+1 yılyanlış anlama hangi kız benimle eskişehirde koluma girer yürekten sever. cebinde beşkuruş olması kim selam verir. bir kafde iş buldum da 400 tl öyle üstüme pantolon aldım. geçen sene annemin emekli maaşının yarısınyla kalıyordum. ya da soruyorum hangi kız suratıma bakar ki? hadi girdin koluma senin canın vofull çekmeecek mi? senin canın tantuni çekmeyecek mi? eee cebimde 5 tl bile yok benim yüreğim o zaman ne olacak? düşün seni ayarttım sinemada öpeceğim bu saate kadar hiç sinamaya kızla gitmedim ama gittik diyelim bilet parasını karşıladın eee çerez lazım para yok. ben nasıl bakacaığım senin suratına. 68 yaşındki annem çöpten ekmek yiyor nasıl sinamaya giderim para harcarım ki? onu bırak işe yeni başladım üstüme bile yeni elbise aldım. parasızın yüzüne bir Allah bakar gerisi yalan. siz nasıl olsa kızsnız diye bilmem ne yaparsıız en güzel kot pantolonu giyinin gezin. Allah bunun heabını da soracak. dışarıda sizin en güzel teninizi sergilerken birisi o tene muhtaç göz yaşlarının hesabnı Allah sormayacak mı? Ey Allahım benim böyle yürekğim engin derya oldu... sana sığınırım. hepsi bir damla H2O değil mi? zoruma gidiyor her şey her şey. beynimden vurulmuş gibiyim.
12 Yorumla
Soran+1 yılREsmen gözlerim doldu... :(
Şu bir gerçek sevdiğim adamın en parasz zamanlarında bile elinden sımsıkı tuttum bırakmadım bırakmıcam.. ben bu yola adım atarken kuru ekmek yemeye razıyım dedim.. Hala fikrim değişmedi.. Değişmeyecek.. Ailemden görmedim beni böyle yetiştirmediler :((
Senin kocaman bir yüreğin var. Kimse göremiyor belki ama ben gördüm... İnşallah böyle erkeklerin nesli tükenmez... :(- +1 yıl
sağolasın yüreğin açık olsun yolun açık olsun. gözler değil yürekler ağlasın yeter. gözler sadece sahteliğin göstergesidir. yürek ağlaması ise gerçektir. sana diyeceğim tek kelime Allahın aşkına bir erkek sana sarıldı mı? ki bu erkeğin olsun dileirm allahtan ne olursun bir damla su var onu al rahatlaştır. ayaklarına kapanım bütün dertlerini alırsın. bekli zamanlar anlarsın ama muhtaçlar var bir erkeğin sinirini kadın yatağa uzuandımı unutturur. allah yolunu açık etsin. başka bir şey demem
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Neden mi.. nasil cogu kiz , pattadanak diye erkekleri abaza sapik ilan ediyorsa , erkeklerin de yaptigi genelde budur.. hemen her erkek hayatinin bir doneminde bu travmayi yasayip incindigi icin , algida secicilik yapar ve boyle kizlara yine denk gelirler her nedense , ve bunu hemen anlarlar.. uzerine de , sosyal aglarda ya da cevrelerinde benzer seyler okuyup gorunce , savunma mekanizmasi gelistirirler.. ve sonuc bu olur.. dogru mudur bu genrlleme , hayir.. ama kizlar nasil hepimize abaza sapik diyebilmeyi hak goruyorsa kendinde , bizim neyimiz eksik , biz de goruruz.. ama aptalligi bir kez yapariz , ondan sonra bu genellemeyi yapiyor olsak da , iyi niyetli ve hanim hanimcik bir melaikeyle karsilastigimizda , onu tebzih edip basimizin ustunde tutmayi bilecek kadar da kafamiz calisir.
14 Yorumla
Soran+1 yılanladım.. Sorun aslında hem kızlarda hem erkeklerde aynı. Yapılan genellemeler. önyargıyla yaklaşmalar.
Soran+1 yılUyumustum be :D
+1 yılÇünkü çoğu kız öyle yaklaşıyor, bizimse bu konuda hakkımız yeniyor. Sevgilimle sıkışık dönemlerimizde tek simiti paylaştığımız oldu ancak artık çoğu kız restoranları bile beğenmiyor. Ayrıca bu düşünce erkeklerin işine geliyor. Tipi olsa bile beyin yönünden fakirse direk suçu paraya atıyor. Halbuki o beyni geliştirse ne güzel şeyler olucak, para büyük bir kısım için önemli değil
01 Yorumla
Soran+1 yılGüzeldi arkadaşım teşekkürler.
