AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Bu tür durumlarda alışkanlık, değişiklik , irade eksikliği gibi çokça etken vardır. Eşin öyle ya da böyle sürekli farklı arayışlar içinde olmuş. Bence yol ayrımına gitmen gerekir daha da geç olmadan. Çünkü bir noktaya ulaştığında farklı bir arayış içine girecektir tekrar.
Eee Güzelliğe Bakmıcaktın işte sen güzelliğine kandın onun. İç güzellik önemli diye boşuna dememişler.. ciddiye almayanlar var olsun bu gidişler herkes böyle olacak sonu..
ben anlatımımda çok güzel falan diye birşey mi yazdım
Kardeşim o yazıları o resimleri belgele sakla karına çaktırmadan avukata git durumu anlat ve ayrıl gitsin o adamlarla devam etsin madem öyle ilişkisi vardı nie evleniyor seninle olmaz öyle şey bas tekmeyi
Güven olmadan devam etmez iliski o sana pismanim yapmiyorum senden onceydi desede yapmasada sen en kucuk tartismada yuzune vurursun hatasini ya da şüphe edersin hep iyi dusun herseyi acelede karar verme acikca konus herseyi
Ulan okudukca benim beynime simsekler cakti sen nasil tahammul edebiliyorsun hayret ediyorum.. allah yardimcin olsun.. yerinde olsaydim o an boşardım.. serefinle yasayabilmek icin bazi bedeller odemek gerekiyor.. bu da senin bedelin olsun
Bu neyi gisterir biliyormusun iyice emin olmadan arastirmadan evlilik gibi ciddi bir adim atmiyacağıni
hemen boşan. bunda düşünecek bişey yok. allah kurtarsın seni. böyle kadınlar yüzünden insan evlenemiyor.
teşekkürler
geçmiş geçmiştir olabilir hatalar mühim olan şu an devam etmemesi
Yanlış düşünüyorsun
@Görkemli7 Ben böyle düşünüyorum sen başka birşey düşünebilirsin senin fikrin
Bende bu tarz bir durum içindeyim maalesef allahtan evli değilim sevgilimin ne yapmaya çalıştığını bir türlü anlayamıyorum ama en iyisinin ayrılmak olduğunu biliyorum sadece
Allah hidayet versin eşine.
bence boşanmak en hayırlısı olacaktır boşanmak hic iyi birsey değil fakat kimsenin midesi kaldımaz.
Tez zamanda boşan hiç düşünme yaşın genç birisi gider birisi gelir elindeki belgeler delil olarak görmez mahkemede ama sen bunları yüzüne vur ki anlaşmalı boşanmaya ikna et hiç bir hak ödemeden bitir bu evliliği ayrıca o elindeki tüm belgeleri ailelere göster ki herkes neyin ne olduğunu bilsin allah yardımcın olsun
Bu kadar genc yasta evlenicek ne var anlamiyorum ki zaten bu yaslar olabildigince cok kisiyle sevisip gununu gun etme yasi. Cogu kiz o yasta merakli ve capkin olur.
Bence eşin boşlukta kaldığı için bu hataları yapmış. Sonuçta bunu senle evliyken ya da sevgiliyken yapmamış. Eğer yapmışsa sıkıntı. Geçmişe takılacaksak kimse kimseyle evlenemez veya sevgili de olamaz kardeşim.
Bana kalırsa boşa kadını böyle kadınla hayat sürmez olmaz yani gözü dışarıda bunları yapması değil sorun seninleyken bu işi devam ettirmesi yol ver gitsin karşına sana değer verecek biri çıkar elbet
Elin oglu karisini arakadan devirmis salak burlara yaziyo salliyor
@emrelerrr Öyle deme o da yeni öğrenmiş yaralı bir adam sadece değer veriyor bu onun yüreğinin temizliğinden
Gidip vurup kırıp kapı önüne de atabilirdi ama adamlığa sığmazdı işte
Ya bir kisi degil baksana kadinin icinde varmis
@emrelerrr Evet işte boşamaktan başka mantıklı bir şey yok
Aynen Herkes bosalmis kadina adi kadin oda mahkemede bosansi
@Çöldikeni
Guzel bir yorum yapmis, o nu iyi oku ve algila...
Sonuc her nr olursa olsun şahsi fikrim "bosanma" olsun...
Allah hskkinda hayirlisi ne ise onu versin
Eyvallah.
Tüm bunlara rağmen sakin sakin hiçbir şey yapmayıp buraya yazabiliyorsan helal olsun iyi sabır ister bu durum. Yapacağın şey çok basit öyle birine soy adını vermemen gerek.
