Günümüzdeki ilişkilerin laçkalaşmasının sorumlusu kadınlar mı yoksa erkekler mi?

Günümüzdeki ilişkilerin hali acınacak durumda pamuk ipliğine bağlı yüzeysel ilişkiler yaşanıyor. Kimsenin mükemmel olamayacağı bir dünyada kendimiz bile mükemmel değilken, inatla mükemmeli arıyoruz. Peki Kim bu durumun sorumlusu? Erkekler mi artık sevmesini bilmiyor yoksa artık sevilecek kadın mı kalmadı? Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık durumu bence hep birlikte batırdık. Siz genel olarak düşündüğünüzde günümüz ilişkilerinin nasıl yorumlarsınız?
Günümüzdeki ilişkilerin laçklaşmasının sorumlusu kadınlar mı yoksa erkekler mi?
Günümüzdeki ilişkilerin laçkalaşmasının sorumlusu kadınlar mı yoksa erkekler mi?
Cevapla