🍎 Karakterini, kişiliğini keşfederken, insan hayat yolunda en başta birtakım olumsuz emrivakilerle karşılaşabilir. Vazgeçmek için geçerli bi bahane sayılır mı bu sence?🍎
Bu ancak bahane olur dediğin gibi, bence haklı olmaz. İnsan elinden geleni yaptıktan sonra haklı olabilir ancak. Hayallerinden vazgeçmek değil de, ben hayallerim için her şeyi yaptım ama gerçekleşmedi demek daha makul
Vazgeçmen demek pes etmek anlamında benim için hatalar yanlış elbette olur ama bu hiç bir zaman önüne geçemez.
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hayatın emrivakilerini insan, hayallerinden vazgeçmek için bahane olarak kullansa haklı sayılır mı, senin fikrin nedir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hiç bir kuvvet beni hayal kurmaktan alıkoyamaz.
Bu ancak bahane olur dediğin gibi, bence haklı olmaz. İnsan elinden geleni yaptıktan sonra haklı olabilir ancak. Hayallerinden vazgeçmek değil de, ben hayallerim için her şeyi yaptım ama gerçekleşmedi demek daha makul
Vazgeçmen demek pes etmek anlamında benim için hatalar yanlış elbette olur ama bu hiç bir zaman önüne geçemez.