Benim hayallerimi hayali o olmayan kişiler yaşıyor neden?

Sürekli böyle. Atıyorum en iyi bölümü istiyoruz. Ama benim bi önceki isteğim bizede misafir gelmesi akrabalarlarim iyj olması konuşması. Dede teyze babane amca diyebileceğim bir ailem olmasıydı. Evde tek yalnız kaldım öyle büyüdüm misafir bile gelmiyordu babam annem akrabalarla konuşmuyordu diye. Yalnız bir çocukluk geçirdim. Sokakta pisti sokağa da çıkamadım çok. Bomboş hayalleri gerçekleşmemiş ömür boyu yalnız kalmış ölmek isteyen biri oldum. Benim arkadaşlarım beni. Rakiplerimdi hepsi. Şimdi ben en kötü olarak mezun oldum. Hâlâ sınava hazırlanıyorum 3. Kez.
Deli bir anne baba. Kafayı hakkımı yedilerle bozmuşlar. Çok yalnız kaldım çok
Benim hayallerimi hayali o olmayan kişiler yaşıyor neden?
Cevapla