Tanıştığım kişi beni neden istememiş olabilir?

34 yaşındayım iyi bir isim iyi maasim var, düzgün biriyle evlemip yuvami kurmak istiyorum. bugüne kadar hep uzuldum degerimi bilen biriyle evlenmeyi cok isterim. uzun zamandır bir arkadasim biriyle tanistirmak istiyordu, dun tanistikcok guzel gecti sohbet ettik. ama adam bende ışık yok demiş. hic olumsuz bisey olmadi. Neden olabilir sizce?
Tanıştığım kişi beni neden istememiş olabilir?
Cevapla