Sevgilim bilezik meselesi yüzünden ayrıldı, param yok diye mi terk edildim ne yapmalıyım?

Merhabalar
8 ay konuşup 4 aydır birlikte olduğum sevgilimden ayrıldım. Benden bilezik istedi ben de tamam dedim. Ben fiyatını 20-30 bin zannediyorum, 80 binmiş. Bilmiyordum. Ajda bilezikmiş. O şekilde bir sıkıntı oldu, bana yok kırıldım yok o, yok hevesim kırıldı sen benim kolumu da doldursan olmaz diyor, yok bu, yok şu işte senin dediklerini gözden geçireceğim ciddi değil misin gibisine vs vs gibisine şeyler yazdı. Evlenince alalım diyorum, hatta 4 tane yok, gerek yok istersen kolumu doldur bu saatten sonra fark etmez diyor. Bir sürü laflar etti bana yok başka hayatlarda hayallerimizi yaşayacakmışız falan, onun yüzünden hastaneye düştüm yazıyorum geçmiş olsun diyor bu kadar. Bir de ben istememe rağmen bana para attı, benim ondan aldıklarımın parasını ben sana borçlu kalamam dedi, para attı işte, bu zamana kadar aldığım hediyelerin parasını falan. Bilmiyorum çok kötüyüm 🥺
Sevgilim bilezik meselesi yüzünden ayrıldı, param yok diye mi terk edildim ne yapmalıyım?
Cevapla