Rahatsiz oluyosan soyle ayrıl belliki zaten rahat bulur yenisini kendini uzmeye deymez
O yaşlarda insanların yaptığı bir çok sey bilinçli yapılmıyor burda. sen eşini gerçekten seviyorsan ona sahip cikarsin
şu an birşey dusunemiyorum
Sinirle yanlış bir şey yapma
Bence hmn o kadını bosaman lazım hem dince hemde mantigan ve aklen onu bosuman lazım efendim
Daha 23 yaşındasın ayrılık senin için bir sorun olmicak hayatını bu şekilde devam ettiremezsin yoluna bak cocuk ta yooken bitir. Yoksa başına bela açar
Keşke bu kadar dürtüklemeseydin bu meseleyi, eee ne yapacaksın şimdi?
Okudun da ne oldu o yazışmaları
sen oraya mi takildin suphelenmis ve birseyler duymus demekki dürtüklemis meseleyi sende olsan yapardn bence oyle bir insanla hayatini devam ettirmek cok uzucu ve utanç verici olurdu.
öyle deme sen ayakkabı alırken çok denenmiş olanı alır mısın
@satiriasisssss evet haklısınız ama ne olacak evliliğini mi bitirecek şimdi
@Son1Nefes ayrılsın mı yani adam
Bitirip bitirmeme kararı ona kalmış sen çok masum şade düşünüyorsun belli ki yaşanmışlığın yok cinsel anlamda herkes senin gibi sağ temiz düşünceli değil
Ne yapmali sence alnından öpüp ödüllendirmeli mi. Ayrılmali bence bidaha onun yuzune nasil bakabilir ki bn kesinlikle affetmezdm bu benim dusuncem cunku sonucta insan mutlu oldugu kisi ile evli olmali mutlulugu disarda ayıran insanla değil.
@Son1Nefes evliyken aramamış ama keşke hiç bilmeseydi göz görmeyince gönül katlanırdı
aklına bir şüphe girdimi insanın kemirir içini rahat dursmazsin hep didiklemek istersin
sen yukardaki yaziyi biraz daha dikkatli oku istersen evlendikten kisa bir sure sonrada bir kisi ile eve gitmis aralarinda birseyler gecms sen neden bu kizi bu kadar savunuyorsun anlamadm
bekarken o olay
@Son1Nefes oha o kısmı okumamıştım tek başını okumuştum ayrılsın tabi
yok evli iken değil bekarken olmuş ben sadece evlendikten sonra öğrendim @sarivari
@Sarivari çok masum düşünüyorsun herşeyi
Bekarken olmuş diyor adam bak
Bekar bile olsa kabul edilebilir mi sence
@satiriasisssss bilmiyorum herkesin karakteri farklı ölçsün biçsin kendince en doğrusuna karar versin
Sorun orda ne biliyor musun anal ilişki?
Öylesinden hayır gelmez sinirlenmeyede değmez git boşanma davasını aç aldatan tekrar aldatır bunu unutma.
Bu ilişki fazla yürümez kardeşim yakında ona baktığında miden bulanmaya başlar eger askın sevgin bittiyse ortada çocukta yoksa boşanman en iyisi
buda seçeneklerden birisi
Valla Allah yardımcın olsun.
Şikayetçi olsan boşanma davası açsan bence hakli olmazsin.
Çünkü eylemin tarihine bakarlar.
Nikah tarihinden önce olduğu için "aldatma sayılmayabilir"
Kız 19 sen 23 yaşındasın sizin karı kocalığınızdan ne olur allah aşkına ne anlıyosunuz bu yaşta evlenmeyi anlamıyorum sonra böyle saçma sapan şeyler oluyo işte
kaçında evlensin
_Adigeee_ çok doğru söylüyorsun 👍🏻
Facebookta ki konusmalari delik olarak at bir flash bellege direk mahkemeye git tek celse de bosanirsin..
Boyle oldugunu bile bile niye evleniyosun 6 ay da 7-8 erkek nedir arkadas.
eşiniz o zamanlar küçükmüş ergenmiş ama herkes ergenlikten geçti hala devam ediyosa bir sorun var ama pişmansa ve sizi ikna ederse bir şey diyemem umarım her şey sizin için güzel olur
seks hastalığı vardır ağa , seks yapmadan duramıyordur. Yollu olmakla alakalı birşey değil
Sakın kanıtları yok etme o sosyal medya hesabında ki her şey sana lazım olacak mahkemede. Yoksa sadaka ödemek zorunda kalırsın. Karın diye söylemiyorum ama def et gitsin o yolluyu...
İkinizde daha çocuksunuz. Ne evlenmesi. Ne yapmalıyım diye sormuşsun. Tabii ki boşan. Her şekilde aldatmış seni, ortada sevgi zaten yok, aile hiç yok.
