İlişkileri en çok bitiren taraf kadınlar mıdır yoksa erkekler midir?

İlişkileri en çok bitiren taraf kadınlar mıdır yoksa erkekler midir?

Karaktere göre değişir gibi görüşler gelmesin lütfen. :D İstatistik kasıyoruz şurada...

Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlişkileri en çok bitiren taraf kadınlar mıdır yoksa erkekler midir?
Cevapla