#Hayattaki hedeflerine sımsıkı sarılmak şart değil mi?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#Hayattaki hedeflerine sımsıkı sarılmak şart değil mi?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
Hedefi merkeze koyunca da insan hayatını yaşayamıyor bunu tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum merkezde her zaman kişinin kendisi olmalı çünkü ben olmazsam o hedefin de bi anlamı olmaz oluru olmaz. Sonrasında elbette hedef ve amaçlarını yerine getirmek için çabalamalı denge önemli bu anlamda.
Hayır bence yaşayamaz.. hedefler zaten bizi biz yapan şeylerdir.. hayatta ki amaçlarımız ideallerimiz ya da ulaşmak istediğimiz şeyler olmasa zaten boşuna yaşarız o zaman.. bu yüzden de hayatta neler istediğimizi çok iyi bilmek ve bunlara göre yaşamak hareket etmek davranmak gerekiyor her zaman
Cevap
2Cevap
Hayır hedef olmazsa bomboş yaşar insan en azından ben öyle
İnsan hedeflerine odaklanmaz ise hiçbir şey başaramaz
Zaman öldürebilir... Sonunda yasanmamis bir hayat ile topraga karisir
Hayır, hedefler önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?