Sevgilimin parası yok diye ayrıldım, nasıl iyi yapmış mıyım?

Fakir ya bu yaştan sonra çulsuz ile mi uğraşacağım..
Ne gezmeye götürüyor ne bisey ısmarlıyor böyle sevgili mi olur? Canıma takk etti yeter be dedim seni mi çekecem hayatımı yaşicam artık 😏
Sevgilimin parası yok diye ayrıldım, nasıl iyi yapmış mıyım?
Cevapla