Hoşlandığım çocuk neden benimle tanışmak istemedi sizce?

Bir çocuktan çok hoşlandım ve arkadaşım da gidip onun arkadaşına benim hoşlandığımı bizi tanıştırmaları gerektiğini söyledi ama çocuk bir türlü tanışmadı benimle hep kaçtı arkadaşına sordum neden kaçıyor istemiyosa söyle dedim ama hayır istemiyor değil saçmalama sadece üşengeç falan dedi bu ne demek anlamadım yani neden benimle tanışıp konuşmuyor hoşlandığımı bildiği halde? Güzel bir kızım gerçekten başka erkeklerden çok var peşimde olan ama neden bu çocuk bir türlü yanaşmıyor?
Hoşlandığım çocuk neden benimle tanışmak istemedi sizce?
Cevapla