Tanıdığım veya sosyal medyada gördüğüm bazı insanlar resmen hayallerimi yaşıyor. Öyle çok büyük hayallerim yok yani gerçekleşmesi oldukça mümkün hayaller. Fakat benim için değerli şeyler. Bazı insanların hayallerimi yaşıyor olması ve benim hayatımın ise resmen tıkanmış olması beni üzüyor. Aslında ben küçük şeylerle mutlu olabilen ve kendi mutluluğuna odaklanıp kimseyle kıyas yapmayan birisiyim. Buna rağmen uzun bir süredir böyle bir ruh hali içerisindeyim. İş yok eş yok para yok arkadaş yok kafa karışık ruh hali dengesiz... "Benim de mutlu olma vaktim gelmedi mi?" diyorum. Siz olsanız ne hissederdiniz?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Peki sen hayallerini gerceklestirmek icin ne yaptin? Yapiyorsun? Kiyaslamak yerine çabala. İnan insan gercekten inanir ve isterse elde edemeyecegi hic bir sey yok.
Evet çok haklısın. Ama ben 2 ileri 1 geri gidiyorum resmen. Bazen hemen pes ediyorum. Oturup üzülüyorum sonra. Halbuki isteyince birçok şeyi başaran birisiyim ama sanırım bazen yorumluyorum. Neyin eksikliğini çekiyorum bilmiyorum.
Onemli olan 1 ilerde kalnak zaten.. adim adim.. yavas yavas sabirla.
Haklısın. İşte bazen böyle çocuk gibi umutsuzluğa kapılıyorum ve pes ediyorum. Napiyim huyum böyle
Bu arkadaş hiçbir zaman hayallerini yasayamiyacak
@ᴉɹᴉqsɹǝʇ lan niye oyle diyosun
Umut fakirin ekmeği derler. Fakirin yüzü gülür mü?
Ben etkilenmiyorum böyle yorumlardan açıkçası.
Umutsuz vaka çiks
@ᴉɹᴉqsɹǝʇ bence o senin ümitsizliğin
Yoo o senin hayal dünyan
@ᴉɹᴉqsɹǝʇ hayal dünyasıyla konunun ne anlamı var niye gerçekleştiremiyim saçma
Bayan siz kimsiniz?
Sosyal medyanın gücü :)
Birçok kişi seninle benzer hisleri hissediyor. İstersen bir süre sosyal medyaya ara ver kendine gelirsin
Haklısın :/ Aslında aktif sosyal medya kullanıcısı değilim ve takip ettiğim şeyler kısıtlı fakat ona rağmen yine sevdiğim şeyleri görünce bı garip hissediyorum, imreniyorum. Bu mal mülk değil illa ki manevi bir şey de olabilir.
Yorulmuşsun yine kendin bilirsin tabi ama istersen bi dene. Ben denedim o yüzden bu kadar rahat konuşuyorum
Önümüzdeki 50 sene bir ormanda kulübede yaşasam ancak kendime gelirim herhalde. Öyle bu almışım bu hayattan ve insanlardan. Hatta insanlar hayatın kendisinden daha zor. Hele ki bizim ülkemizde.
Bu ülke çabalamak boş olmuyo üniversite mezunusun ama asgari ücret alıyosun mesela oldu mu şimdi bu
Olmadı tabi ki ya belki de maddi olarak daha iyi olsak en azından teselli bulucaz bizi mutlu eden şeylerle ilgilenicez ama her şey paradan geçiyor
Aynen öyle canım sıkkın bu durumlara
demek ki hala vakit var.
Bana da öyle geliyor bazen ama insan yoruluyor.
acele eden hata yapar. kendini hazırda tutma, iyice çekilme durumu olarak düşün. bekle zamanını. hele hele tam da şu zamanda daha da sıkıntı. millet aylarca delirdi zaten şu zamanda iyice çıldırışa geçecekler.
Sorma ya. Pandemiden ziyade insanlar daha çok yoruyor insanı. Yoksa sokağa çıkıp hava alabilmek parkta oturabilmek varken insan göresim gelmiyor. Daha doğrusu sorunlu insan göresim gelmiyor. Bunaldım
bu düşünceye sahip olmakta güzel bir şey. elbet o günler gelir, biraz sabır.
🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
maneviyatından vazgeçmemen dileğiyle :)
🙂🤷🤷🤷 umarım
Hayal ettigini yasasam keske
O ne demek
Herşey tam tersi hayatım
Evli ve mutlu yazmışsın ama?
Değil mutlu degilim isim oyle
Kaç yaşındasın ki evlisin ys
26 yas 2 senelik evliyim
Arkadas eklermisin
Ekleyemem üzgünüm. Evli insanlarla görüşmüyorum. Kusura bakma. Eşine de ayıp olur.
Şeyma Subaşı da benim hayalimi yaşıyor
Herkes öyle bir hayat hayal edebilir ama onun gittiği yoldan gitmek istemezdim. Sadece gezileri ve deneyimleri güzel.
Ben de senin gibiyim artık mutsuzluk kafamı yordu
Gel sarılalım dostum
Saat kaç olmuş hala uyumadım gözüme uyku girmiyor düşünmekten acaba hep böyle mi olcak diye :(
Düşünme ya düşünmek sadece dert sahibi yapıyor okuyo musun ki
Evet okuyorum
Kaçıncı sınıf
1. sinif
Okurken işler biraz daha kolay yani çok kolay demiyorum tabi ki ama en azından eğitim hayatın belli derslerine odaklanıp okulu bitirmek
Bilmiyorum basım çatlıyor artık düşünmekten
Bende oyleym birleşsekmi
Haha ne faydası olacak
Belli ruh eşimsindir
Uzaktan olmuyor tanışmaklazım
Kendime zor katlanıyorum bir başkasına nasıl katlanabilirim ki
Bn seni o olaylardan unuttururrum 6. Hissim kuvetlidir
Mutlu etmek benim işim
Ne diyorsun?
Sende mutlu olmak istiyorsan bnce bana takılmalısın
Bunlar için çabala
Uff gerçekten ya kendimi tokatlamak istiyorum. 2 ileri 1 geri gidiyorum resmen. Keşke gerilemeye kalktığımda birisi beni anne kedi gibi ensemden tutup ileri atsa😂😂
Teknede atabilir ben bazen böyle yapsın biri isterdim gootunden itelesin
😂😂 gerçekten öyle birine ihtiyacım var aşırı realist olacak ama öyle olunca da kızıyorum küsüyorum 😂😂
Realist olacak insan ötekiler book çuvalı gibi
😂😂 hep şey diyorum çevremdeki insanlar neden duygusuz gibi vs hayatıma birisi girerse manevi yönü de gelişmiş olsun diyorum ama kıçına o tekmeyi vurup hadi harekete geç diyemeyenle de olmuyo😂😂 sinirlerim bozuldu smdkdk
Ben sinir bozucu derecede açık sözlüyum
Evet öylesin. Aslında ilk okuyunca gıcık olup kızıyorum ama aslında sana değil kendime kızıyorum belki de. İç sesim de buna benziyor çünkü. Sen doğru olanı söylüyorsun, bunda bir kabahat yok. Ben gerçekleri duymaktan kaçıyorum demek ki
İnsanlar genel olarak yalan seviyor
Skskskks yalan değil de gerçeği daha yumuşak duymak skdkdk
Gerçek hayatta insanlar severler biraz zorlarina gider ama komik olduğum için hep buluşmak isterler
Yani benim de zoruma gider ama bence bu huyun bağımlılık yapar yani insan seni vicdanı gibi yanında taşımak ister dkdkdkkdkd
Arkadaşlarımın çoğu benden çok şey öğrendiğini söylüyorlar ama ben genelde sinirleniyorum onlara birşeylerin nasıl yapılacağını anlatmaktan nazende yılıyorum artık anlatmaktan zil zurna sarhoş olmayı tercih edilyorum
Senin işin de zormuş senden iyisi yok mu o da sana akıl versin destek olsun falan
Benden iyisi illaki vardır ama kemerde yok ama benide benim insanları guldurdugum gibi güldüren biri olsa gerçekten böyle komik samimi ve reelist ya yemin ediyorum her ay iki tane parfüm veiririm ona
ya sen ne materyalist bi herifsin ya sklsalkasmasdlkö
Farkına varmak lazım hayatı gerçekten yaşayabilmek için