- Aşk İlişkileri konusunda 752 cevap paylaştı.
+1 yılBurada boş yorum yapanlara bakma. Ben görebileceğin en anlayışlı insanlardanım ama bir kızın aşırı erkek arkadaşı varsa ve fazla vakit harcıyorsa onlarla bu benim ilişki kavramıma uymuyor açıkçası. Kıskanman normal. Sana mesaj atmayacağım deyip 1 saat sonra kendimi öldüreceğim demesi ayrıca sorunlu ve dengesiz olduğunu gösteriyor. Bu tarz sorunlu kızlardan bolca gördüm. Yalan da söylüyor olması muhtemel. Kendi içinde o yalanın bahanesini bile bulmuştur vicdanı rahattır bile. Tabi bunların hiçbirisi olmayabilir de ben buradan net konuşamam. Senin çözmen lazım.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Seçim yaptır ona seni seçerse söz olarak Bile devam et tereddüt ederde ergen gibi takılırsa bırak ben sevgilime kuzeni ile sevgilisini ilk görüşte sırf gözüm tutmadı diye ikinci günümüzde açıkça konuştum ben böyle rahat insanlara ortama gelemem ya benle devam eder onları hayatından silersin ya da beni başlamadan bitirirsin bende kafamı yormam diye açıkça belli ettim o an o saniye aradı kesti muhabbeti onlarla namus anlayışıma uygun değiller diye sırf bunu yaptırdım sonra çok güzel bir şekilde gördü ne karaktersiz zararlı olduklarını zaten sende yap benim gibi
00 Yorumla
+1 yılBenim de erkek arkadaşım çok hic kız arkadaşım yok diyebilirim sevgilim görüşmemi istemiyordu basta direttim sonra sıkıldım diretmekten ama arkadaslarimi da bırakmak istemedim sevgilime görüşmediğimi söyledim ama ondan gizli görüşüyorum eğer sana görüşmeyeceğini falan soylerse inanma derim 😀
016 Yorumla
Soran+1 yılPeki bişey olmuyor demi erkekler le buluşmada ne bilim benim kız arkım yok var da ben konuşmuyorum sevgilisiyle arası bozulmasın diye ama güven olmaz erkeklere
- +1 yıl
Ne gibi bir şey?
Soran+1 yılOnu baştan çıkartabilir kız akrep burcu çok azgın aşırı benden çok p*rno izliyor çok ateşli vücudu
Soran+1 yıl@serhan_n kız seks manyağı ya bana ilkim diyor nasıl inanım şansa zarı esnek çıktı kanama olmuyor esnekn zarlarda
- +1 yıl
merak etme o kadar yeter ki karşısında güvenli dur ve onu çok sevdiğini hissettir ve ilgini eksik etme. zaten başkaları olsa senin gitmene pek aldirmazdi. öteki şerefsiz erkekler senin varligindan rahatsız olsun sen onlardan değil. yasayabildigin kadar goturebildiğin kadar götür iliskini
- +1 yıl
Hey bende akrep burcuyum lütfen biraz daha az gomerseniz akrep kadınlarıni sevinirim 😂😂
- +1 yıl
Benim arkadaşlarım kardeş gibiler 5-6 senedir arkadasiz hic birini o gözle görmedim be
- +1 yıl
Siz kizlar erkek arkadaslariyla sevismek icin mi bulusuyor sanıyorsunuz anlamiyorum ki bazı kizlar hemcinsiyle Anlasamaz erkeklerle daha iyi anlasir kafa dengi olur erkeklerle arkadaslik yapar bu çok doğal normal bir şey yani niye bu kadar fesatlık?
- +1 yıl
Senin ilgilenecegin tek konu sana gorusme konusunda yalan söyleyip söylememesi eğer o kız da benim gibi soyleyebiliyorsa yanı onlar benim kardeşim gibiler veya sadece arkadaşlarim onlar benim onları asla o gözle görmedim gormem diyebiliyorsa korkma
- +1 yıl
geçen benim arkadaşım eski sevgilisi ile buluşacağıni söylemişti. oturacaz ayrıldık ama telefonla arar sorar aramızda bir şey yok merak etme demişti. o bakımdan güven duydum ama bir kaç gün aramadım da rahatsız olmustum yine de durumdan. şu an ne durumdayız bilmiyorum vallahi. en son hafta sonu aramıştı kiz arkadaşlar ile buluşacağız dedi, hafta içi işinden dolayı zaten görüşemiyoruz sadece hafta sonları zaman oluyor, bakalım noolacak. ha gerçekten kızlarla buluştu onu biliyorum ama hafta içi ne o aradı ne ben aradım inatlaşma da yok ama bilmiyorum acaba o mu inat modunda karar veremedim. geçen hafta o eski sevgili olayından dolayı gerginlik yaşandı çünkü.
Soran+1 yıl@serhan_n eğer mesafe olrsa bu ilişki biter
Soran+1 yıl@serhan_n 😀 ne mutlu bana
+1 yılbitirme kesinlikle. Onu yavas yavas tamamen kendine bagla. Akbabalar ususmesin basina. Oda seni sevdikten sonra yemisim akbabasini
21 Yorumla
Soran+1 yılZaten seninim diyor tek sorun benim onu kıskanmam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Kız arkadaşın seni seviyorsa aralarına sınır çekerdi. Emin ol kadınlar sevdikleri erkek için her şeyi göze alırlar.
90 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkinin sonu yok lafına çok gıcık oluyorum :D hem onsuz yapamam diyorsun hem de ayrılsam mı diyorsun ilişki gittiği yere kadar gider. Bu ayrılıkta olur evlilikte olur kimse bilemez. Onsuz yapamam diyorsan onu öyle kabul edeceksin, eğer ki böyle devam ederse ben çok mutsuz olacam diyorsan da ayrılırsın. Burdaki kimse sana ne yapacağını söyleyemez sadece fikir beyan edebiliriz kararı verecek olan sensin. Asıl önemli olan senin beklentin ne, hislerin ne bunu bir düşün. Sonrasında seçeneklerini belirle ve bu seçeneklerin sana getirisi ne, hangileri senin beklentilerini karşılıyor ona bak.
00 Yorumla
+1 yılAl karşına konuş bence böyle böyle devam edemem düzeltirsen en azından azaltırsan tamam ama böyle olmaz de seviyorsa anlar. Bide şöyle esnek muhabbetleri hiç yakışmıyor sende adamsan karşındaki kadından bunu bekleyeceksen eğer kimseyle birlikte olma sende evlendiğin kadınla ol sadece eşitiz anlıyor musun cinsellik isteyen bir erkekte bir kadında gayet normal bunu bu kadar büyütmen anlamsız. En önemlisi biri varken başkasını düşünmemektir unutma. Onun için son olmak istiyorsan oda senin için aynosını istiyorsa ne mutlu size. 🌹
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZihniyete bak şansına öyle çıktı ne demek? Kızlar bu kadar artniyetli değil emin ol bu durumu kullanır diyemi düşünüyorsun? Mide bulandırıcı. Bir kere kızlar sevdiği insana daha sadık olur başkasını düşünmez erkekler kadar çapkın değildir ve bu kıza güvenmiyorsan bu senin sorunun onun değil. Aşırı kıskançlık özgüven problemi bunu aşmaya çalış bu kız gitti diyelim ne yapacaksın sen bu problemle hep karşı karşıya geleceksin. Bazen diyorum ki keşke kadın olsaydınız belki birazcık olsun yaşadıklarımızı sizde görebilirdiniz o, zaman belki bizi anlardınız. O kıza sadece üzüldüm, değerini bil.
39 Yorumla- +1 yıl
Kadınlar artniyetli değil mi? Tam sövmelik yorumun var da neyse.
- +1 yıl
@SosyeteDelikanlisi hayatinda biri varken başkasına bakmaz demek istiyorum. buyuk çoğunluğu hayatında biri varken başkasına bakmaz eğer başkasına bakiyorsa hayatindaki kişi ile bir şeyler bitmiş demektir.
Cevap sahibi+1 yılSizin kadar değil ben boyle bir düşünceyle hiç karşılaşmadım kadınlarda inanmıyor olabilirsin. Anlamak için bile 2 kere okudum anlamam gerekeni anladığımdada anladım ki sadece artniyetliler böyle bir soru sorar.
- +1 yıl
@SosyeteDelikanlisi artniyetli değildir de demiyorum gidiyorsa soylemelidir bittigini. soylemiyorsa artniyet vardır tabiki
Cevap sahibi+1 yılSerhan kesinlikle haklısın.
- +1 yıl
Bunun cinsiyetle hiçbir ilgisi yok. Zihniyeti pis olan her insan yapar bunu. O kız sevmezse senle birlikte olmazdı ne demek ya? Bal gibi de olur. Kadınları o kadar saf masum sanmayın. Ben kimler kimler gördüm şeytana pabucunu ters giydirecek. Evli oldugu halde tek eşle yetinmeyip gizli gizli başkalarını ayartanı bile gördüm. Hadi ona da deyin sevmese eşiyle birlikte olmazdı ayrılırdı diye. Bir kerede 3 sevgiliyi idare edeni de gördüm. Bu tamamen zihniyet meselesi. Ben cocuga hak veriyorum şahsen. Kız gercekten sevse diyorsa herşeyi göze alırdı.
- +1 yıl
Seviyorum diyorsa*
- +1 yıl
peki uzun bir gorusmeme suresinin ardindan ( hatta ben bu süre zarfında ayrılma girişiminde de bulundum) tam görüşmeye başlamışken benim önceliğim sensin derken başkasıyla dışarı çıkması nasıl olabilir? önceliği değilim demek ki neden benim de hayatinda olmamı israrla istiyor
+1 yılBas tekmeyi gitsin. Esnek yalanını söylemiş sana, sen de yemişsin. Afiyet olsun. Benim rehberimde 200 kız varsa 15 erkek vardır. Sevgilim varken de profil resmi yazarım, içlerinde mesaj atan varsa cevap veririm. Yoksa konuşmam bile. Benim çevremde var böyle arkadaşlar. Bir sabah kanka beni almaya gel diye mesaj atıyor. Kim bu çocuk dediğimde genelde adını sormadım oluyor. Bazen kanka canım sevişmek istiyor diye mal mal mesajlar da atıyor. Genelde bu tür kızlar erkeklerin altından toplanır.
Birisi de vardı ne yalardı ve s. ktirirdi sadece yalatırdı, bir gün çok şarhoş olunca kız Uyurken patlatmışlar10 YorumlaErkekle erkeğin kankalığı mezara, kızla erkeğin kankalığı yatağa kadar gider.
Senin yerine kankalarını tercih ediyorsa bir dakika durma ve yumşama ayril. Bu durum böyle devam ettiği sürece her zaman tartışma olacak, sağlıksız bir ilişki olur.40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılahhahaha kardeşim sen iyi misin? o kız seni kendine aşık etme derdinde. ve muhtemelen sen 63636. ilişkiye girdiği adamsindir esnektir yani tabi inan hemen 😂🖐️
ulan yaa olm bak sakın sevdiğini belli etme hep sevmiyomuş gibi yap birakamaz o zaman seni çünkü sana zaman harcadı senden kalbini çalmadan birakirsa çok üzülür yalvarir bile sana. ama ona baglandiysan falan ve bunu o bir şekilde anlarsa var ya yandin sen. çok süründürür asla da vermez sana şeyden şeye ziplarken başına bir iş gelirse eğer geri dönüp evlenebileceği kapak atacağı yüzlerce enayiden birisin sadece dikkat et cebine girme ve asla sevme o kızı bak tam uçurumun kenarina getirmiş seni atacak dikkat et. eğer akıllı oynarsan avciyi anlayabilirsin;)01 Yorumla
Soran+1 yılAdamsın kardeşim resti verdim ayrıldim sonra mesaj atmadım daha o bana geri dönüş yaptı tersledim bulusmak istedi buluştuk seviştik sonra hafta eve atıyorum ve artık onu sevmiyorum çünkü soğudum arkadaşlarım ya çocukluk nişanlı diyor beni de çok kıskanıyor Ama anlamış değilim onu sadece kullancam beni o hala getirdiler
Eger seninle birlikte olmayi göze almissa vazgeçme. eger evlenmeyi düşünüyorsaniz ilerde sana ilkim dedigi konuda yalan soylemisse eger bilemem ama allaha havale et ama sana güvenip birlikte olduysa ortada birakma ama oda secimini yapsin sen varken erkek arkadaslara neden ihtiyaç duyuyor cok sacma
31 Yorumla
Soran+1 yılYorum için teşekkür ederim
ben senin yerinde olsam ayrilirdim. "onsuz yapamam" diye bir sey yok. bal gibi de yaparsin. sigarayi birakan insanin ilk gunleri gibi dusun. once cok zorlancaksin ayrildigin icin surekli onu dusuneceksin. ama belli bir zaman sonra iyi ki ayrildim diyeceksin. daha iyisini senin sevgini hak eden birini bulunca cok daha mutlu olacaksin.
31 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için
Onu değişmeye zorlayamazsın tabi ki ama karşılıklı saygı gereği ve dediği gibi seni kaybetmek istemiyor olsa en azından orta bir yol bulmaya çalışmalıydı.
İlk olman da anladığım kadarıyla senin için çok önemli. İlki kocasıyla yani helaliyle yaşamak isteyen biri olsaydı seninle de birlikte olmazdı yani nikah olmadan olmaz der beklerdi. Seninle birlikte olmuşsa öncesi kesin vardır diyemem tabi ama olma ihtimali çok yüksek çünkü sen de diyorsun azgın diye. Zarı esnek falan olma durumu iyice şüpheli.
Şimdi gelelim sana güzel kardeşim madem ilkini seninle yaşaması bu kadar önemli, sen neden birlikte oldun? Yani madem helalin olmasına bu kadar önem vermiyorsun ne hakla ilk seninle olmasını bekleyebiliyorsun ki. Bu çifte standart değil mi? Namus denen şey sadece bir ince zar mı? Erkeğin namusu da kendine engel olabilmeyi gerektirmez mi?
Son olarak ayrılan, bunları burada sorduğuna göre sizin ilişkiniz size sadece zarar verir, bu kadar net.11 Yorumla
Soran+1 yılBen kızlığın bozmak isterdim çünkü ciddiydim ama bana başta söylese bilene bakire değilim hata yapım alnından öperdim kız zaten bana dio bir gün beni bırakır gidersen bilenen pişman olmucakm
+1 yıl1cisi olmek okadar basit bisi degil bunu koz olarak kulanmasina gerek yok 2 madem cok seviyor ölümü bile goze aliyor erkek arkadasi olmicak ya da mesafeli olacak seviyorsa sevdigine layik bir sekilde davransin 3 olarak ilk olduguna seni inandirmali belliki inandiramamamis aklimda soru isaretler varken erkeklerden uzak durmali ve guvenini kazanmali bilemiyor celiskili
20 Yorumla
+1 yılİnsandan insana değişen bir durum. Açıkçası benim hayatımdaki erkek arkadaşlar sevgilimden eşimden daha kıymetli değiller. Hayatımda özel bir erkek varken onlar arka planda olurlar. Gerçekten dostum kardeşim olarak gördüğüm kimseler vardır. Beni abla /kardeş olarak niteleyen. Onlarla irtibatıma devam ederim. Ki onlarla bile erkek arkadaşımı üzecek ölçüde aşırı bir samimiyete, temaslaşmaya girişmem.