Otur ve düşün; bu şekilde devam ettiğinde onunla mutlu olabilecek misin? Her gün 'acaba şimdi kimin kollarında' diye düşünmekten kafayı yemem dersen buyur devam et.
Benzer bir durumum var kardeşim ve 1 haftadır uyunuyorum
Ne yapmayı planliyorsun
Aslında benimki 1 yıllık bir ilişki bendne once cinsellik yasadigini öğrendim benden sakladi sormama ramen bir hata oldugu icin sakladim dedi napacam bilmiyorum
evlimisin
Yok değilim
anladım iyki evli değilsin
Değilimde kör olmuş durumdayim yani bırakamiyorum
Seninki kadar olmasa da benzeri basima geldi. Evli degildim ben ama
evlendin mi peki
Yok bekarım hala. Başkasiyla beraberim bu dedigim 3 4 yıl önce oldu
evlilik öncesi bekarlık aynı değil ucuz atlatmissin
Evet dedim ya seninki kadar değil diye. Atlattım ama o da az salak yerine koymadı beni. Neyse mk şimdi kocasını kekliyodur bana ne
aynen kardeşim
İnsan hoşlanabilir bir iki kişi olabilir hadi olsun üç kişi. Aşk diye bokunu çıkardınız sexin ne hızlıymış mk boşa gitsin sürtüğü
19 yasında baya hızlı hemde
Önce bana açıkça söyle bu hatun senin karın mı yoksa evlenmeyi düşündüğün sevdiğin mi?
karım
Tamam. Kardeşim, maalesef uzun yıllardır toplumumuzun içine suruklenmek istenildiği bozuk düzenin, bazı kişiler üzerinde etkili olmuşluğunu görmekteyiz. Senin karın iyi bir insan olabilir temiz kalpli de olabilir. Peki o zaman neden ve nasıl bunları yapabiliyor? Diyeceksin , işte burada başlıyoruz kardeşim. Senin karının maneviyat eğitimi muhtemelen yoktur. Maneviyat deyince sadece namaz aklına gelmesin. Değerler eğitiminden bahsediyorum. Maneviyatı olmayan insanı hangi rüzgar eline geçirirse alır götürür. Günümüzdeki durumlardan biride cinsel birliktelik. Bu güdümü, yürüten insanlar, diğer insanları çok kolay zahmetsiz etkileyebiliyor ve bunun için alt yapı hazır zaten insanların bilincaltina verilmiş vaziyette, cinsel birlikteliği insanın hoşuna gittiği herhangi biri ile yasabilecegi anlayışını vermeye çalışıyorlar , tabiki kimler bu tuzağa düşüyor? 1. Ailesi ile sorunlu olan ya da ailesinden ilgi görmemiş kisiler. 2. Ailesi tarafından iyi örnekler bulamamış olanlar. 3. Yalnızlık
İçinde olanlar, cinsellik merakı ve bunu iyice kendilerinde yukseltenler, vb durumda olan kişiler tuzağa çabuk düşüyor. Onlar için günümüzde bu durumların tamamen olması gereken bir doğallık olarak gösterilip alistiriliyor.
Şimdi bu insan senin karın sevdiğim dediğin insan. Bilinmeyen yanlışlardan Allah bile sorumlu tutmuyor lakin öğrenmekle mükellef kılıyor. Karın bunları yaparken gençlik ergenlik bilinçsizlik hepsi bir olmuş. Karın bunları yaşamış. Tekrar evlilik de sevmek de kolay değil. Bir daha yapmayacak seni aldatmayacaksa ve senin de aklın karışıp durmayacaksa , sev sarıl devam et. Yıkmak her kişinin , idare etmek yapmak öğretmek er kişinin bey kişinin işidir.
Sen kaşınmışsın kardeş kusura bakma eğer bunları yapmış bir kızın sana güzel sadık bir eş olmasını beklediysen hiç ağlama şimdi
19 ne ya? Çok küçük bir yaş ben de 19 yasindayim ve evlendigimi düşünemiyorum. Çok erken evlenmişsiniz. Belki de daha karakteri oturmamıştir.
Çok erken evlenmişsiniz. Ayrıl gitsin, resmen aldatmış seni daha ne olsun? Ayrıl git ve en az 30 yaşına kadar evlenme.
Usta senin eşin sana eş olmaz. Ayrılmaya bakacaksın. Bunları delil göster direk ayrıl sana kadınmı yok? Bu senı hep aldatır
19 ve 23 yaşında çocuk gibi evlenirseniz bu olur.
