İnsan neden imkansızı seçer, neden olmayacak hayaller kurar bu hayaller peşinde koşarken ona değer verenleri sizce neden kırar?

İnsan neden imkansızı seçer, neden olmayacak hayaller kurar bu hayaller peşinde koşarken ona değer verenleri sizce neden kırar?

İmkansız hayaller peşinde koşar insan.. olmayacak kişilere olmayacak duygular besler..
Onları elde etmek için elinden geleni yapar
Bu uğurda ona değer veren gerçekten seven insanları yıkar geçer.
Kimseyi umursamadığı gibi belki de o hayaline asla kavuşamaz..
Ve en sonunda bir başına kaldığında sizce ne kadar pişman olur insan?
İmkansızın peşinde neden koşar sizce insan?
Çevresinde onu seven değer verenleri neden ısrarla kırar?


#DengesizBirAdam
İnsan neden imkansızı seçer, neden olmayacak hayaller kurar bu hayaller peşinde koşarken ona değer verenleri sizce neden kırar?
Cevapla