Erkekler genellikle kızların "zengin" erkeklerin peşinde olduğunu söylerler. Peki sizce erkekler neden böyle düşünüyorlar? Kızlar sadece "paralı" erkeklerin mi peşinde?">
Erkekler neden kızların sadece "paralı" erkeklerin peşinde olduğunu düşünürler?
Açıklayalım hemen 1-iphone sart olmayanı cekici bulmuyolar çünkü kullanmayan elit değilmis elma sembolü sart 2 Araba mutlaka olcak çünkü prensesin story atmaya ihtiyacı vsr benim sevgilimin arabası var biz takılıyoruz imaji vericek 3 -meslek prenseslerimiz mesela bir depo elemanı, bir dönerci, bir manavcı istemez cünku arkadaslarına esinin meslegini söyleyip hava atacak 4 -lüx mekanlar prensesimiz starbucksta mutlaka kahve ihtiyacını gidercek cünkü story atcak cünkü orası elit herkes gidiyo oraya 5 -Ayakkabı mutlaka orjinal olacak cakma giyinen fakirdir fazla ortama girmemistir ya da zevki yoktur görünümü verir 6- Cüzdan kabarık olcak biryerlere doğaclama gidileceği icin mutlaka para lazim yoksa malum zaman gecmiyor parasız 7-Hediye mutlaka prensesimiz hediye istiyecek dogum günü var cıkma yılma dönümü var sevgililer günü var normal günü var o yüzden para lazim 8-Daha önce mutlaka sevgilin olması gerekiyo yoksa senle olmaz katiyen cünkü bu devirde kimse kimsenin ilki olmak istemiyor daha önce birisi cıkmamış bunla kesin ezik yıkık biri bu 9-Mutlaka vakti olcak malum türkiye sartlarında 12 saat ortalama calısiyor insanlar onun dısinda vakit isteyen taraf hem mecaz hem gercek anlamda nakit istiyor 10-Yemek prensesimiz gidip biryerde döner köfte ekmek, felan yemez restorant olcak en azındsn büyük bir yerde 11-klüp bar, prensesimiz ortama karısmak istiyor mutlaka buralara gitmesi lazim hem story atacak hemde kurtlarını dökecek mutlaka ara sırada olsa gitmesi lazım.
(Bunların hepsi para değil hayır duasıyla oluyor bismillahirrahmanırrahim)
Ben bu masalları çok dinledim. Herkes paraya önem vermez. çünkü pas dediğin kağıt parçasıdır. Ama her kız rüya gibi düğün ister. Güvenlikli lüks sitede oturmak ister profesyonel bir mimar ya da mobilya firmasının evini dekore etmek ister herkes arabası olsun ister. Pazarları gezmeye gitmek ister yazları tatile gitmek ister ya da yazlık bir villaları olsun ister. Annesinin babasının doğum gününde eşi onlara güzel bir hediye alsın ister. İyi telefon ister marka elbiseler ister pazarda tezgahtan elbise alayım evde denerim olmazsa önümüzdeki hafta değişmeye yine pazara gideyim demek istemez. Ev sahibinı kapıya gelmiş kira isterken görmek istemez. Yürüye yürüye eve 1 km uzaktaki parka yürümek gezmemız bu kadar di denmesini istemez para dediğin kağıt parçası kimse önem vermez ama kimsede bu saydığım lükslerden vazgeçmek istemez. Ben paragöz değilim der ama bu isteklerden asla vazgeçmez. Kocası ezilen bir sade işçi değilde esnaf ya da kravatlı olsun ister. Damacana ile su taşıyan sucu çocuktan hoşlanan kız görmedim. İşyerinde kendinden alt kademede görev yapan adamdan hoşlanan kızda görmedim. Ama patrondan müdürden hoşlanan tonla gördüm yalan vaatlere gerek yok hayatta artık herşey aşikar
Sen mi çok gerçeksin ben mi fazla hayalim? Aşk aşktır, mesleğine bakılmaz, bu saydıklarını elbet isteriz ama bunları koca parası ile değil, kendi paramızla, tabi aksi de vardır muhakkak.
@asi_yazarr kendi paran nerden gelecek bacım. Baban çalışıp kazandığını el oğluna mi verecek. Bir ev 400 bin lira bir araba 100 bin lira. Ev eşyası 60 bin Nisan düğün söz taki masrafın 40 bin lira senin lise mezuniyet yasin 18 evlilik yasin 23 5 yılda 600 bin tl para mı kazanacaksın. ya da yarısını mi sen kazanacaksın. ben söyleyeyim 5 parasız gelin olacaksın hesabında en fazla 5 bin TL olacak. Oda 1 telefon parası. Her neyse ondan sonra 2 bin lira maaşla çalışacaksın bunun 1000 tl sini yiyeceksin elbise alacaksın kontör alacaksın isteyken yemek yiyeceksin. Toplu taşımaya ücret vereceksin. Ayda elinde 1000 tl kalacak 18 ay içinde de hamile kalacaksın 20 ayda işten çıkacaksın 20 bin lira sonra o çocuk büyümeden ikinci çocuk. Sonra oda büyüyene kadar artık seni ise almayacaklar sende pratikligınu kaybetmiş olacaksın. yapıp yapabileceğin tüm katkı 5 bin evlilik öncesi 20 bin evlilik süresi. 25 bin tl. Az mı değil ama o paraya hiçbirşey gelmiyor. Sonra falanca şuraya gitmiş filanca
Buraya gitmiş özenip duracaksın. Eşinle tartışacaksın. Huzuru para tahsis eder. Doğumda bile devlet hastanesi değil özel hastane isteyeceksin. Odan süslenilsın isteyeceksin. Esin sana hediye alsın isteyeceksin. Hayatta artık boyun posun önemi yok. Para demek güç demek incelik nezaket demek yardım demek sürpriz demek. Lüks demek yeni anılar yaşamak demek. Etik olan evet aşka inanıyor olmak. Ama para olunca emin ol aşka bile daha çabuk inanıyorsun. Bazen görüyoruz çocuk uçağın kuyruğuna benimle evlenir misin yazıyor. ya da sağdan soldan orkestra çıkıyor güller atılıyor başından. Böyle bir teklifle kızın başı dönüyor kabul ediyor. normal hayatta fakr oğlan kıza benimle evlenir misin deyince aşkım biraz daha çalışalım 3 ayda bir prim alıyoruz o zaman tanışma başlasın Nisan falan derken çok masrafımız olur diye ince hesaplara girince cıkılamıyor dışarı
Kazanc , yuksek mevkiiler , sosyal statuler bunlarin hepsi bir gunluk. Tipki olumle yasam arasindaki ince cizgi gibi. Bir gun de zengin olabilme ihtimali de bir gunde tum varligini kaybedebilme ihtimali de var hayatta. İnsanlarin bunu dusunemeyecek kadar kapasitesiz oldugunu sanmiyorum insanlar dedim cunku sadece bayanlari yaftalamak istemem , cunku gunumuzde karisini calistirip rahatina duskun yatan erkeklerimiz de mevcut maalesef ki.
Şu an sosyal medya araçları ile yapılan algıdan bizler kadar onlar da etkileniyor en basit nedeni bu. Bunu yaşa vurduğumuz zaman daha korkunç şeyler ortaya çıkıyor yaşı küçük kızların sosyal medyada gördüğü zenginlik lüks içinde yatan ve "koca parası yiyen" diye tabir ettiğimiz insanları takibi ve onlar gibi olma arayışı erkeklerde bu izlenimi bırakıyordur haliyle.
Ben de zengin kız seviyorum zengin olmazsa at çöpe gitsin hele arabası yoksa hayatta olmaz o kadar arabalı kız var arabasızlara mı bakacam mesela her gece arabayla dolaşıp bira içmeye bayılırım her hafta Sonu mekanda eğlenmezsek yaşayamam zengin olmayan kadın bana bunu veremez ha bide bana ve arkadaşlarıma kesinlikle hesap ödetmeyecek bir mekanda erkeğe para ödeten kadın çok itici parası ve arabası olmayan kadınla imkansız onları görmezden gelebilirsiniz güzellik çok ta önemli değil parası olsun yeter 😂
İşte bu tür ilişkilerin de zaten eskortla ilişkiden farkı yoktur. Hatta eskortla ilişki daha bile iyidir. Birisinde (normal kızla) trip çekersin paso kapris çekersinn belki altı ay takılırsın anca bakışırsın ötesi olmaz. Eskortla direkt parayı verirsin amacına ulaşırsın. Sonuç olarak olayı irdelersek nice eskortlar var çoğu dışarıda gezen çoğu genç kızdan daha güzel ve nerdeyse daha az ilişkiye girmiş. Altı ayda gidiyor sevgilisine 10 bin lira yediriyor sonra ben birlikte oldum. Eee sonra ayrıl. Birinde para hediyeye yola şuraya buraya gider. Birinde direkt eskorta gider fark yok yani...
Erkeklere ben bunu çok görmüyorum zaten hepsi genelleme yapmıyordur. Para da bir kadın gibidir çekici cazibesine herkes kapılır eee doğal olarakta erkekler böyle düşünür çünkü gerçekten paraya tapan kadın çok.
Evrimleşme sürecinde genlerine işlemiş olan temel içgüdülerden dolayı olabilir. Binlerce yıl öncesi kadın kendini koruyacak, kollayacak, sağlıklı çocuklar yapabilecek, güçlü bir erkeği tercih ederdi.
Aslında bugünde aynı içgüdüler devrede, hem de hayli, hayli!
Tek fark, o zamanlarda kas, boy, güç vs. bunların göstergesi iken bugünün göstergesi paradır. Para olsa da aslında çoğu kadının gönlü güçlü, kaslı, iri ve sağlıklı görünen erkeklerden yanadır.
Zengin olması ya da çok parası olmasını istemiyoruz sadece ilerde bir aile kurabilecek bir işe sahip olsun öyle boş boş gezmesin yani sen bir erkeği sevdiysen ve orta gelirlide olsa bir işe sahipse gidipte onun yerine zengin ciğeri beş para etmez erkeleri tercih etmiyoruz
Genel olmasa da para avcısı kızlar olmakta bunu genelleme yaparak konuşmakta diğer arkadaslarımıza haksızlık olur simdi doğruyu söylemek gerekirse bu biraz da karakter meselesi ve aileden almış oldugu başlangıc eğitimi ilede alakalı ama bu şekilde olsa bile daha sonra aldatılmalara vs şeylere maruz kaldığını anlayınca yanlış yaptığını anlamakta olup ama geç olur artık
Bu insanlari anlamiyorum paraya bakar tipe bakar suna bakar buna bakar lan arkadas bu kadarmi duygular körelmis aşk sevda bu kadarmi önemsiz hale gelmis su devirde tabikide bunun cevabi hayir dala adam gibi seven insan bulunur bunu unutmayin para mecburidir. Tabiki olmasi gerekir erkegin kadini mutlu edebilmesi icin para kucuk bir etken cok para olmasi gerekmiyor, Mutlu edilebilmesi icin cok paraya arabaya mala mulke ihtiyaci olan insanlarda var hadi ordan edin hayatinizdan gitsin bu kadar basit bunlarin hepsi mukemmeli armaktan geliyor basiniza seveyim mukemmeli ulan edebiyattan anlamayan kadinla bir ömür gecmez beyler bunlari derkende sunu demek isterim cebinizde zor zamanda paraniz olsun tabiki
Bu arada kadinlarda kimseye muhtac degildir kendi bileginin hakkiyla kazanip kimseye muhtac olmadan yasar o yuzden kadinlarinda parasi ihtiyaci kadar olmalidir
Kızlar tabikide sadece paralı erkeklerin peşinde değil ama benim gördüğüm paralı erkek tercihlerde ilk sırada rahat bir yaşam imkanı sunabildiği için belkide ama tabi bazı aşklar vardır para yoktur o aşklarda sadece bir çift göz ve özlemi bitmeyen bir koku vardır..
bir kaç nedeni var.. 1) özgüven eksiği erkeklerin en büyük çoğunluğunun en çok başvurduğu bahanedir.. ''kızlar zengin, p.. ç erkeklerden hoşlanır'' vs 2) adam gerçekten tecrübe etmiştir.. şansına hep maddiyatı önplana alan kızlar çıkmıştır karşısına liste uzar gider de yazmaya gerek yok.. bunlar daha çok kız veya erkeğin mutsuz aşkın ardından kendini avutmak için sarıldığı bahanelerdir... kızın da erkeğinde karaktersizi, paragözü vs. vardır. sadece bir cinse özgü şeyler değil bunlar
Erkeklerin büyük kısmı ortalama %70i filan göt göklerde olduğu için kendini beğenmişlik terbiyesizlik sapıklık olup bayana insan gözüyle bakmadıkları için bir karşılık alamıyorlar sonra da para vermedik ondan bakmadı diye yine aşalayıcı bir şekilde bir kanıya kapılıyor
Bu sadece gereksiz bir genellemeden başka bişi diil. Kızlarda erkeklerin hiç biri değer bilmiyor kıymet bilmiyor tüm erkekler aynıdır derler genelde halbuki kıymet değer bilen erkeklerde vardır. Dolayısıyla sadece para için kızlar erkeklerin peşinden kosmazlar kimi sevgisi için, kimi para için, kimi Şöhret için , kimide gerçekten sevdiği için koşar peşinden :)
Cunku oyleler. En azindan buyuk cogunlugi oyle. Erkegin cok parasi olmali kafasi cok yayginlasti son donemde. Muhtac misiniz ya neden erkegin parasina ihtiyac duyasiniz? Hayir genellemeyi de hic sevmem. Boyleleri yuzunden duzgun kizlar da bos yere bu sinifa sokuluyor. Yine de gercekten erkegi parasina gore degerlendirmeyen kizlari sonuna kadar bu sozlerimin disinda tutuyorum.
Çünkü parası olmayan erkeklerin ortaya attığı bir iddadır. halbuki paralı erkekler için durum hiçde öyle değildir. kendilerine parası için yakaşan kızları iyi bilirler hem etinden hemde sütünden faydalanırlar ama asla gerçek aşkı bulamazlar. bu yüzden de dert yanarlar.
Aracı alalı 5 ay oldu son hali bu ve tamda sorunun cevabını bu araba gerçekte yaşatarak gösterdi. Malesef izlenimlerim arabadan öncesi ve arabadan sonrası olarak kıyaslarsam biz erkekler haklıyız sanırım. Gerçekten arabanın bu kadar etken olduğunu düşünmüyordum ama malesef haddinden fazla önemliymiş
evlenene kadar eğlenelim sonra saf birini buluruz diye düşünüyor kızlar.. evlilik zamanı gelince kör topal olsun kocam olsun derler.. parası olmayan insan onlar için sadece ezik tipler olarak goruluyor... paralı erkek senle niye evlensin mal. .. anca eglenip atar
Bütün bayanlar öyle değil. Gerçekten sadece karakterine sevgisine bakan kadın da var. Ama emin olunsun ki erkek de ister sevdiği kadının her istediğini alabilmeyi verebilmeyi. Ama herkes zengin olursa çöpleri kim toplayacak. (çöpçüleri aşağılamak değil niyetim. Temsilen yazdım)
Hepsi değil. Ama bazıları öyle yaptığı için erkekler de öyle düşünüyorlar. Ama hepsi değil "bazıları" parayı sever insanı değil.. Onların sayesinde aşk diye bişey de kalmadı zaten😏 Anlamıyorlar ki bir erkeğe yakışan parası değildir merhametidir😒
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çünkü ezikler. Bir sey yapmaya akıl fikir ve düşünceleri yetmiyor çamur atıyorlar.. ya da başka bir şey, biz kadınlar kendi paramızı kazanıp kendi paramızı yemeyi biliriz başka kimsenin parasına ihtiyacımız yok babamız hariç. Haa kadın parası yiyen utanmaz arlanmaz erkeklerde var, onları unutmayalım.
Erkekler kizlara paraya bakiyor diyo ama erkekde kizlarda en güzelini en sexsini ariyor hersey karsilikli bu durumda zengin erkekler güzel hos kiz ariyosa kızlarda zengin erkek arayabilr cok dogal :) birak ne düşünürse düşünsun erkekler.
gerçek bu olduğu için olmasın sakın :) sizin sorununuz şu kızlar kendinizi akıllı erkekleri aptal sanıyorsunuz ama herkes herşeyin farkında :) 1000'de 1'iniz sadece gerçekten düzgün bir erkek arıyorsunuz.
Guzel olanlar kendilerinin daha iyilerine layik oldugunu dusunuyor daha iyi = daha zengin demek tabi zenginlik tek kriter degil ama kizlar arasinda diger kriterleri dikkate almak salaklik olarak nitelendirilir
Her Kadın iyi ve kaliteli bir hayat ister. Kalite de ister istemez maddiyata dayanıyor. Bence Kızlar zengin erkekleri iyi ve kaliteli bir hayat için basamak olarak kullanıyorlar...
Hayır sadece paralı değil tabiki de paralı ve yakışıklı erkeklerin peşindeyiz 😂 Şaka bir yana o paralı erkeğin peşinde olanlar da hep güzel olur sizde güzel kızları seçmeyin o zaman?
paralı erkeklerin peşinde olmayabilir tüm kızlar, fakat şu gerçek ki herkes iyi koşullarda yaşamak ister, bu nedenle erkeğin paralı olması avantaj olabiliyor en azından bazen...
Türk kızları hiç bişey beceremediği için erkeğin kazanmasını isterler. Çünkü türk kadınları tembeldir, yatalım hemde orda burda harcayım diye bir hayat isterler falan. Ondan yani
Peki bunun aksi var mi varsa da biz neden görmüyoruz bu insanları ve ayriyetten madem öyle söyledin peki kadın nasıl bir erkeğin peşinden gitmek ister bununda açıklamasını yaparsan memnun olurum
Çünkü istedikleri yere götürebilirler. İstediklerini yapabilirler. İstedikleri şeyleri alabilirler. Bunu yapabilecek birisi varken neden yapamayan birisiyle olsunlar ki.
Neden acaba. YouTube de bile kanıt var adam teklif ediyor kız hayır diyor sonra adam son model arabasını uzaktan açıyor kız hemen yanaşıyor. Gerçekten neden acaba.
bu şekilde düşünmem açıkçası ama gördüklerim bu tezi destekler nitelikte. Ama umrumda değil açıkçası herkesin kendi hayatı. Rahatsız olan hayatına alacakları insanları ona göre seçerler.
kimse "parali erkek pesinde" dedigi yok! lakin kriterler de para ile olan seyler. sosyal statusu, zevkleri, renkleri hep parasi olan kisilerin secimleri ola bilecek dogal sonuclar yani
Paralı tabi... Parayı veren düdüğü calar misali ! Paran varsa güclüsün bu hayatta paran yoksa ask sevgi olsa vız gelir. Malesef günümüzde paranın devri calıyor buda haksızlık ;)
Cok boş yapmis hatunlar erkek guvenlik gorevlisi diyelim kadin mimar ne olr iliski diye sorsak olmaz davul dengi dengine dersiniz brakin bu kucuk seylerle mutlu olma ayagini insan bu deyip sevemezsiniz para yoksa aşk yok
Kadınların belli bir karaktere sahip olmadıklarını düşündükleri içindir. En basit kanıtı da; Kadın aklıyla adamlığın tarifini yapmaya çalışan kadınlardır.
En İyi Cevaplar