Günümüzdeki ilişkilerin hali acınacak durumda pamuk ipliğine bağlı yüzeysel ilişkiler yaşanıyor. Kimsenin mükemmel olamayacağı bir dünyada kendimiz bile mükemmel değilken, inatla mükemmeli arıyoruz. Peki Kim bu durumun sorumlusu? Erkekler mi artık sevmesini bilmiyor yoksa artık sevilecek kadın mı kalmadı? Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık durumu bence hep birlikte batırdık. Siz genel olarak düşündüğünüzde günümüz ilişkilerinin nasıl yorumlarsınız?
Günümüzdeki ilişkilerin laçkalaşmasının sorumlusu kadınlar mı yoksa erkekler mi?
Citanin yukselmesi problemi cok Millete verdiler kivanci verdiler kenani Sonra reelde geldi veyseller hakkilar Bu sefer olay kivancin audisi var sende niye honda Kenanin 5 tasi var sende niye tektas Hal bole olunca assagilanan yerde sevgi barinmadi Becer gec devri basladi ;) Lackalandiii gitti
@arda99xx tesekkur ederim.. Olay tamda bu ve daha fazlasi Erkek acisindan bakacak olursakta Adrianalari gorduler 90 60 90 dan 5 gr sasan kizlarimizi burunladilar Nefes almasi ya da omrunu kafede ayfon 7 ile gecirmesi yetti hepsine Deli gbi seveni de borekler acanida ahde vefa edenide gormez oldular Vel hasil algi degisti algi saygi kalkti sallamasyon geldi Sevgi kalkti sapur supur yarabbi sukur geldi Aidiyet kalktii o senindi bu benim geldi Umrumdami? Degil ! Allah insana denkgetirsin Hade iyi geceler
Karşındaki kadına değer verip seviyorsun ama bir bakıyorsun sosyal medyada önüne gelen erkekle samimi şekilde konuşuyor, gülücükler atiyor, sonra bir bakıyorsun karşılıklı takipleşiyor yani özelden mesajlaşıyor.. Peki bu durumda nasıl güveneceksiniz bir daha? Bu yüzden öyle yapan oldumu uzak duruyorum...
Erkekler kadınları cinsel obje görüyor, kadınlar erkekleri para kaynağı görüyor bu ikisi bir olup sahte sevgi yaşıyorlar. Bazıları aldatıyor bunu bile bile ilişkiye devam ediyorlar faydalanmak için. Bu devirde kimse masumca sevmiyor. Sevenler de çok nadir var. Daldan dala atlamak ta moda oldu
Bence gelişen teknoloji. Herkesin bir tıkla bir yerlere ulaşabilmesi. Belki 30 sene önce bir insanın içinde de vardı ancak imkan olmayınca olmuyor. Bu da ahlakı biraz daha muhafaza ediyor. Ancak şimdi teknoloji insanların içinde ki ahlağı yok etti. Bu da laçkalaşmaya sebep..
Bence artık millet sevdiği için birlikte olmak değil de aman boş kalmıyayım diye birliktelik kuruyor. E sevmediğin birinin kusurlarına neden katlanasın ki? Baktın olmuyor ayrılıyorsun
bir insan ztn ilk günki gibi hala seviyorsa ztn bu gerçek aşktır ama gittikçe dedigin gibi laşkalaşırsa artık segi yoktur insan sıkılır bu durumdan bnce hiç daha snki zorunlu gibi sürdürmemeli ilişkiyi karşı tarafı oyalamamalı artık ona karşı hislerini söylemeli çünlü böyle sürdürmek çok saçma bu işin kadını erkegi yok bnce bunun sebebi ne söleki karşıdaki insan seni oldugun gibi sevmeli daha mükemmel olmanı beklememeli bnce
En İyi Cevaplar