Hayaller için hayatla inatlaşmak mantık işi midir?

Rina filminde rahmetli Erdal Tosun diyordu.
Hayat bu ufaklık, şakaya gelmez. 5 dakikada adama türlü türlü kostüm giydirir, farkına bile varamazsın.
Ne olmuş büyük adam olamadıysak, hayallerimizi satmadık ya.
Bu bağlamda hayatın gerçekliği ile hayaller arasındaki inatlaşmanın dengesini kurabiliyor musunuz?
Hayaller için hayatla inatlaşmak mantık işi midir?
Hayaller için hayatla inatlaşmak mantık işi midir?
Cevapla