Gizli Üye(30-35)+1 yılHerkes biraz paragozdur zaten. kadınlardaki paragozluk de y. vsaklik derecesinde değilse iyidir zannimca. ask sevgi mutluluk diyen gidip madde bagimlisindan 5 6 tane doğurup aciz diyen sumuklulerin kafasına da odunla vurmak istiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılVurabilirsin :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
+1 yılyapılan araştırmalar bile bunu kanıtlar durumda tarih öncesi dönemde de kadın kendini güvende hissetmek istiyordu şimdide istiyor ama o zaman kendini güvende hissettiren erkek en iyi avlanan ve en iyi savaşcı olna erkekti ve kadınlar o erkeği istiyordu insanlar toprağın işlenebileceğini keşfettiğinde fiziksel gücün yerini toprak gücü aldı ne kadar çok toprağın varsa kadınlar senin yanında kendilerini daha güvende daha garantide hissedecekleri için o adamı istiyorlardı şimdi ise bütün gücün şerefin namusun bile para olduğu günümüzde kadınlar parası çok olan erkeği istemeleri gayet doğal
çünkü bu sizin fıtratınızda var konu para değil sizin bazı duygularınız ama dolaylı olarak paraya dayanıyor çünkü şimdi o duyguların kaynağı para yeterli bir açıklama oldu mu?
okuduğunuz için teşekkürler01 Yorumla
Soran+1 yılanladım görüşünüz için teşekkürler..
Para düşkünü olmayan bir kız bulsam evlenirim zaten.
Ama günümüzde tek aşk, Benjamin Franklin aşkı olmuş durumda. :)
Konuyla ilgili link verirdim ama, şu anda pijamadan girdiğim için link veremiyorum. :)
Yorum olarak atarım. Ben de uyuyorum, hadi iyi pireler... :D06 Yorumla
Soran+1 yılDoların üzerinde basılı benjamin. Tamam sonra bekleriz.
- +1 yıl
Aynen o Benjamin. :D
Bütün kadınlar, videodaki gibi değil tabii ki,
ama ilişkiler, yüzde 90 oranla para üzerine kurulu.
Ve bu bence tiksindirici bir durum.
Düşünsene arada sevgi diye bir şey yok, varsa da bahane olarak var.
Aslolan para. Bu yüzden tiksindirici bence.
Dediğim video bu:
https://youtu.be/yomE-g97QF8
Soran+1 yılBiri daha buna benzer video paylaştı. Gerçekten rezil bir durum.. Ama Her kız bu değildir böyle değildir. HAtayı burada yapıyorsanız. Bana böyle yapcaktı da orda onun kafasını beynini ucururdum. :D
Soran+1 yılYanlış yerlerde aramış olabilirsiniz. :)
Geç olmadan bulursunuz inş. :)
Videolarla anlatim. :))
https://www.youtube.com/watch?v=A0IzHiCfrBkhttps://www.youtube.com/watch?v=gaB_URqkb2k03 Yorumla
Soran+1 yılüstteki kadın o ysa demekk
Soran+1 yılBilmyiroum ben bunları :(
+1 yılÖncelikle ben böyle düşünmüyorum lakin karşıma kimse çıkmadığı için, çok yakışıklı olmadığımdan ve öğrenci oluşumdan mütevellit kızların genelde böyle olduğunu düşünmekte haklılık payım olabilir, ama ben beni seven bir kızın bir gülüşüne canımı vericek biriyim, bazı duygulara çok ihtiyacım var, ama iç güzelliğe önem verilmiyor sanırım, artık bunu düşünmeye başladım :(
02 Yorumla
Soran+1 yılDışını beğenmeyen içini merak etmiyor ki. bu büyük sorun aslında... Bunu yapabilen çok az sayıda direk içe hitap eden :/ aslında insanlar çogu şeyi kaybediyor böyle yaparak...
- +1 yıl
haklısın...
+1 yılÖylesiniz hemde bayrakla önde gidenlerden anne babadan göremedikleri parayı erkeklerde ararlar bu arada tv.'lerde görüyorsunuz evlilik programlarına katılan kızların ilk sorusu maddiyat olmaz mı ev araba yazlık kışlık yat kat bankada ne kadar paran var evlenirsek evi üstüme yaparmısın vs...
02 Yorumla
Soran+1 yılOnların şahsiyetinden kişiliğinden şüphe ediyorm onları savunamam.
- +1 yıl
sen maddiyatcımısın?
+1 yılÇünki çoğunluk neyse o söylenir
Arada istisna olabilir ama malesef ki bu genel durumu değiştirmez, parası arabasi olanlara yönelen kızlar var genelde, sevgiden değil paradan adamın kolunda olan
Gerçekten sevebilene ne mutlu10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 663 cevap paylaştı.
+1 yılTüm kızlar değil lakin çoğu kadın parayı sever. Bazısı kolay yoldan kazanmak ister bazısı güçlü erkeğin yanında olmak. Bunları ben ikiye ayırıyorum. Karakter olarak yapıyorlarsa bir şey diyemem zaten paraya aşık olanlara lakin bazı kadınlarda ileride çocuğunu düşündüğünden iyi bir hayat sürsün istediğinden böyle yapıyor. Konuyu toplayacak ve özete gelecek olursak eğer
Kadınların tümü değil ama çoğu parayı seviyor diye düşünüyorum.02 Yorumla
Soran+1 yılAnlıyorum güzel bir açıklama olmus teşekkürler :))
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim. :)
+1 yıl2kisi sana asik ikisininde tipi ortalama.
Birinin lux arabasi dublex villasi havuzlu somjneli aylikta 7-8 bin geliri var.
İkinvcisinin evi yok apartman dairesi kira. Araba yok geliri 2bin.
Ama 2. yi seviyorsun naparsin?04 Yorumla
Soran+1 yılSevdiğim adamı seçerdim tabi ki de bu nasıl soru..
- +1 yıl
ste bu yuzden sen dogru duzgun bir insansin...
Soran+1 yılEstağfurullah bu olması gereken dğeil mi zaten :(
- +1 yıl
Tabiki olmasi gereken bu ama halsyet ve seref yoksunu olanlar cigunlukta. Seni tekrar takdir ediyorum.
Canım 15 yaşında, hayatı boyunca hep birilerinin sırtından geçinmiş avratlar için söylenmiyor o kelamlar.. Paranın tam olarak ne olduğunu bilenler için söyleniyor. Üstüne alınma, henüz ufaksın..
11 Yorumla
Soran+1 yıl21 yaşındayım ve ufak değilim. 17 yaşından beri hayat beni olgunlaştırdı. İnsanları itham ederken daha dikkatli ol.
Kişilik & Karakter konusunda 435 cevap paylaştı. Güzel soru ilk başta tebrik ederim bu sorun için.
Cevabıma gelince
Çünkü kızlar aşırı derecede çok şey istiyor bazı kızlar ise parası olmayanın yüzüne bile bakmıyor02 Yorumla
Soran+1 yılİstisnalar kaideyi bozmaz ama istisnaların hakkı yeniyor.
Cevap veriyorum :D41.media.tumblr.com/.../...fbNOBf1rbu6s7o1_500.jpg
26 Yorumla
Soran+1 yılÇık dışarı ! :D
Soran+1 yılbaklava tatlıdır. o zaman baklava gerçek değildir :D:D:D
Soran+1 yılderhal :D
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Paraya bakmak erkek ya da kıza göre değişmez.. insana göre değişir. Kimi değer verir paraya. Kimi vermez.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi :)
31.media.tumblr.com/.../...e_n5bqhjyiph1rbthho.jpg
Malesef oylesiniz :D01 Yorumla
Soran+1 yılMAlesef yanılıyorsunuz. :)
Ya şu flüt davası geeldi aklıma :D
+1 yılErkeklerin de çoğu para düşkünü cinsiyeti yok ki bunun :D
21 Yorumla
Soran+1 yılKızlarda daha çok bu fikir. :/
+1 yılyarin sabah ise giderken ya da aksam arladaslarimla bir kafede oturuken 35 yasindaki kelli felli elemanin yaninda 19 yasinda manita gormessem seni hakli yacagim...
12 Yorumla
Soran+1 yılaliağaoglunun genç sevgilisi meselesi :/
- +1 yıl
ben bilmem ali veli cogunluk bu :)
+1 yılbuyuk bır kısmı oylede ondan bu devırde ınsanın kendısı degıl cebının yakışıklı olması lazım!!!
02 Yorumla
Soran+1 yılyani olmayanlar da mevcut..
- +1 yıl
cok kucuk bır kısmınız ınsanın kendıne deger verirsiniz parasına degil o kısımda azınlık oldugu için ve bize denk gelmeyecegi için FİKRİMİZ DEGİŞMEDİ HEPİNİZ ÖYLESİNİZ...
+1 yıl"neden kadınlar erkeklerin hepsini abazan sanar"ın cevabıyla aynı.
01 Yorumla
Soran+1 yıltabi bu da aynı kapıya çıkar.
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılörtüsüne öldüğüm
Sen ne yaptığını biliyosan için rahatsa gerisi önemsiz01 Yorumla
Soran+1 yılyok kız ben öyle değilim şükür de çogu erkek kızları bundan yargılar çok arkadaşımın başına geldiç
Kızlara Göre Neden Tüm Erkekler Çapkınsa, Tüm Erkekler Aldatıyorsa, Erkekler İçinde Aynı Durum.
Herkesin Düşünceleri Farklı ve Bu Düşünceler Çok Yanlış Ben Hiç Bir Zaman Genelleme Yapmam.03 Yorumla
Soran+1 yılbende erkekler için o genellemeyi ypmadım :)
Soran+1 yılAynen haklısın :)
+1 yılbuna bir bak bence :D
https://w ww. kizlarsoruyor. com/ask-iliskileri/q2391184-dikkat-her-bulusmada-para-yiyen-cimri-sevgilim-var-sizce00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKadinlar para duskunu oldugunu varsayarsak erkeklerinde kari duskunu oldugunu soyleyebiliriz himmmm😋
02 Yorumla
Soran+1 yılAnafikre bak :D:D
- +1 yıl
Ahaha 😂
Peki neden bazı kızlar genelleme yaparak erkeklerin para karsiliginda kadınlarla. olduğunu unutur ki paraya önem vermeyen bir erkek olduğum halde bütü. Bayanlar bir değildir diyorum. Simdi git uyu
09 Yorumla
Soran+1 yılHala genellemeler genellemeler.
Soran+1 yılsende uyu üşütme.
Soran+1 yılsüt içmek ayıp değildir. Ben içmiyorum ama azcık olsun içsen böyle olmazdın :D:D
Soran+1 yılBen ilk iki yıl aldım o sütü :D neyse iyi uykular :D:D
E öylesiniz zaten ev araba iyi bir iş vs vs vs heipinizin istediği bu
04 Yorumla
Soran+1 yıldeğilll
Soran+1 yılo nasıl bir kısımdır :)
Birak oyle sansinlar da abaza abaza gezeceklerine calisip para kazansin haylazlar
01 Yorumla
Soran+1 yılBak bu iyi fikir :))
+1 yılBende sitenin geneli abaza diyorum
#GeneliAbazaDegil :D03 Yorumla
Soran+1 yıl:D kızları bile abaza :D:DD
- +1 yıl
Soran+1 yıl#MeselaMonaliza rosa değil D::D. D:D
Gizli Üye(36-45)+1 yılhiç ummadıgım bir kız vardı sırf zengın dıye bir kıroyla alen acele evlendi yangından mal kacırırı gibi anladınmı
00 Yorumla
+1 yılyolda arabayla giderken arabaya bile böb bön bakıyorlar araba yokken bakmayan kızlar :)
02 Yorumla
Soran+1 yılAraba tutkusu vardır :D bende de motor tutkusu var mtorlara bakarım adama bakmam bile :D. D
- +1 yıl
İşte bak sorduğun sorunun cevabını verdin. Parası malı mülkü olanları biraz daha hayata hazır olarak hissediyorsunuz.
+1 yılNeden kızlar tüm erkekleri seks delisi sanıyorsa ondan.
01 Yorumla
Soran+1 yılbu konuda susma hakkımı kullanıcam :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılöyle yapmak istemem ama kadınlar öyle işte,, bilimsel veriler dahi o yönde,,, hepinizin köküne kibrit suyu :D
21 Yorumla
Soran+1 yılAminD:D. D
+1 yılsen nasıl erkeklerin başına bazı kelimesine koymuyorsan onlarda aynısını yapıyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm öyle yaniii
tümevarım yapmak insan ilişkilerinde sıkıntıdr. istisnalar vardr çok da ümitsiz değiliz kızlardan :)
03 Yorumla
Soran+1 yılolmayın:)
+1 yılöyle oldugunu sanmıyorum yaaa. ama olanlar da var tabi.
04 Yorumla
Soran+1 yılBende onu söylüyorm:)
- +1 yıl
bence gerçek aşkı arayanlar daha cok. ama para da ilerki donemde deveye giriyo. karışık işler ya oluruna bırakıcan :D
Soran+1 yılben bıraktım oluruna :)
- +1 yıl
en iisi :)
Alayiniz oylesiniz fakir olmak bizim sucumuz mu? :S
03 Yorumla
Soran+1 yılFakirler idolum :)
Soran+1 yıl:))
Gizli Üye(30-35)+1 yılkarşılarına çıkan her kız öyle olduğu için genelleme yapıyorlar arada bizim gibilerde kaynıyor.
07 Yorumla- +1 yıl
he canım sizin gibileride gördük
Cevap sahibi+1 yılorasıda senin problemin
Soran+1 yılkaynamalılar :/
- +1 yıl
siz millete adam gibi seven yok derken biz kaynamıyoduk arada sanki maddi konuda hiç bikıza inanmıyorum görevmiz tabiki aile gecindirmek ama sıkan kızlar cok
Cevap sahibi+1 yılkusura bakma öyle biri olmadığım için üzerime alınmıyorum ve genelleme yapılmasından da nefret ederim
- +1 yıl
evlenirken adamı nasıl masrafa sokuyosunuz belli evlenemez olduk
Cevap sahibi+1 yılbenim için sade bir nikah bile yeter fazlasında gözüm yok
+1 yılkız için hayatta iki şey vardır 1 tanesi para... diğeride yakışıklı olması...
02 Yorumla
Soran+1 yılhepsi değğili..
- +1 yıl
genel olrak durum bu
çoğu para düşkünü olduğundan :)
12 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu yani hepsi değil
- Kişilik & Karakter konusunda 687 cevap paylaştı.
+1 yılsen söyleene kadar aklıma bile gelmedi
01 Yorumla
Soran+1 yıliyimiş :))
Kanal 7 , Flash tv filmleri yüzünden :D
116 Yorumla
Soran+1 yılSamanlıkbeyinyolu bide :D:Dd
Soran+1 yılİmanpower :D o kanalda tek sevdiğim adamdı D:d:D
Soran+1 yılewet biliyorum komşumuz vardı onlara yeemek götürürdü :D o söylemişti:D:D:D
Soran+1 yılsen hala izliyor musun ahaha ayp sana sarı bıyıgı izleme izlediğim günlere lanet eddmD::D:D ben ettim sen etme :D:D
Soran+1 yılOna sarı bıyık derler adını kimse bilmez gizli kahramanımız o :)
https://www.youtube.com/watch?v=JEe4aygHjA0
Bak trt ye konu oldu sarı bıyık sıfatıyla :D:D:D
Soran+1 yılL&M izleyen ince zekaya sahiptir. izleyip gülebilen :) Sevdim seni :))
Soran+1 yılKurtlar vadisi mi. :D o varken ben 10 yaşındaydım şu an 21 olcam 10 yıl nasıl kaçırmadan izledin :D:
Soran+1 yılAman kaçırma yoksa nefes almanın ne anlamı var :D
Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. buralarda bır yerde 50 lıra düşürdüm gören var mı
01 Yorumla
Soran+1 yılHaram paraya el uzatmam :D
+1 yılÇünki oyleler. Mallar biraz
04 Yorumla
Soran+1 yılhakaret olmassa sevinirim.
- +1 yıl
Hoşuna gitmedi sanirim
Soran+1 yılÜzerime alınmadım..
- +1 yıl
O zaman sanane!
Islerine gelmiyor adam gibi sevmek :)
015 Yorumla
Soran+1 yılVayvay :))
- +1 yıl
insan olsaydınızda parası olmayan adamları sevseydiniz
- +1 yıl
serserilerin peşinde cok seviyorum ayrılamam diye gezceğinizie birazda kıyıya köşeye bakaydınız serserilerin reklamlarına kanıpda bize adam gibi sevin demeyin adam olan karşınızda yavşaklık myaypıpda sizi tatlı sözlerle kandırmaz
- +1 yıl
beni tanıyormusun? serserilik yapsaydım zamanında ki yapmadıgıma pişman oldum şimdi cocuklarım olmuştu sizin anladıgınız dil serserilik işte karıştırıyosun ama öğrendiğiniz pç oldugunu bırakamıyosunuz
- +1 yıl
hiç sevgilim olmadı ya da normal veyua kaşarda arkadaşlarım olmadı siz hala bana iftira atmaya devam ediyosunuz zamanında orspu peşinden koşanların şuanda cocukları var iş arkadaşımdan biliyorum tamammı ben kimsenin peşinde koşan biri değilim ama öyle adamlar değer görüyo işte
- +1 yıl
sen erkekleri böyle görüyosun bende kızları paragöz görüyorum
- +1 yıl
ufak at derken hangi konuda anladamadım hayat hikayemi mi biliyosunda sevgilim olmadıgına inanmıyosun? yemin ederim sana
- +1 yıl
Hayir aen beni diger erkeklerle ayni koyiyosun bende herkesi ayni derim o zaman bana ufak at diyosun yalan soylicek olsaydim yine sevgilim olurdu burdada olurdu bes sevgilim oldu muhendisim suyum buyum vrda diyebilirdim
- +1 yıl
Ne kafasiymis bilip bilmeden hakkimda konusuyosun eminim serseri biriyle cikarsin sende cunku sizinkisi hep lafta sende bu kafayla devam et
+1 yılÖyle oldugundan dolayi. d
01 Yorumla
Soran+1 yılAferin:D
Hepsi degil ama geneli oyle
ama yadirgamiyorum02 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle diyorum hepsi değil.
Bence kızların 100/99 u para göz
02 Yorumla
Soran+1 yılabartılar abartılar :/
+1 yılÇünku para duskunusunuz.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü yanılıyorsunuz :)
Kim sanar ben mi hahaha
01 Yorumla
Soran+1 yılsen mi:D
+1 yıldeğil misiniz?
12 Yorumla
Soran+1 yılDeğiliz.
- +1 yıl
kendi adına konuşmalısın sen değilsen şayet istisnasın. Ne kadar kız tanıdıysam hepsi para gözdü çünkü.
Cunku para her kapiyi aciyo be tatlim
06 Yorumla
SoranAÇmadıgı da oluyor.
Soran+1 yılHalam kanserdi.. 10 tane dükkanı 20 tane arsası şirketleri vardı ama tonla para bile onu bu dünyada kalmasına yetmedi.. açabildi mi kapıyı...
Soran+1 yılHer kapıyı açmıyormus yani. Açsaydı sakıp sabancı aramızda olurdu :)
Inanmayin buda paragoz bir kiz
01 Yorumla
Soran+1 yılkuru iftira :)
bizimde tüm erkekleri abaza sandıgımız gibi :d
01 Yorumla
Soran+1 yılewetD:D
Öyle mi sanıyoz :S
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle duydum :/
Soran+1 yılSen diyorsan yoktur :D:
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen öyle düşünmüyormusun?
02 Yorumla
Soran+1 yılAsla!!!
Cevap sahibi+1 yılhelall
+1 yılkatılıyorum
00 Yorumla
+1 yılÖylesiniz zaten :D
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :D
Kişilik & Karakter konusunda 409 cevap paylaştı. %90 niniz oyle ama
01 Yorumla
Soran+1 yılKalan %10 un hakkını yemeyin yeter.
+1 yılöylesiniz hepiniz
18 Yorumla
Soran+1 yılbak ya bombalıcam :D
- +1 yıl
yüzde 99 öylesiniz
Soran+1 yılabartma :D
- +1 yıl
abrtmıyorum 1980lerde değiliz kızlar öyle artık
Soran+1 yılben ordayım :D
- +1 yıl
inanmöıyorum hiç bir kıza bu konuda
Soran+1 yılinanma.
- +1 yıl
inanmıyorum işte
+1 yılÇünkü oylesiniz
00 Yorumlageneli öyle maalesef
00 Yorumla
+1 yılÖyle çünkü
04 Yorumla
Soran+1 yılhepsi değil geneli olabillir.
- +1 yıl
Yok yok hepsi
Soran+1 yılTamam umrumda değil kmse ben değilim! :,/
- +1 yıl
Sen neye önem verirsin
+1 yılSen de mi britus
02 Yorumla
Soran+1 yılhe bizde :/
- +1 yıl
Üzüldüm
- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar