Kız arkadaşımla erkek arkadaşları yüzünden sürekli kavga ediyoruz, sizce devam ettirsem mi ilişkimi?

Onu çok seviyorum ama erkek arkileri akbaba gibi kız arkadaşlarından çok erkek arkadaşları var ve bu durum beni üzüyordu ayrılmak istediğimi belirttim düşün dedim ona göre mesaj at dedim düşünmeme gerek yok dedi atmıcam asla 1 saat sonra mesaj attı sensiz yapamam felan ben yok diyince başladı öldürcem kendimi felan filan barıştık birbirimizi çok seviyoruz ama ben hep üzülüyorum çok kıskanç değilimde erkek arkileri çok var ve bana uyumlu degil birlikteliğimiz oldu ama esnek olduğu için kanamada olmadı ilkim diyor bana inanmak istiyorum sadece sizce ne yapsam onsuz da yapamam ama bu ilişkinin sonu yok gibi
Güncellemeler
+1 yıl
Her seferinde kıskancimdan kalbim yerinden sökürmüş oluyor ondan tamamen nasıl olurum bilmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık ve sonra tekrardan barıştık buluştuk konuştuk felan şu an baya ni mutluyuz birbirimizin yanindayken inşallah hep böyle olur
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılalı 3 ay kadar oldu bu soruyu görünce yazamadan geçemicem ıyiki ayrılmışım 😂
Kız arkadaşımla erkek arkadaşları yüzünden sürekli kavga ediyoruz, sizce devam ettirsem mi ilişkimi?
Cevapla