Hayallerine göre mi yoksa başkalarının beklentilerine göre mi yaşarsın?

Hayallerine göre mi yoksa başkalarının beklentilerine göre mi yaşarsın?

Temelinde tembellik veya özgüven sorunu yatabilir..
Başkalarının beklentilerine göre yaşamak, bir başkasına bağımlı olmak anlamına gelirken, kişinin kendisine güvenmesinin de yanlış olduğunu düşünmesi, özgüveninin düşük olmasının bir göstergesi olabilir.
Düşük özgüven, onu düşük bir itibar içinde tutabilir, böylece kendi kişiliğini ve gizli potansiyelini fark edemez ve onu daha derin bir cehalet karanlığına sürükleyebilir..
★Elbette kendi hedefleri olmayan tembel bir birey değilseniz, başkalarının beklentilerini karşılamanın hiçbir nedeni yoktur.
Birçok nedeni olabilir..
Benim bir hayalim yok, değer verdiğim insanların beklentilerini karşılayabilmek için yaşarım.
Cevap
5Cevap
çünkü kendi hayatları yoktur maalesef
Çünkü kendi ozguvenleri yeterince yoktur gadası
Hayalleri olmadığı, varsa bile hayallerine yeterince sadık olmadıkları içindir.
Seni daha sık görmek isterim dostum. Fikirlerini merak ediyorum.
Teşekkürler. Şu sıralar siteye pek girmiyorum ama girdikçe fikirlerimi belirtirim mutlaka : )
Girersen beklerim. 🌟
💯💫
Zamanında ona söz hakkı verilmemiş, hayallerini gerçekleştirmesine imkan tanımamış olduğu içindir belki de.
Başkalarını mutlu etmenin kendilerini mutlu etmekten daha önemli olduğunu düşünüyor olabilirler veya bi nevi köle olmuşlardır
Kabul görme, onaylanma isteği.
Diğer türlü dışlanma riski var.
insanı o evreye getiren çevresidir zaten ufak yaştan gelir
Ben ne kendim hayal kuruyorum ne başkasının istediğini yaşıyorum Oluruna yaşıyorum ben
Hayallerime göre yaşamam için paramın olması gerekiyordu :( mecbur okumak durumunda kaldım
Mecburiyetler vardır belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar