Barışmak istemediğim eski sevgilimi çok özlüyorum? Çok özleyince ne yapılır?

Ayrılalı 2 ay oldu ve bu süreçte birbirimizi hiç aramadık. O zamanlarda çok üzülüyordum ama barışmamamız daha hayırlı diye aramadım. Bugünse onun aramasını çok istedim. Bu özlemi bastıramıyorum. Hata yaparım eğer ararsam. Çok özleyince ne yapılır?
Barışmak istemediğim eski sevgilimi çok özlüyorum? Çok özleyince ne yapılır?
Cevapla