Erkek arkadaşımı terk ettim ama hiçbir şey söylemedi. Bu ne anlama gelir?

Erkek arkadaşımdan sırf artık biraz bişeylerin farkında olsun diye ayrıldım. Dün bittiğini söyledim ama sert konuştum. Halen cevap vermedi. Sizce kabullendiği için mi susuyor yoksa birkaç gün geçip sakinleşmemi mi bekliyor? Neden susar sizce bir erkek o kadar içimi döküp bitti dedim ve sitem ettim. İnsan demez mi yanlış düşünüyorsun aşkım vs. Kendisi uzman çavuş bu arada. Doğru düzgün whatsapp a bile girmiyor birkaç gündür.
Erkek arkadaşımı terk ettim ama hiçbir şey söylemedi. Bu ne anlama gelir?
Cevapla