22 Yorumla- +1 yıl
Cok doğru kuzu
- +1 yıl
@hayaller_gercekolsa Peki erkekler aynı hassasiyeti gösteriyor mu? Hayır. O yüzden benim tek taraflı özenimin bir kıymeti kalmıyor
bütün akrep kızlar böyle mi oluyor te allaam benim de basimda var öyle sürekli birileri mesaj atıyor kafayı yiycem. Yazdıklarını okuyunca inan önce ben mi yazdım acaba unuttum mu yazdığımı diye düşündüm :) Ben de ayrılmak istediğimi söylemiştim ben de aynı tepkiyi aldım ama galiba bitti bitiyor. beni bırakmak istemedi ama 2 haftadır görüşmüyoruz insan alışıyor. tekrar aramasindan korkuyorum. ararsa yine bende bir şeyler başlayacak.
01 Yorumla
Soran+1 yılBelkide sevdigine karsi ateşidir
Eğer sana bilgi vermeden dışarıya çıkıp erkeklerle buluşuyor ve geziyor ise bu sağlıklı bir ilişki değil. Yani ben burada bir ciddiyet göremiyorum. Her iki tarafında birbirine saygılı olması gerek. Ortada ciddi bir ilişki yoksa sorun olmaz ama yazdığına gore, birbirinize aşıksınız. Bence ciddi bir şekilde konusup bu duruma bir yön verin. Kimse vazgeçilmez değildir ve kolay kolay canına kıymas.
02 Yorumla
Soran+1 yılAbi kız bana haber verio hatta buluşmamızda erkek arkilerini anlatıyor yok mert öyle yaptı hakan bana oje sürecek yani ben kız arki konuşmuom benim yüzünden kimsenin arasi bozukmasin diye gönül eğlendirmek istiyorum yapmıyorum abi sevmedigim kişiyle ilişkiye giremem ben onu ilk başta dedim gönül eğlenirim kıskanmam aman banane diyom ama olmuyor
- +1 yıl
Boyle bir ilişkiyi doğru bulmuyorum. Bir kızın sevgilisi olduğu zaman erkek arkadaslarina karsi bir sınır çizgisi koyar. Çünkü onun gönlünün bir sahibi vardır. Eger aksi sekilde ilerliyor ise noktayı koyman daha iyi olacaktir. İlişki karşılıklıdır. Bu şekilde yurumez net ve emin kararlar ver. Bu dunyada sadece o yok kardeşim. Kalbine yazık.
Bence buradaki birçok yorumu aldırmamalısın buradaki yorumlar aranızı daha da bozabilir kız arkadaşını en iyi sen tanıyorsun yanlış yapabilir mi yapmaz mı erkek arkadaşları vardır olabilir doğal ama onlar kardeş gibi yerleri farklı senin yerin apayrıdır biraz daha güvenmelisin
10 YorumlaMadem sensiz yapamiyorsa onlardan vazgececek. 1 2 tane olsa hadi olsun olsun 3 olsun normal dersin onlarda boyle can ciger kuzu dediklerindense tabii. Fazlasi zarar ya ortamdan cikacak ya da iliski sonlandiracak. Sonuna kadar haklisin kardeşim şaşma yolundan. seni isteyen tek senin kalicagini bile bilse yine sende kalir sen tercih yaptirmaktan vazgecme. Dogru yoldasin👍
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Sen bu kizla bir gelecek dusunuyor musun? Anlasilan kiz arkadasin erkekleri taniyor, onlarla arkadaslik kurabildigine gore. ( farkli varliklariz) Biz erkekler bayanlarin tecrubesi (erkekleri tanima (her yonden) olmasini pek istemeyiz. Hazmedemeyecegin bir arkadas ortami varsa yipratma kardesim kendini.
00 Yorumla
+1 yılcanım kardesm erkek arkadaslarını tanıma yoluna git senle tanıstırsın ha harbiden akbabalarsa ve oda buna ragmen mesafe koymuyorsa ayrıl zaten sevgili olununca bir mesafe olması gerekir diye dusunuyorum
20 YorumlaSevgini anlatırken konu ne ara kizin kızlık zarına geldi ya hahah 😁? Eğer kız seni gerçekten seviyorsa biraz fedakarlık yapar ama eğer yapmiyorsa isteseniz de olmaz
12 Yorumla- +1 yıl
Erkeklerle arası iyi ya kızın ondan soruyor. İlişkiye girdik ama kanama da olmadı erkek arkadaşlarıyla bir ilgisi var mıdır diye şüphe girmiştir içine.
Soran+1 yıl@banualsancak aynen 😊 zaten çok oldu ilişkiyi bitireli kafam rahat 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılIlki falan degilsin. Erkek kankalarindan vazgecemeyen bir kiza da guvenilmez yani kan bagi olam biri degil ki onlarca erkegi birakamasin. Demek ki onlar kadar degerin yok. Erkege asla guven olmaz bilirsin kiza guvensen bile o erkeklerin cogu ya yavsayacak ya da pislik dusunecek. Hic kimse senin psikolojinden daha onemli degil. Kendine falan da zarar veremez merak etme. Verecek olan blöfle karisik duygu somurusu yapmaz. 2 gun aglar geberiyorum der 3. gun o erkeklerle takilip eglenir.
00 Yorumla
+1 yılBence ona guven. bir erkegin cok kiz arkadasi olmasi tehlikeli ama bir kizin erkek arkadaslarinin cok olmasi o kadar da tehlikeli degil. Yapiyla alakli.
16 Yorumla
Soran+1 yılAkrep burcu ve çok ateşli olduğunu söylüyor çok abaza ve benden cok p*rno izliyor belki bana öyle davranıyor ama beni aldatcak diye korkuyorum
- +1 yıl
O zaman bu kizin gobek adi tehlike
Soran+1 yılAteşi sönmüyor kızın
- +1 yıl
Pek etkilemek istemem ama ayrıl 😂
Reyis Bı kız seni gerçekten seviyorsa Arkisini boşver Ailesini bile siler veya karşısına alır çok fedakar gibi durmuyor sevgilin bu seferi atlatsan bile bundan 2 yıl sonrasını ne yapacaksın, bu tür insanlar sürekli yönlendirilir. Demezler ki benim kendi aklım fikrim var, hep birilerinin lafiyla haraket ederler ve bu seni çok üzer 🔫
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. Kız erkek arkadaşlığı olmamali. Bu kadar medeni ve rahat olmayın
71 Yorumla
+1 yılNeden ilişkin sonu olmasın ki yani erkek arkadaşı çok diye ayrılacak mısın böyle davranmak yerine arkadaşları ile tanışın için daha rahat eder ama böyle söylersen otomatikman ön yargı olur senin yaptığın
00 YorumlaYaşamış olduğumuz ilişkinin sadece ikinize ait olduğunu ona ılımlı bir şekilde anlat diğer arkadaşlarının bir fayda getirmeyeceğini hatta bu ilişkinin Çıkmazlara sebep olacağını söyle daha da ısrar ederse ona bu şekilde yürümeyeceğini anlat.
00 YorumlaKardeş onsuz yapamam deme yaparsin ama oyle dusunuyorsan ayrilma niye ayriliyorsun aranizda halledebilirsiniz kiz da ssana sensiz yapamam yazmis konusun erkek arkadaşlariyla olan samimiyeti davranislarini degistirsin
00 YorumlaKarakter meselesi mesela senin yerinde ben olsam ben de yediremezdim eğer yedirebileceksen kendine devam et ama yok ben devam edersem de yediremeyeceğim dersen ayrıl
02 Yorumla
Soran+1 yılGönül eğlendirme k istiyorum o da olmuyor tenini ellersem sadece ben ellerim diyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılAynısını sende ona yap..
Kız arkadaşlarınla vakit geçir. Sana kızdığında sende aynısını yapıyorsun de..
İnşallah aklı başına gelir314 Yorumla- +1 yıl
++ imzamı atıyorum buna
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
sakaryalım ters kutuplar ilkesi işte sende bunları diyebiliyosan bence sende geçmişinde bir benzerini yaşamışsındır. ne desekte anlamiycagini biliyorsundur yani bosuna nefesini harcama :) insanın gözüne perde iniyor bu tip durumlarda Allah'ın imtihanı işte, belki hidayet verecek bu işin sonunda :)
- +1 yıl
@Kenandabirkuyu kardeşim bende tecrübeler yaşadım ama hiçbir sevdiğime bunları söylemedim.
Doğru söylüyorsun kardeşimiz bunu daha algılayamaz.. :) - +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılSen sevgilisisin onlar arkadaşı bu ayrımı yapmalısın onlardan birinin sevgilisi olmasını isteşeydi sen olmazdin bunun farkına var.
31 Yorumla
Soran+1 yılSaolasin aydınlattin beni
Ya arkadaşların ya ben dersen arkadaşlarını tercih eder. Ben de olsam ben de arkadaşlarımı tercih ederim. Dostluk daimidir. Yani ne bileyim arkadaşlarım diyorsa arkadaşlarıdır boşuna kıskanıyorsun
10 YorumlaKardesim madem bu kadar seviyor birakma senin altina yaticak kadar cesaret gostermisse o arkilerinden hic bisi olmaz seviyo degeruni bil birakma
14 Yorumla
Soran+1 yılBana çok güveniyor ve seviyorum hep diyor
+1 yılBazı şeylerden vazgeçmek gerek bazen seni kaybetmek istemiyorsa bunu yapması lazım ilerisi için bir umudun yoksa zaten anlamı yok evlendiğiniz zaman bile erkek arkileriyle takılırsa büyür bu mesele iyi düşün yani
30 Yorumla
+1 yılBitir gitsin. Sensiz yapamazmış madem yapamıyorsun koy arkadaşlarınla arana sınır. Bu kadar mı zor erkeksiz yaşamak? Üstelik sevdigin adam için yani..
20 Yorumla
+1 yılKiskanc isen sana uygun birini bul ikiniz de uzulmeyin. Benim de kiz arkadasimdan cok erkek arkadasim vardir yani buna uymayan biriyle olamam.
20 Yorumla
+1 yılBenimde erkek arkadaşım çoktu ama insan değer verince sadece yaninda olmasi gereken kişiyi bırakabılıyor tüm arkadaşlara rest çekebiliyor. En büyük örnek birlikte büyüdüğüm çocukluk arkadaşım. Ters köşe yap sende kız arkadaşlarınla takıl. Baktin uslanmiyor o zaman bitir gitsin
00 Yorumlakardeşim aynı sorunları ben yaşadım şimdi 3. senemiz. bir bakıma gidiyor bir şekilde fakat hep sorun hep tartışma esneklik konusunuda yaşadık fakatinsanın aklında hep bir şüphe hep bir güvensizlik oluyor ben kararımı verdim iyi ya da kötü onunla yuva kurmak istedim.
Sende kararını ver.00 Yorumla
+1 yılSimdi kardeşim ben cok rahat ve esnek bir adam olmama ragmen canım benim sana tavsiye ne kadar seversende sev ama olmayinca olmuyor canım ve sana diyeceğim şu bence bitirmelisin bence
00 Yorumla
+1 yılKendimi öldürcem mı diyor? Psikolojisi iyi değil bence sağlıksız bir ilişki ama yine de sen bilirsin kardeş🤗
23 Yorumla- +1 yıl
değil. ağır ergenlik.
- +1 yıl
@serikatil53 doğru o da var
- +1 yıl
Allah cikarmasin karsimiza valla bende de vardi ugrastim sonradan pisman oldum
+1 yılKnk ilki falan deilsin o kiz coktan motor olmustur sama veren herkese vermiatir kusura bakmada siktiri bas onune bak
10 YorumlaGörüşlerini dikkate almıyorsa saygısızlık gibi bişey bu
30 Yorumlarahatsiz oluyorsan biraz fedakarlık yapıp arkadaşlığını en azından arasına mesafe koymasını bilmeli bence yoksa bende böyle bir son göremiyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılVallahi karışma hakkin var bence konuş düzgünce senin için fedakarlık yapıp özen göstermeli bu konuya
00 Yorumla Seni sevmiyor, kullanıyor aptalca davranma ve bırak o kızı yoksa gün gelir o arkasına bile bakmadan o seni bırakır
00 Yorumlavalla al karşına ciddi ciddi konuş ya arkadaşların ya ben de madem seviyosun bir karar vericeksin de ya onlar ya ben diyceksin abi şaşıyorum diliniz yok mu ya nasıl katlanıyonuz
20 Yorumla
+1 yılSeven pekte arkadaşlarını tutmaz. Bir tane anlarim iki tane anlarim ama çevresi genisse kiskanman normal.
#melankolikduygular00 YorumlaDurum aynı bende erkeklerle konuşuyo diye çok üzülüyodum sonra bigün terketti gitti beni ve şu an başkasıyla ilişki yaşıyo bende burda üzülüp bekliyom :(
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 591 cevap paylaştı.
+1 yılSevdiğin bir kızın erkek arkadaşı varsa eğer kız da değil de erkeklerde ben art niyet ararım. Seçimini yapsın ya sen ya onlar.
00 Yorumla Ya erkek arkdşlarımolamaz değil olabilir ama hözünn tutmadıgı birinde ciddi isen ınla görüşemez arkafşşşşş 😂 kanka aya döt ayaaaaa 🤪
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bikac arkadaşı olabilir okul vs eski tanıdığı gibi ama coksa ve azaltmiyorsa sana hayır gelmez söyleyim
00 Yorumla
+1 yılKişi kendinden bilir işi acaba sende mi güvenilir değilsin. Bence kıza güven önce. Sevginin olduğu yerde güven de olmalı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılNiye kavga ediyor ve korkuyorsun ki güveniyorsan ve o seni seviyorsa yanlış bir hareket yapmaz emin ol rahatlayın biraz
00 Yorumla Yazdıklarin tutarsiz kıskanç değilim,
Kıskançlığımdan kalbim sokuluyor gibi oluyor cümleleri?30 YorumlaHence az bile kiskancligin ben olsam canini okurdum.
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen bende
benimde tek erkek arkadasim vardi sevgilimde cok kiskaniyodu onun icin erkek arkadasimla konusmuyorum
10 YorumlaBence erkek arkadaşlarını silmiyosa ayrıl onlarla gezmeye gidecek saatlerce ortada olmicak napacaksın?
20 Yorumlaİlişkinin devam etmesi başkalarının elndeyse bence hiç devam etmesin.
10 YorumlaO sınırını biliyorsa sorun olmaz ve çevresindekiler seni biliyorsa
10 YorumlaSen karar ver. Onların hepsi arkadaş olmaz bir süre sonra mesafeler kalkar aradan bence.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Geceleri rahat uyumak istiyorsan sana layık birini bulsun. Kız kalmadı sanki memlekette.
10 Yorumla
+1 yılGuzelce acıkla mesafe koymalı bence duzeltebılrsınız sevmese geri yazmazdı ama rahat bırı mızacını sevgınle degıstır
00 Yorumla- Devamını Gör (95)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer