Aile zoruyla da olsa biriyle evlenmek cok yanlış bir anki duruma göre ailem mutlu olsun diye istemiştir ama aslında İstemeye gelince bu durumu diyebilirdi ben başkasını seviyorum beni kabul etme sen senin de üzülmeni istemiyorum diye acık sözlü olup seni kırmayıp inciltmeye bilirdi (sen nişan atmışsın evlilik yapmadın Ve kötü bir şey de etmediin başını yere eğmemelisin çevrende ki kişiler senin için ne düşünürlerse boş ver sen ailen bilyo senin kişiliğini sana böyle davranan kişilerden uzak olmalısın bu duruma düştüğün için moral vermek yerine moralini bozup üzünlerden uzak durmalısın seni ayakta tutan kişilere yakın bana hak verip mutlu olacaksın bilki hayat devam ediyor senin de kalbin inşallah adam gibi seven karşına çıkar 😊mutlu tebessüm bırakıyorum
23 Yorumla
Soran+1 yılBu siteye daha önceden katilsaymışım dedim Şu an yorumlarınız o kadar iyi geldi ki.. yaşlılar zamanla severdi, alışırdı diyor yaşıtlarım seni artık istemezler diyor ancak yaşayan anlar o kadar üzgünüm ki başıma gelenlerin sorumlusu tutulmak cok zoruma gidiyor
- +1 yıl
Aldırış etme sen gibi bende yaşadım böyle bunu benzer durumlar ama öyle uzağım ki yanlış kişilerden bu yüzden dikkat edip uzak duruyorum Ve evdeki özel yaşantımızı yanlış kişilerle paylaşmıyorum cünkü dilleri papuç gibi nerde ne diyecekleri belli değil bence ne yaşarsan yaşa hayata tebessüm le bak gözlerini seni mutlu edecekler kalbi temiz kişilerle arkadaşlık edin (cok teşekkürler umarım sizi tanımak da güzel olur:)
En İyi Cevaplar
Alakası yok bu tür düşüncelerle kendini yıpratma ortada bir suçta yok sadece zorlama var bundan dolayı başkasını seven biriyle olmaz ve tabiki seni seven olacak ve tabiki tekrar nışan yapacaksın üzülme insan oğlu her olay karşısında acıyarak bakar dik dur her şey iyi olur sevgi ve saygılar
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
+1 yılDemekkki o insan senin nasibin değilmiş hiç bir şekilde kafana takma rabbim elbet gönlüne göre birini çıkarır buda senin bir imtihaninmiş önemli olan bu imtihandan ders cikarmaktirbundan sonra evlenecegin insanın sevgisiden tam olduktan sonra o kişiyle hayatını kur rabbim hepsinizin gönlüne göre versin o kisilere sakkin kulak asma milletin dedigyle yola cikilirsa allah muhafaza senin için önemli olan ailenin ve senin dusuncelerindir kimse senden üstün olamaz uzme kendini vardır bundada bir hayır
12 Yorumla
Soran+1 yılİşin garibi ailem de severdi zamanla düşüncesinde cok yobaz ya da geri bir düşünce yapısı var benim cevrede..
Cok tesekkurler- +1 yıl
Takma kafana ablam rabbim gönlüne göre verir isyan etme daima şükür et rabbim daima yanında olur
+1 yılEl her şeyi der, sen evlenip mutlu olsan da yine der.. El susmaz.. el bir lanet... Ailen destek olsun yeter ki, sen ele aldırış etme...
50 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
+1 yılHayır etrafındaki kötü kalpli insanları dinleyip kendini sakın üzme. Nişanlanmışım kişi karaktersizse bu senin sorunun değil. Ayrıca onu geçtim nişan atmışsan ne olacak yani. Kalp aa bu nişan atmış aa bunun ilk sevgilisi benim diye sözlerle ilerlemez. Nişan atmak bir eksiklik değil. Sen güçlü ol. Ve hakkında hayırlısı olan alnındaki zaten karşına çıkar. Bol bol dua et. Allah gönlüne göre versin. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
12 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim 💕
- +1 yıl
🙏🏻💚
Aşk İlişkileri konusunda 536 cevap paylaştı. Hayır canım alakası yok düşünmeyin şöyle. Başta öyle bir psikoloji oluyor, toplumdan da kaynaklı olabilir, benim teyzemin de başına geldi öyle bir şey , nişan attılar yani , ama gayet de değişen bir şey olmadı. nişan atmayan birisiyle evlendi ama nişan atan birisiyle evlense de ne fark eder ki. Birbirinizin halinden daha iyi anlarsınız belki.
12 Yorumla
Soran+1 yılBenim icin fark etmez Nisan atıp atmamasi insanlarin orada demek istediği sen artık zor evlenirsin..
Biraz sert olabilir ama Bence oyle bisey sadece geri kafalilikla ilgili bir dusunce. Alakasi yok seni seven biri cikti mi yine niye Nisan atip atmadigina baksin ki. Soylemezsen ogrenmez bile ogrense bile soylemek istersen falan anlatirsin sana hak veremeyecegi hicbir durum yok ortada
10 Yorumla
+1 yılOncelikle dik dur. Karsi tarafin serefsizliginin bedelini niye sen oduyorsun ki. Benim kuzenim bosandigecen yaz yeniden evlendi hem de daha onceden hic evlenmemis biriyle. Aklini sacma yorumlarla mesgul etme
13 Yorumla
Soran+1 yılKadın olduğum icin bana ödetiyorlar iste demek istedikleri seni artik kimse almaz.. Benim ne suçum varki burada erkek Nisan attığında bu kadar olay olmuyor
- +1 yıl
Daha onceden evlenmedim nisanlanmadim ya da sozlenmedim ona ragmen insanlar agir sozler soyluyorlar iste evlenmiyorsun evde kaldin bundan sonra bosanmislar cocugu olanlar gelirler sana. Eskiden milletin dedigini takar uzulurdum simdi zerre umrumda degil takmiyorum. Bunlari soyleyenler ya gercekten cahilliginden soyluyorlar ya da gercekten kotu niyetliler. Milletin dedigine gore yasarsan mutsuz bir evlilik yapma olasiligin cok yuksek. Bu defa da baska seyler cikarirlar. Laf cakan insanlari gormezden gel ve mumkunse hayatindan cikar
Soran+1 yılÇok teşekkürler 💕 evet beni gercekten anlayan şu yorumlarda tek tük kisilerdensin, güç verdin
off ya ne alaka böyle boş sözlere nasıl itibar ediyorsunuz , evlilik olayı bir nasip bir kader yüce ALLAH ın bir emri bizler dünya ya gelmeden yazılmış olan vazgeçilmez unsurlar , demekki o senin için hayırlı degilmiş rabbim yollarınızı ayırmış, yok nişan atan gelirmiş yok dul gelirmiş gelsin nişan atan ne olacak ayıp mı? günah mı
10 Yorumla
+1 yılSen doğru olanı yapmışsın. Düşünsene evleneceğim çocuk durmadan onu düşünecek ve o koz birleşik ışık yaksa direk ona gidecek bu durumda sen çok daha kötü olurdun. Her şerde bir hayır vardır demişler. Ailenin bakış açısı biraz farklı anladığım kadarıyla. Ama ona yapacak pek bir şey yok sen çok kafana takma. Senin içinde hayırlı bir kısmet çıkar elbet karşına...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılkötü birşey yapmamışsınki görende cinayet işledin sanır o sana acıyarak bakanlar yarın öbürgün evlenip mutsuz olsaydın o zaman ne diyeceklerdi acaba boşver sen takma onları nasibinde başkası varmış demekki neden kimse istemesin seni sen kötü birşey yapmadın gönlünü ferah tut
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. kendim gibi Nisan atan biri mi olur? Derken sen zaten kendini bitirmissin ki. Adam mi oldurmussun ki öyle diyorsun?
12 Yorumla
Soran+1 yılBu 6 aylik süreçte gelen görücülerden biri reddettim diye "Sen nikahtan döndün, Nisan attin o seni böyle kabul ediyorken sen nasıl reddediyorsun "dedi. Cok üzüldüm gunlerce ağladım benim böyle hissetmeme sebep olan şey cevre
hadi ordan ya. nişanlılık bu yüzden var zaten. çiftler birbirini en çok bu süreçte tanıyor. hayırlısı değilmiş demkki. evlenip ayrılanlar var. ne olmuş nişan attınsa.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılhayatın karşımıza neler çıkartacağı belli olmaz, hayat sana öyle güzel şeyler yaşatırki ondan öncekiler için iyiki olmamış dersin. zor günler geçiriyor olabilirsin ama inan bana unutulmayacak şeyler değil. bir gün hepsi geride kalacak
10 Yorumla
+1 yılValla sen doktor olsan 50 kez Nisan yapip atsan seni isteyen muhakkak cikar, yeter ki paran olsun 😊 Eskiden kadinlar icin para önemliydi simdi erkekler de parali kadin istiyor 😊 Paran kadar varsin artik
10 Yorumla
+1 yılkizimm millet 5 tane koca degistiriyo Allah askina yapmayin sen dogrusunu yapmissin bosver
17 Yorumla- +1 yıl
nasip degilmis hem boyle bir evlilik yaparak mutsuz olamazsinn sonucta millet bilmez nedsn oldigunuu
- +1 yıl
senn kendi haline bakicaksin her zaman guluceksinnn mutlaka nasibinnn cikarrr merak etme😂
- +1 yıl
burcun neee
Soran+1 yılTesekkuler
Ikizler neden?- +1 yıl
bulursun merak etme bende yayy aman senin kafaya takmaman lazim kizim ne bicim ikizlersin bide benim zit burcum olcaksin
Soran+1 yılTakmamak mümkün değil ya hayatin tokatimi yemisim kiz nasıl takmim 😅
- +1 yıl
canim her zaman dik durmalisin guzelsin ve hersey guzel olucak nasil kizlara bunu yapabiliyolar bunlar gecici inan benim kuzenimde bosandi 5 ayda ben yaninda oldum toparladi ooo sen nisanliyken ayrilmissin bosver zararin neresinden donsen kardir😂
+1 yılbu işler kısmet işi. hiç olmayacak bir şeymiş gibi durduk yere kafaya takıp sıkıntı yapmana gerek yok. zaten psikolojin alt üst olmuş niye daha fazla kendini yoruyorsun. hayatı akışına bırak zamanla herşey yoluna girer
10 Yorumla
+1 yılHaklı değiller ama insanlar her tür şeyleri söyler hiç umursama nasıl mutlu oluyorsan onu yap evlenmiş biriyle bile hiç evlenmemiş biri evleniyor hem nolacak ki sevdikten sonra evlenmiş boşanmış nişanlanmış nişanı atmış ne farkeder ki üzülme
10 Yorumla
+1 yılne alakası var yahu ,
sen seversen , karşına çıkan severse her şey olur ,
yok nişan atmış , yok nişan takmış , sevgi olduktan sonra kimseyi neyi atmış , kim neyi takmış ilgilenilmez .
ilgilenenle de işin olmasın zaten.10 YorumlaSaçmalama allah kimi yazdıysa karşına çıkar kendine o.. muamelesi yapma nişan zaten insanların birbirini tanıması için olan bir süreç sen o cahil beyinlere kulak asma bir tanıdığım nişan attı ve başka biriyle evlendi bunlar normal şeyler
10 YorumlaYa boşananlar bile hemen evlenebiliyorlar, nışanda ne var sanki. Benim ablam evlenip boşandı ve 2 sene sonra hiç evlenmemiş biriyle evlendi. Başka insanların saçmalıklarına hiç kulak asma
20 Yorumla
+1 yılHayır asırı derecede sacmalamıslar valla. Bakma sen onlara. Nisan atmak cok tuhaf ya da ayıp bisey mi ki hic Nisan atmamıs biri senden kacsin sırf bunun icin
20 Yorumla
+1 yılNisan atan biri olsun ne olacak sen de atmissin :d ama bunlar bos muhabbetler karsidaki insan seni sevdikten sonra bakire olmasan bile alir seni takilma bu kadar
13 Yorumla
Soran+1 yılGercekler öyle değil ne yazıkki
- +1 yıl
asadigin cevrenin gercekleri desek daha dogru olur
- +1 yıl
yasadigin olacakti pardon :d
+1 yılYeni bir dedikodu bulana kadar konuşurlar, sonra onu konusmaya baslar seni unuturlar, sana ozel degil insanlar elestirmekten ve baskasinin uzuntusunden zevk duyar hale gelmis, sen dogrusunu yapmissin mutsuz bir evliliktense simdi mutsuz ol bu ilerde daha mutlu bir evlilik yapmanin temelidir belki kim bilir😊
10 Yorumla
+1 yılVarsayalım ki öyle olsun kardeş ne kaybın olur ki belki çok daha yakışıklı mert delikanlı merhametli en iyi eş baba adayı birisi olacak buna mı takdın kafayı🤗 sen geleciğin hakkında böyle kaygı duyarsan ALLAH'ın gücüne gider
11 Yorumla
Soran+1 yılGeleceğim hakkinda kaygı mi duyuyormuşum
Ben bu hatanin bana yıkılmasından dolayi üzgünüm ailemin cevremin beni desteklemek yerine karşı tarafi savunmasindan yakınıyorum
Ôyle saçmalıkmı olur mantık dışı bunu diyenler merhametlerinimi yitirdiler sen doğrusunu yaptın seni sevmeyen biriyle nasıl ömür sürdürecektinki ya aldatıcaktı ya da boşanıcaktınız hayırlısı olmuş
10 Yorumla
+1 yılNe saçma bir düşünce ya ölüyorum şöyle gerikafalı, düşüncesiz insanlara 🤦 Takma sen onları, Allah mutlaka sana yakışan birini çıkartır karşına insanlar boş konuşmayı severler karşısındakini kirmaktan zerre cekinmeyerek
11 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlar çok acımasız
Teşekkürler 💕
En iyisini yapmıssın başkalarınin ne dedigi senin umrunda olmamalı evlenseydin mutsuz olacaktın yine boşanacaktın bu uzun sürmüyecekti ki 5 6 ay kadar sürerdi
10 Yorumla
+1 yılŞu an öyle geliyo sana ve bu da normal zamanla normallestiriceksin kafanda. İyi ki evlenmedim ya mutsuz bir evlilik sürdürseydim deyip önüne bakicaksin.
10 Yorumla
+1 yılKimseye aldiris etme gereksiz gereksiz konusan cok olur. Allah gonlune gore mutlaka karsina cikaricaktir
20 YorumlaSen üzerine düşeni yapmışsın umarım tanrı yoluna iyi bir insan çıkarır ve mutlu olursun ama biraz düşünürsek yalnızlık bence çok daha iyi
20 Yorumla
+1 yılOnların yaptığı geri kafalılık senin yaptığın takıntı.
Allah senin kaderine o çocuğu yazmış olsaydı bir şekilde olurdu yazılmamış olduğundan bunu sana hayat tecrübesi olarak kazandırdı.20 Yorumla
+1 yılsaçmalama...
öyle gereksiz insanlarla da bir arada durma..12 Yorumla
Soran+1 yılAilem, cevrem hepsi
- +1 yıl
akrabalar akbaba olmuş arkadaşım bu dönemde..
üzme kendini..
Aşk İlişkileri konusunda 836 cevap paylaştı. Ne alakası var yahu? Kafanda ben nişan attım yazan led ışıklı tabela ile gezmiyorsan zaten kimse bunun farkında bile olmayacak. Gerçi saklanması gereken bir şey de değil niye bu kadar derde düştün anlamadım.
01 Yorumla
Soran+1 yılOhoo keske öyle tani yine saklamazdim ama benle tanismadan önce Nisan attığımi nikahtan döndüğümü biliyorlar gelenler zaten
doğrusunu yapmışsın, kimsenin baskısını takma. senin yerinde olmadıkları için bilemezler. hayat devam ediyor keyfine bak.
10 YorumlaOnu diyen haltetmiş. Kimsenin sözünü kale alma. Senin için hayırlı olmuş. Rabbim daha iyilerle karşılaştırır. Sen yeter ki hayatına kaldığın yerden devam et. Zor günleri de atlatırsın inş.
10 YorumlaEğer benim gönlümü girmiş olsan kendi açımdan söylüyorum bunu söyledikten sonra kabul ederdim yani sonuç olarak kötü birşey yapmamışsin
10 YorumlaHiç alakası yok. Siz kendinizden eminseniz, gayet te istediğiniz nitelikte insanla karşılasırsınız. Üzülmeyin.
10 YorumlaKimse kimsenin ne olacağını bilemez, kulak asmamak lazım. Şimdi nişan attın diye dul kadın muamelesi görmeye gerek yok.
10 Yorumla
+1 yılNe kadar saçma bir düşünce. Elalemin ağzı torba değil ki büzesin. Sen kimseyi takma kafana. Bunlar kısmet işi nişan atmış biri de gelebilir hiç sevgilisi bile olmamış biri de gelebilir. Kaderinde ne varsa o. Inşallah gönlüne göre birini bulursun:)
00 Yorumla
+1 yılSen haklısın. Kimin ne dediğine bakma. Nasibin zaten gelir seni bulur
10 YorumlaAlakası yok ağzı olan konuşuyor boşver nasibinde kimin olduğunu kimse bilemez sıkma canını
10 Yorumla
+1 yılMillete ne yaaa senin hayatın alooo milletin dediklerine kulak asma hayatına bak sen mutlu olmayı dene nasip değilmiş
20 YorumlaHiçte öğle değil bende yaşadım o durumu içini ferah tut doğru olanı yapmissin
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Ne ilgisi var düşünme böyle şeyler kısmat herşey :) İtin duası kabul olsa gökten kemik yağar :)))
10 YorumlaBoşanmış olmaktan çok çok kolay emin ol evlensen de uzun sürmezdi başkasını seven biriyle
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 652 cevap paylaştı.
+1 yılTaklma Allaha Sıgın insanlar ne yaşadgnı blmeden her şey konuşuyor.
10 Yorumla
+1 yılSacmalamislar hiç nisanlanmamis biride olur örneklerini gördüm sadece biraz temkinli yaklasirlar
10 YorumlaNe alakası var Allah aşkına bende düğününe 1 kala bulan attım ve şu an evliyim mutluyum çok şükür merak etme ilerde daha mutlu olacağın anlaşacağım seveceğin bir insan çıkar karşına bakma sen herkes in söylediğine millet laf yapcak konu arıyor...
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. Haksızlar boşanmış erkek veya kadınlar tekrar evleniyor nişan atmak da ne var?
10 Yorumla
+1 yılGüzel kardeşim. senin olayının aynısını bende yaşadım
Bizimkisi düğüne 1am kala oldu.
Sıkıntı olur biraz. ama Allah büyük20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılkaç yıl beraber oldunuz siz hiç mi anlamadın başkasını sevdiğini?
04 Yorumla
Soran+1 yılGörücü usulu başkasını sevdiğini bilmiyordum bana karşı da iyiydi anlamadım o yüzden
- +1 yıl
yok artık yaaa fotodaki sensen böyle abes tiplerle beraber olmaman lazım ama ne kadardır birlikteydiniz?
Soran+1 yılNe alaka? abes tip olduğunu nereden alayabilirdim? bazen çok boş laf yapıyorsunuz bazılarınız
- +1 yıl
demek istediğim kararsızlık çeken, görmemiş etmemiş
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yalandır sen kendı yoluna bak kimseyi dinleme belki senin için en hayırlısı oymuş Teşekkürler
20 YorumlaBacım ne alakası var seni sevene niye nişan atman sıkıntı olsun
10 YorumlaGeçmiş olsun iyi yapmışsın. . söylentilere de takılma gül geç hayat senin kimene
10 Yorumla
+1 yılSen dogru olani yapmissin. Cevreye kulak asma. Hep konusurlar
10 Yorumla
+1 yılDoğrudur. ben şahsen bakire olmayan nişan falan atan kızla evlenmem gitsin kimle birlikte olursa olsun bakirelik önemli bakireliyinizi verecenize canınızı verin namusunuza sahip çıkın.. onla bunla yatp kalkan kızla işim olmaz hiçbir erkek olmaz erkeklerin modern göründüyüne bakmayın,) anca o mumamelesi görürsünüz. hakediyorsunuzda.
15 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya? Adamla yatmış muamelesi yapilarlar iste senin gibi!
Ben sadece nisanlandim ve nikahtan önceki gün vazgeçtim adamla aramda bir sey olmadi sunu anlamıyorsunuz veya direkt isinize öyle geliyor öyle damga vuruyorsunuz- +1 yıl
Nişanlılığa giden bir süreç olmuşsa neler olmuştur neler geç o işleri. Ya evlenecektin ya da nişanlanmayacaktn elli kez düşünecektin beni ilgilendirmez herkes kendini kaliteli yapar ya da yapmaz
Soran+1 yılIftiraya bak ancak 💩atarsın
- +1 yıl
Sen üstüne alındın
Soran+1 yılHadi lan 💩 at sonra sen üstüne alındın
Aci bir tecrube olmus senin icin bosver milletin lafini ayni sey onlarin basina gelse ne halt yerler acaba
10 Yorumla
+1 yılİnsanlar hep neden kaybeder başkaları ne der dediklerinden 😃 bırakın şu başkalarının ağzıyla yaşamayı hayat sizin kime ne
00 YorumlaKimseyi takma sonuçta bu senin hayatın, senin tercihin, senin yaşamın ailen yanındaysa eğer sorun yok, doğru olanı yapmışsın o evlilikten mutluluk beklemek salaklık olurdu.
00 YorumlaAlakası Yok isteyen ister yine en doğrusunu yapmışsın tebrik ederim
20 Yorumlasaçmalama bu işler kısmet işi içini köreltmelerine izin verme
10 Yorumla
+1 yılBen de aynısını yaşadım ve çok mükemmel bir ilişkim var şu an yok öyle bişe bana da öyle çok demişlerdi aldırma
20 YorumlaSaçmalama, ne kadar saçma bir düşünce. :) Haksızlar.
00 Yorumla- Devamını Gör (56)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar