AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Başka sevdalara yelken aç , emin seni seven oldumu daha güzel gelecek herşey
Kafandan sılmelısın ortak arkadaslarınızla ırtıbatı kes onu hatırlatan seylerı at adını bıle anma gor bak nasıl unutuyorsun
Sevmiyorsa tek taraflı bir anlamı olmaz kendine zarar verme bence numarasını sil kendine yeni bir sayfa açmaya çalış kendini düşün sevmiyorsa hiç umutlanma zaten
Kendine meşguliyet bul bırak böyle konulari kafani dinle kendine zaman ver
Seni sevmeyenden sevgi aranmayacaksın hayat kısa kuşlar uçuyor
İki aydır görüşmüyorsunuz hala daha da numaralarınız duruyor hayret
Ben çok seviyodum bunu oda belki bişeyler hissederim diye benle çıktı. olmayinca çekip gitti. numarani silmeyecem dedi. benimde elim varmadi silmeye
2 yıldır ayrıyım ama hala özlüyorum görmeden konusmadan dokunmadn saniyeler geçtikçe dahada aşık oluyorum ona... ne olursa olsun git ona
zamana bırak ön yargılı olma bence. ayrıca unutmaya çalışma hemen bir söz var bilirsiniz. Aklın zamansız unuttukları yürekte amansız dirilir. Sakin ol ölç biç tart. Gerekirse adım at ona net olsun durum. İçin içini yiyeceğine
kardeş acın büyük :( ben olsam bir kağıda o sevdiğim kızla ilgili bütün anılarımı yazarım böylece unutmam da
Takıntı yapmışsın. Hatta ilerlemiş. Kendine başka bir hatun bul.
Umut etme kardeşim artık, unut gitsin. Bu şekilde hep üzüleceksin. 😳
Bakkk sakın yazma ya hayata neler çıkar karşına bir gözünü aç numarasınıda sil bak o yazar sana sevmesin bırak gururlu ol kızmı yok bee kendine gelll ben neler yaşadım hayat işte o kafasını vurur ama iş işten gecer
Artık hayatından cıkmış, seni yeterince sevmeyen bir insan için üzülmemelisin bence
Unut gitsin, kendi hayatına odaklan yoksa gelecekte yanan günlerine pişman olursun. Mutsuzluktan hasta bile olabilirsin. Beterin beteri var.
Seni sevmiyor olsaydı numaranı silerdi otur dua et rabbime karşılıgını alırsın elbette sessiz kal sen genede o sevgili yapsa bile kıskandırmak için yapma ama başkalarıyla konus kafan dagılsın diye
Kardeş sana değer vermeyen bir kıza yol ver gitsin duygularinin esiri olma umrunda bile olmasın
Gerçekten aşık olduysan hep biryerde kalacak ama zaman en iyi ilaç acısı geçecek.
Sil gitsin bir daha olmazsa barindirmaya gerek yok. Unutmanda kolaylasir
şu an aynı şeyleri bende yaşıyorum okuyunca bu kadar tesadüf olur mu dedim içimden ama acı zamanla azalıyor ya da katlanmak kolaylaşıyor...😔
Sen üzülürken onun umrunda bile değilsin. işte bu adama koyuyor.
Akışına bırak onunla ilgili olan güzel anıları değil de kötü anıları düşün ama sakın onu unutmak için başkasıyla sevgili olma o zaman unutamaz daha çok acı çekersin
Hiç bir şey yardım etmez şu an, bu acılar çekilmeli
Numarasini sil. Hiç kafana takma yaşin ilerledikçe boşuna üzülmüşüm diyceksin.
Bende aynı özledim ama diyemiyorum zamanla alışılır umarım
Zamana bırak. Bütün gününü onu düşünerek geçirmek yerine daha yararlı şeylere vakit ayırabilirsin.
Unutmalısın eski sevgilin adı üstünde eski bitmiş bişey
Silersen temiz bir sayfa açmış olursun senin için daha iyi olur
Abi git yapış dudagina cesur ol seviyorum lan de tut kolundan yallah
eski olduğu için yapman gereken unutup hayatına devam etmen
"Seni sevmeyeni bal olsa UNUT, seni seveni zehir olsa YUT"
sen sevmiyorsan noolcak? bir şey hissedemiyorsan?
seviyorsan unutamazsın ben unutamadım bir hoca buldum iki ayda barıştım sanada tavsiye ederim
Inan ileride birini gercekten sevince bu goz yaslarina guleceksin ve vicdan azabi cekeceksin unut bosver seni sevmeyen biri icin inan degmez
Unutmak için elinden geleni yapsan da nafile, tek çare zamandır.
Ara konuş anlat durumı halden anlayan biriyse döner geri. ben daha bugün yaptım
Sonuç ne oldu peki
Ne güzel seven erkekler var bide bunları bırakan kızlar hayat tuhaf
Bence başka birini bul ve onunla birlikte ol başka şekilde zor olur senin için
Bittiğini kabul et ve vazgeç inan kabul etmek direnmekten daha az yakıyor canını
Eğer sevdiği biri yoksa bunu biliyorsan konuş onunla istersen
Seni mesgul edecek ve senin ilgini cekecek seylere yonelirsen unutursun
Aşka bak beee bize boylesi denk gelmez😒
Gelir gelir
Numarasini sil ve engelle. Onu hatirlatan herhangi fotograf ya da hediye felan hepsini yok at. baska seyler ile kendini mesgul et
ayrılma sebebi neydi?
Karşılıksız sevgiydi
karşılıksız ise ne diye o kadar üzülüyorsun ki? eski sevgili diyorsun ama karşılıksız diyorsun nasıl oluyor?
Vay be bizim için şöyle ağlamadınız
Hangi benim için gece gündüz ağlayan eksiledi?
Unutursun için yana yana abi
Acından kaçma unutma tecrüben olsun
Önce unutmayı iste, sonra devamı gelir.
Sil kurtul. Takinti yapmissin.
Çok zor birgün unutulur
Alışırsın , üzgünüm..
#melankolikduygular
Başka kız bak mılyonlarca var
Yeni birini sevene kadar böyle...
sen mi ayrildin o mu ikinizin burcu ne
Zamana ihtiyacın var.
Ben unuttum seni aynısını yasadım
Kendine sor bunun için değer mi diye
Unut demekten başka birsey gelmiyor dilimden..
Soyle umudunu kes vitir guclu ol
Çocuk musunuz ağlıyorum muş. 🙄
Umarım hakkında hayırlısı neyse o olur
Kendini üzeceğine numarasını silsen rahatlarsın
sıkıntı nedir neden ayrıldınız?
Karşılıksız olduğu için