Yapacak bir şey yok. Geçmişini değiştiremezsin kimsenin. Geleceğe odaklanin
Çok kötü bir durum eşini karşına alıp neden yalan söylediğini sorabilirsin bu saatten sonra nasıl güvenebilirsin ki artık. Rabbim yardımcınız olsun
Daha 23 yasindasin hayatina kimler kimler girer cocuk yapmadan bosa bence karini
düşünüyorum bunuda
çüş karısından daha mı temizsin
Sakın çocuk yapma ama
Belli ki evliligini ilerlemicek bir cocugu da aranizda harap etme
yaş kaç tecrübe nedir
milleti bosamaya ne kadar meraklisiniz
Hiç evlenmedim ama benim ailem de hic mutlu bir aile degil ben o ailenin cocuguyum ve 18 yasindayim kucuklukten beri huzursuzluk icinde buyudum ve psikolojik sorunlarim cikti yasim ilerledikce bu yuzden diyorum cocuk yapmayin diye ama bosanip bosanmamak da benim kendi fikrim tabi senin kararin ben soru sormussun fikrimi soyledim o kadar
soruyu ben sormadım tatlım 😊
O zaman parazit yapma arada
19 yaşında ki parazit mi diyor bunu 😂😂😂
Önce konuşmak lazım. Belki de psikolojik sorunları olabilir. sürekli bir arayış içerisinde olması yani normal bir durum değil. yok baktın olmuyor boşanırsınız. yoksa psikolojin bozulur. Bir erkek olarak tahammül etmek imkansız
Burda sucu tek tarafta aramak yanlis olur bundan sonraki hayat cok onemli düzelir de sende buna sabir edersen diger tarafta yerin cok buyuk ama su da var bu bir defa yapılmış bundan sonrada yapar mi yapmaz mi meçhul cok karisik bir durum
Canım kardeşim öncelikle geçmiş olsun çok zor bir durum. Sana şunu söylemek istiyorum, boşa bu kadını sana bu kadından eş olmaz anlattığın çok kötü bir şey senin ömür boyu aklından çıkmaz bu konu ayrıl gitsin
7-8 kişiyle sevgili olduğunu bildiğin halde nasıl evlendin ki😏
Ya karıyı kes ya kendini ya da hiç bunlara gerek yok sen boşa orospuyu kurtul bela dan
Allahskına bu kız kendini ne zannediyor egosunu tatmin ediyor Ucuz malin alıcısı çok olur yani bunu bildiğin halde burada soru soruyorsun ayıl gitsin
Geçmişi çokta irdeleme olum ya. Herkes bir bklar yiyor geçmişte. Sen geleceğine ve sana karşı nasıl davrandığına bak i sana güven veriyor mu. mutlumsn bunların haricinde?
Oha lan ben o 6 aylık ayrı kalmayı yanlış anladım. Direk çıkart gitsin hayatından 😲😲
yaa sadece 6 ay
Karın kapalı birimi
evet
baya bir zor durum kabullenilecek gibi değil senden öncesini geçtik sonrası hiç iyi olmamaış ve ters ilişkiye giren dayanamaz nden olsa sabreder bu kadın herşeyi yaşamış bir erkeklede yetineceğini sanmam
Kardeşim vallahi çok üzüldüm durumuna allah kimse vermsn ama kadına güvenmek zor burada o ladar evli kadın var arkdaşım burada yeni evli kadınal bu konuyor kadın niye bunu yapıyor anlamaıyor allah belasını versn
Senden önceki geçmişi seni alakadar etmez. Geçmişe takılırsan bu ülkede evlilik diye bir müessese kalmaz.
Of of gençlik mal durumda o yüzden kimse kimseye güvenmiyor artık
Ben iki yildir ayriyim eski sevgilimden ve bir erkekle bulusmayi gec yazismadim bile. Kaldiki baskasinin bana dokunmasina izin vercem. Seninkinin nefsi ucuz basit biriymis.
Kardesim kndini daha fazla yipratma yasamisin yasayacagini usulunce bosan
Çocuk yaşta evlenmenın bedeli bunlar, kişilik oturmadan evlenmeye kalkmışsınız.
Yani foto atmis terk et yani ama şimdi nasıl fotolar attığıda önemli
Bence gayet normal. Yaşlarınıza baksana... :D Tam oyun oynayacak yaştasınız ikiniz de. :D
Reis neyini söylemiyorsun hemen git boşa bunları da belge olarak göster.
Aynısını abimde yaşamıştı ilk başlarda çaktırmadı unutmaya çalıştı fakat zamanla artık beynine işlemişti ayrıldılar şu an çoktan unuttu ve sadece alışkanlıkmış onunkisi iyiki bıraktım diyor