Beklentiler insanı sadece üzüyorsa neden insanlar beklentiler içine girer, oldukları gibi kendi yolunda yaşamak çok mu zor?

Beklentiler insanı sadece üzüyorsa neden insanlar beklentiler içine girer, oldukları gibi kendi yolunda yaşamak çok mu zor?
Beklentiler daima insanı mutsuz etmiştir.
Çünkü beklentiler hiç bir zaman vaktinde gerçekleşmez..
Beklentiler içine girip kendi yolunda yürümekten vazgeçenler neticede mutsuz olurlar..
Peki neden ondan bundan şundan bir şeyler bekleyerek yaşamaya mahkum eder insan kendini
kendi yolunda olduğu gibi yaşayabilmek çok mu zor?
Siz kimden ne bekliyorsunuz?
Beklentilerinizin bir gün gerçekleşeceğine inanıyor musunuz?
Peki beklentileri bir yana bırakıp kendi yolunuzda yaşamayı denediniz mi hiç?


Beklentiler insanı sadece üzüyorsa neden insanlar beklentiler içine girer, oldukları gibi kendi yolunda yaşamak çok mu zor?
Cevapla