağlı
Çok kırılırım.
Kısmen
Abi kasap heralde.
Alırım
alırım
evet ciddiye alırım sinirine hakim olmalı
Ah Crowley ahhh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar